Μετά από πολύ καιρό αναμονής και ασάφειας, το Overwatch έρχεται επίσημα στο Switch. Πόση δουλειά χρειάστηκε όμως για να γίνει το άλμα;
Τα σχόλια του Wes Yanagi, επικεφαλής παραγωγής του Overwatch
Ο ιστότοπος Vooks πρόσφατα συζήτησε με τον κ. Yanagi για την επερχόμενη έκδοση του Switch. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε μεταφρασμένα μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης, ενώ η συνέντευξη στην πληρότητά της σας περιμένει εδώ.
Οι προκλήσεις της μεταφοράς στο Switch
Στόχος μας ήταν να σας φέρουμε ένα παιχνίδι που μόλις το πιάσετε στα χέρια σας στο Switch να σκεφτείτε «ναι, παίζω το Overwatch… αλλά σ’ αυτή τη μικρή συσκευή». Έπεσε πολλή δουλειά στην αναζήτηση περιοχών όπου μπορούσαμε να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση και να βρούμε τις κατάλληλες ρυθμίσεις στα γραφικά που να ταιριάζουν στο Overwatch. Παρόλο που είναι εύκολο να δώσεις σημασία στα γραφικά όταν ασχολείσαι με την απόδοση, υπάρχουν κι άλλα συστήματα όπως τα physics και ο ήχος που επηρεάζουν το frame rate. Έγινε πολλή προσπάθεια για να βελτιστοποιηθούν τα συστήματα αυτά με στόχο να έχει τη σωστή αίσθηση το παιχνίδι.
Πώς προέκυψαν τα motion controls
Η ιδέα προέκυψε στις αρχικές συζητήσεις που είχαμε με τη Nintendo. Μας είπαν πόσο δημοφιλής λειτουργία είναι με τους παίκτες τους Switch και μας ενθάρρυναν να το κοιτάξουμε. Μερικοί από εμάς ήμασταν σκεπτικοί αρχικά, αλλά μετά από λίγη έρευνα και πειραματισμούς με διάφορες ενσωματώσεις, μας άρεσαν. Πιστεύω πως και περισσότεροι που θα αφιερώσουν το χρόνο για να συνηθίσουν τα motion controls θα τα απολαύσουν.
Το χρονοδιάγραμμα της μεταφοράς στο Switch
Η δουλειά στη Switch version του Overwatch ξεκίνησε περίπου ένα χρόνο πριν. Ήταν λίγο περίπλοκο να να κυνηγάμε ένα διαρκώς εξελισσόμενο παιχνίδι. Αλλά το να κάνουμε το Overwatch να τρέχει ήταν απλά η κορυφή του παγόβουνου. Η προσθήκη μιας νέας πλατφόρμας στο σύστημα σημαίνει πως πρέπει να φροντίσουμε να δουλεύει με όλες τις υποδομές της Blizzard. Πολλοί προγραμματιστές σε διάφορους κλάδους της εταιρείας, ειδικά του Battle.net έβαλαν το χεράκι τους για να αποκτήσει ζωή η Switch version.