Ο Masahiro Sakurai είναι ένας άνθρωπος που δε χρειάζεται συστάσεις για τους φίλους της Nintendo. Τι έχει να πει για το θάνατο του Satoru Iwata;
Για όσους δε θυμούνται, ο κ. Iwata ήταν πρόεδρος της Nintendo μέχρι την ημέρα του θανάτου του, το 2015.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τον ξεχωριστό αυτό άνθρωπο δεν έχετε παρά να διαβάσετε όσα γράψαμε προς τιμήν του τόσα χρόνια πριν και να κάνετε μια αναζήτηση στο Nintendonext.gr. Θα βρείτε ουκ ολίγα ενδιαφέροντα για ένα πρόσωπο που άφησε ανεξίτηλα το σημάδι του στη Nintendo.
Ο Sakurai αναπολεί την αποφράδα ημέρα.
Πίσω στο θέμα μας όμως. Στην Ιαπωνία, ο Shigesato Itoi (δημιουργός της σειράς Earthbound/Mother) είναι ιδιοκτήτης της εταιρείας Hobonichi που πρόσφατα εξέδωσε κι ένα βιβλίο για τον τέως Πρόεδρο της Nintendo.
Πριν λίγες ημέρες λοιπόν, ο ιστότοπος της Hobonichi δημοσίευσε μια συνέντευξη με το Masahiro Sakurai σχετικά με τον Iwata.
Πάμε να δούμε το απόσπασμα
Θυμάστε πώς επεξεργαστήκατε το θάνατό του;
Πριν το τηλεφώνημα ένιωθα μια νωθρότητα για κάποιο λόγο. Σα να ένιωθα το σώμα μου βαρύ…
Όταν πέθανε ο παππούς και η γιαγιά μου είχα το ίδιο συναίσθημα. Θυμάμαι πως είπα «Νιώθω μια ατονία σήμερα» και μετά έμαθα οτι κοιμήθηκαν. Κάτ παρόμοιο συνέβη και, για κάποιο λόγο, το αποτέλεσμα ήταν παρόμοιο. Παρόλο που δε συζητάω για πνευματικά θέματα, αναρωτιέμαι αν ήταν προαίσθημα…
Αποφάσισα όμως παρόλα αυτά, να ολοκληρώσω το Smash Bros. project. Ένιωσα πως ήταν ο καλύτερος τρόπος να τον τιμήσω.
Aαα,κατάλαβα.
Και τελικά το Super Smash Bros. Ultimate κυκλοφόρησε, σωστά; Μάλιστα, ήταν η τελευταία εργασία που μου είχε αναθέσει ο κ. Iwata. Το παιχνίδι πούλησε πα΄ρα πολύ καλά όχι μόνο στην Ιαπωνία αλλά και στον εξωτερικό και έγινε ο πιο επιτυχημένος τίτλος στην Ιαπωνία για το 2018. Όλοι απόλαυσαν το παιχνίδι, απέδωσε τα μέγιστα και νιώθω ευγνώμων για αυτό.
Δηλαδή μιλούσατε με τον κ. Iwata για τη Switch version του Smash Bros., κατάλαβα.
Όταν ακόμα φτιάχναμε το Super Smash Bros. for, προέκυψε οργανικά και το θέμα μιας Switch version τουSmash Bros. Θα παίρναμε την ίδια ομάδα ανάπτυξης και θα δημιουργούσαμε το απόλυτο Smash Bros. Που θα είχε τα καλύτερα στοιχεία ενός παιχνιδιού για φορητό και για οικιακή κονσόλα.
Οπότε μετά από αυτό κ. Sakurai, έχετε αποφασίσει ποιος θα είναι ο στόχος σας;
Μόνο ο Θεός τον ξέρει (γέλια). Το DLC που αναπτύσσουμε τώρα ήδη είναι πέρα από τον αρχικό στόχο.
Η αρχική μετάφραση από τα Ιαπωνικά έγινε από τον ιστότοπο Siliconera: