Πρόσφατα, ο ιστότοπος Game Informer μίλησε με τους υπέυθυνους δημιουργίας του Mario & Luigi: Bowser’s Inside Story + Bowser Jr.’s Journey.
Ποιοι δημιουργοί των Mario & Luigi μίλησαν;
Ο ιστότοπος μίλησε με τους Yoshihiko Maekawa και Akira Otani, τους παραγωγούς της AlphaDream και της Nintendo αντίστοιχα. Μερικά αποσπάσματα σας περιμένουν στη συνέχεια, ενώ μπορείτε να βρείτε την πλήρη συνέντευξη εδώ.
Γιατί το remake δεν υπάρχει στο Switch;
Maekawa: Έχει να κάνει με το timing η κυκλοφορίας του στο 3DS και όχι στο Switch.
Akira Otani (παραγωγός, Nintendo): Το σκεφτήκαμε το Switch, αλλά θέλαμε να διατηρήσουμε το dual-screen gameplay που υπήρχε στο αρχικό παιχνίδι. Αυτός είναι κυρίως ο λόγος που αποφασίσαμε να κάνουμε τη μεταφορά στο 3DS.
Γιατί λείπει η υποστήριξη της 3D λειτουργίας του3DS;
Maekawa: Αυτό που ξεκίνησαμε να κάνουμε με το παιχνίδι ήταν να διατηρήσουμε την όψη και την αίσθηση του αρχικού παιχνιδιού αλλά και να ανανεώσουμε τα γραφικά. Το στερεοσκοπικό 3D του 3DS δεν ταίριαζε και πολύ καλά με αυτούς τους στόχους. Αποφασίσαμε λοιπόν πως δε θα αξιοποιήσουμε τις εν λόγω λειτουργίες.
Ποιός ο ρόλος του Luigi στο Mario & Luigi;
Maekawa: Κοιτώντας γενικά το ρόλο του Luigi στη σειρά Mario & Luigi, ίσως σας δίνεται η αίσθηση οτι δεν τον υπολογίζει κανείς. Αλλά κυρίως πειράζουμε το Luigi και δεν τον τραμπουκίζουμε. Υπάρχουν πτυχές του εαυτού του, όπως η δειλία του ή η ατυχία του αλλά χαμένο κορμί δεν τον λες. Όταν ρίξαμε ξανά μια ματιά στο αρχικό Superstar Saga σκεφτήκαμε βέβαια «Ναι, μάλλον τον πειράζουμε λίγο παραπάνω απ’ όσο πρέπει». Δε νομίζουμε όμως οτι τον τραμπουκίζουμε ή κάτι τέτοιο.
Otani: Να παίξετε το επόμενο παιχνίδι της σειράς, το Dream Team, για να δείτε πόσο πολύ αγαπάμε το Luigi.
Γιατί δεν έγινε ποτέ ένα remake του Partners in Time;
Otani: Το κυριότερο ήταν πως το Mario & Luigi 3: Bowser’s Inside Story, ήταν ο πιο επιτυχημένος τίτλος της σειράς, οπότε θέλαμε πολύ να του κάνουμε ένα remake. Και μας άρεσε πολύ η ιδέα να του κάνουμε ένα remake. Και μας άρεσε η ιδέα να δείξουμε τη σχέση πατέρα-γιού με το Bowser και το Bowser Jr. στο νέο mode. Πάνω-κάτω σαν εκείνο το mode που προσθέσαμε στο remake του πρώτου Superstar Saga. Επίσης, ο χαρακτήρας του Fawful έτυχε πολύ καλής αποδοχής στο εξωτερικό οπότε θέλαμε να τον φέρουμε πίσω. Να δείξουμε τη συνέχεια της ιστορίας που ξεκίνησε με το remake του Superstar Saga.
Για ποιό λόγο δεν κυκλοφόρησε ποτέ εκτός Ιαπωνίας ο τίτλος Tomato Adventure της AlphaDream;
Maekawa: [γέλια] Ο λόγος είναι γιατί στοχεύαμε σε ένα πολύ μικρό σε μέγεθος και ηλικία κοινό. Είχαμε και προβλήματα με το σύστημα μάχης, οπότε το παιχνίδι δεν έτυχε θερμής αποδοχής όταν κυκλοφόρησε.