Ο Yoshiaki Koizumi έδωσε μια εφ’ όλη της ύλης συνέντευξη στο 4Gamer.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τα σχόλιά του για το Switch. Πάμε να δούμε τι είπε:
Το Switch σαν κονσόλα
Πριν ξεκινήσουμε, να σημειώσουμε πως ο Koizumi ήταν ο γενικός παραγωγός του Switch, οπότε έχει μια εκ των ένδον άποψη σχετικά με το τι συμβαίνει. Αλλά ακόμη και ο ίδιος πιστεύει πως οι πωλήσεις της κονσόλας προχωρούν πολύ ταχύτερα από όσο περίμενε. Ο ίδιος υπέθεσε πως θα χρειαστούν περίπου ένα με δύο χρόνια για να καταλάβει ο κόσμος την κονσόλα. Τελικά όμως το Switch εξαπλώθηκε τόσο γρήγορα, που αυτό κάνει τον Koizumi πιστεύει πως η Nintendo το έκανε κατανοητό στον κόσμο.
Το Switch σαν κονσόλα έχει ένα απλό χαρακτηριστικό που περιγαφεται ως εξής: “Οποτεδήποτε, οπουδήποτε με οποιονδήποτε”.
Το κοινό του Switch
Το 4Gamer σχολίασε οτι στην Ιαπωνία το μεγαλύτερο μέρος του κοινού είναι μεταξύ 10-20κάτι ετών. Ο Koizumi απάντησε πως αυτό το εύρος ήταν δύσκολο για τη Nintendo. Παρόλα αυτά, το Switch κίνησε το ενδιαφέρον αυτού του κόσμου. Ταυτόχρονα, o Κoizumi πιστεύει πως αυτές είναι οι ηλικίες που παίζουν συχνότερα σε εξωτερικούς χώρους, σε σχέση με τις υπόλοιπες. Το ζήτημα ήταν πως αυτοί οι άνθρωποι έχουν συνηθίσει στα mobile games, οπότε η κονσόλα έπρεπε να είναι το ίδιο προσβάσιμη. Γι’ αυτό και περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως τα sleep mode και το γρήγορο boot-up.
Το νόημα των Joy-Cons και η σημασία των indies
Η ιδέα του να μοιράζεσαι τα Joy-Con με κάποιον άλλο ήταν κάτι που ήθελε να εστιάσει η Nintendo. Ένα παράδειγμα τέτοιου παιχνιδιού ήταν το Snipperclips. Η ιδέα του άρεσε εξαρχής, οπότε κανόνισε μια τηλεδιάσκεψη με τη δημιουργό, FSB Games. Σαν αποτέλεσμα, το παιχνίδι ενώ δεν ήταν και πολύ δημοφιλές στην αρχή, τώρα κατάφερε να κυκλοφορήσει και στη λιανική.
Από την άλλη, η Nintendo επικοινωνεί ενεργά με indie game devs που ταιριάζουν στο Switch. Χάρη στο ευέλικτο προγραμματιστικό περιβάλλον της κονσόλας, έχει καταφέρει να αποκτήσει μια ισχυρή παρουσία για τους indies. Κι αυτό είναι καλό γιατί η Nintendo θέλει να υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία από παιχνίδια.
Οι θεωρίες του Koizumi και τα mobile games
O Koizumi έχει μια δική του θεωρία σχετικά με την κόντρα που έχουν οι κονσόλες με τις διακοπές. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να δώσει λεφτά για ένα ταξίδι στη Χαβάη, αλλά αντίθετα μπορεί να τα δώσει για να παίζει Mario στο σπίτι. Εδώ ξεχώρισαν τα φορητά συστήματα, γιατί μπορείς να τα πάρεις μαζί σου στις διακοπές. Η ελπίδα του Koizumi για το Switch είναι να έχει ο κόσμος παιχνίδια υψηλών προδιαγραφών, ακόμα και στις διακοπές του.
Όσον αφορά την κυριαρχία των mobile games, ο Koizumi είπε πως και η Nintendo μπήκε στην αρένα πλέον. Με αυτό τον τρόπο ελπίζει να συνδεθεί με τον κόσμο παγκοσμίως. Ο ίδιος πιστεύει πως τα smartphones ποτέ δε θα πάψουν να χρησιμοποιούνται, οπότε ήταν σημαντικό η Nintendo να “τα πάει καλά” μαζί τους.