Μιλώντας με τον ιστότοπο Nintendo Everything, o επικεφαλής του Atelier Ryza άνοιξε τα χαρτιά του για τη σειρά και την παρουσία της στο Switch.
Η σειρά, το Switch και η μεταφορά του Atelier Ryza
Παρόλο που η σειρά Atelier ήταν άγνωστη λέξη για τις πλατφόρμες της Nintendo, η κατάσταση άλλαξε με την κυκλοφορία του Switch. Η αρχή έγινε με το Atelier Lydie και έκτοτε η Gust δε χάνει καιρό και μεταφέρει άμεσα όλους τους τίτλους της σειράς.
Ο παραγωγός του Ryza, Junzo Hosoi μίλησε με τον ιστότοπο Nintendo Everything σχετικά με τη μεταφορά του Ryza στο Switch και όχι μόνο. Πάμε λοιπόν να δούμε μεταφρασμένα μερικά αποσπάσματα από τη συζήτηση:
Θέλαμε οπωσδήποτε να μεταφέρουμε στο Switch, το ίδιο προϊόν με την PS4 έκδοση. Κοιτώντας τα γραφικά, ήταν μεγάλη πρόκληση να καταφέρουμε να αναπραστήσουμε σωστά τον οπτικό τομέα και ιδιαίτερα το frame rate.
Τα πλήκτρα του χειριστηρίου του PS4 – κύκλος, τετράγωνο, Χ και τρίγωνο – έχουν και χρώματα. Συνήθως χρησιμοποιούμε αυτά τα χρώματα μέσα στο παιχνίδι για να γίνεται υποσυνείδητα στο μυαλό του παίκτη η σύνδεση μεταξύ των πλήκτρων και των ενεργειών που μπορεί να κάνει. Στο Switch όλα τα πλήκτρα έχουν το ίδιο χρώμα. Οπότε ήταν μια πρόκληση να μπορέσουμε να αναπαραστήσουμε σωστά αυτό το κομμάτι.
Παρόλες τις δυσκολίες όμως, το Nintendo Everything αναφέρει πως η Gust πιστεύει οτι άξιζε να στηρίξει το Switch με τη σειρά Atelier. Ο Hosoi δήλωσε πως οι πωλήσεις αυξάνονται με κάθε διαδοχικό τίτλο που εμφανίζεται στην κονσόλα της Nintendo και πιστεύει πως ήταν σωστή απόφαση η στήριξη του Switch, καθώς «είναι καλή πλατφόρμα για περεταίρω επέκταση».
Γιατί ή Gust ήθελε πιο ρεαλιστική προσέγγιση στα γραφικά του Ryza
Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε, ήταν προφανές πως η καλλιτεχνική του διεύθυνση ήταν διαφορετική από τους παλαιότερους τίτλους. Αυτό συνέβη γιατί η Gust επεδίωξε ένα πιο ρεαλιστικό ύφος για τα γραφικά.
Ο Junzo Hosoi εξηγεί:
Αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση αντί να συνεχίσουμε με την εικόνα που είχαν τα παιχνίδια από τη σειρά Arland. Να το δούμε με εντελώς καινούριο μάτι, ειδικά εφόσον επρόκειτο για ένα ολοκαίνουριο παιχνίδι της σειράς. Θέλαμε να του δώσουμε κάτι καινούριο – κι ένα καινούριο look, οπότε δώσαμε προσοχή στους φωτισμούς, τις σκιές και τα υπόλοιπα στοιχεία των γραφικών. Επίσης αποφασίσαμε να αλλάξουμε και το σχεδιασμό των χαρακτήρων. Στο τέλος, έπρεπε να αλλάξει και ο τρόπος που απεικονίζεται και το πεδίο (field).