Η αρχική κυκλοφορία του Overwatch έγινε το 2016 αλλά στο Switch έφτασε τρία χρόνια αργότερα. Ο Jeff Kaplan μίλησε για την αργοπορία και όχι μόνο.
Τι λέει ο Jeff Kaplan για το Overwatch στην αγαπημένηOverwatch σας κονσόλα;
Όπως αποκάλυψε ο Wes Yanagi, επικεφαλής παραγωγής του παιχνιδιού στις αρχές του μήνα, οι πρώτες κινήσεις για τη μεταφορά του Overwatch στο Switch ξεκίνησαν πέρσι. Δεν είναι τυχαίο που η διαδικασίες συνέπεσαν με την κυκλοφορία του Diablo III.
Μιλώντας όμως στον ιστότοπο Ars Technica ο Jeff Kaplan, πρόεδρος της Blizzard, παραδέχθηκε πως η εταιρεία ήταν αρκετά επιφυλακτική με τη μεταφορά (κάτι που ήδη γνωρίζαμε βέβαια), κυρίως λόγω των διαφορών που θα υπήρχαν στα γραφικά μεταξύ της Switch και της PC έκδοσης… μέχρι που κατάλαβαν οτι τα γραφικά δεν είναι το παν.
Πάμε να δούμε τα σχόλια του Kaplan:
Ένας από τους λόγους που αργήσαμε να φέρουμε το παιχνίδι στο Switch είναι η αρχική μας επιφυλακτικότητα γιατί δε θα ήταν οπτικά το ίδιο με τα PC. Πιστεύω όμως οτι όταν ξεπεράστηκε αυτό το εμπόδιο δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί υπάρχουν πολλά άλλα πλεονεκτήματα που προσφέρει η πλατφόρμα. Η οπτική πιστότητα δεν είναι το κέντρο του κόσμου.
Παρόλες όμως τις περικοπές, το Overwatch τρέχει στα 30 FPS στην αγαπημένη σας κονσόλα. Ο Kaplan όμως υποστηρίζει οτι δεν πειράζει.
Γιατί;
Αν πεις σε κάποιον πως το παιχνίδι θα τρέχει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, θα υψώσουν τη μύτη και θα πουν «Μπα, δεν αρκεί αυτό. Είναι απαράδεκτο». Αν όμως δείτε το παιχνίδι και το πόσο ομαλό είναι, θα καταλάβετε πως είναι καταπληκτικό και έχει τρομερή αίσθηση.