Βρισκόμαστε στην τελική ευθεια του οικονομικού έτους και η Nintendo δημοσίευσε τα οικονομικά της στοιχεία για το εννιάμηνο. Πάμε να δούμε την κατάσταση της εταιρείας:
Τα επίσημα οικονομικά στοιχεία της Nintendo για το Φεβρουάριο του 2021
- Καθαρές πωλήσεις πρώτου τριμήνου: 358.106 εκ/μύρια yen
- Καθαρές πωλήσεις δευτέρου τριμήνου: 411.418 εκ/μύρια yen
- Καθαρές πωλήσεις τρίτου τριμήνου: 634.939 εκ/μύρια yen
- Συνολικές καθαρές πωλήσεις: 1.404.463 δις yen
- Λειτουργικό εισόδημα πρώτου τριμήνου: 144.737 εκ/μύρια yen
- Λειτουργικό εισόδημα δευτέρου τριμήνου: 146.687 εκ/μύρια yen
- Λειτουργικό εισόδημα τρίτου τριμήνου: 229.684 εκ/μύρια yen
- Συνολικό λειτουργικό εισόδημα: 521.108 εκ/μύρια yen
- Καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου: 106.408 εκ/μύρια yen
- Καθαρά κέρδη δευτέρου τριμήνου: 106.641 εκ/μύρια yen
- Καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου: 163.542 εκ/μύρια yen
- Συνλικά καθαρά κέρδη: 376.665 εκ/μύρια yen
- Συνολικές πωλήσεις υλισμικού Switch: 78,87 εκατομμύρια
- Συνολικές πωλήσεις λογισμικού Switch: 532,34 εκατομμύρια
- Πωλήσεις Switch στο πρώτο τρίμηνο: 3,05 εκατομμύρια
- Πωλήσεις Switch στο δεύτερο τρίμηνο: 5,31 εκατομμύρια
- Συνολικές πωλήσεις Switch: 8,41 εκατομμύρια
- Πωλήσεις Switch Lite στο πρώτο τρίμηνο: 2,62 εκατομμύρια
- Πωλήσεις Switch Lite στο δεύτερο τρίμηνο: 1,55 εκατομμύρια
- Πωλήσεις Switch Lite στο τρίτο τρίμηνο: 3,16 εκατομμύρια
- Συνολικές πωλήσεις Switch Lite: 7,33 εκατομμύρια
- Προβλέψεις για το Switch: 26,5 εκατομμύρια για υλισμικό, 205,0 εκατομμύρια για λογισμικό.
- Έξυπνες συσκευές, σχετικά εισοδήματα από IP και λοιπά στο πρώτο τρίμηνο – 13,278 εκατομμύρια yen
- Έξυπνες συσκευές, σχετικά εισοδήματα από IP και λοιπά στο δεύτερο τρίμηνο – 13,449 εκατομμύρια yen
- Έξυπνες συσκευές, σχετικά εισοδήματα από IP και λοιπά στο δεύτερο τρίμηνο –15, 284 εκατομμύρια yen
- Συνλικά εισοδήματα σχετιζόμενα με έξυπνες συσκευές και αξιοποίηση των IP – 42,011 εκατομμύρια yen
Όπως βλέπετε, η σύγκριση των αριθμών του τρίτου τριμήνου σε σχέση με τα δύο προηγούμενα υποδεικνύει τη σημαντικότητα της εορταστικής περιόδου για εταιρείες όπως η Nintendo.
Σε συνδυασμό με τις συνθήκες εγκλεισμού που επικρατούν στο μεγαλύτερο μέρος του ανεπτυγμένου κόσμου, έχουμε πρωτοφανείς εκρήξεις πωλήσεων και κερδών για τις εταιρείες ψηφιακή ψυχαγωγίας.