Μία μετά τα μεσάνυχτα. Η ώρα του Eternal Darkness.
Ποιό θα είναι το περιεχόμενο της αποψινής μας καθόδου στα βάθη της αβύσσου;
Στο προηγούμενο επεισόδιο…
Την τελευταία φορά είδαμε τον Ιταλό αρχιτέκτονα Roberto Bianchi να επιστρέφει στην Απαγορευμένη Πόλη, στα βάθη της Μέσης Ανατολής. Μετά από εντολή ενός στρατηγού να επιβλέψει τη δομική σταθερότητα του χώρου, ο Roberto μεταφέρθηκε με τη βία στο μνημείο. Εκεί, είδες πως έχει μετατραπεί σε εργοτάξιο, με πολλά έργα υποστήριξης να λαμβάνουν ήδη χώρα. Οι πολυάριθμοι εργάτες πήγαιναν κι έρχονταν, καθένας με το δικό του έργο. Όλοι τους, όπως και ο ίδιος ο Roberto, σκλάβοι, αιχμάλωτοι πολέμου.
Το ίδιο το κτίσμα έστεκε ακόμη, ωστόσο δεν ήταν τόσο στέρεο όσο θα έπρεπε. Πολλοί μεγάλοι θάλαμοι είχαν εμφανείς ρωγμές, με χώμα και πέτρες να πέφτουν στα πατώματα. Αλλά σα να μην έφτανε αυτό, οι διάδρομοι της Απαγορευμένης Πόλης ήταν γεμάτοι με τα διαβολικά πλάσματα των Αρχαίων. Ο Roberto μελέτησε όσο μπορούσε κάθε σπιθαμή, ώσπου έφτασε εκεί όπου ξεκίνησαν όλα.
Ο Καρίμ τον περίμενε εκεί, μαζί με την αγαπημένη του Σάντρα. Τόσους αιώνες, παγιδευμένος εκεί, να προστατεύει τη Δαγκάνα του Chattur’gha, έμεινε έκπληκτος όταν ο Roberto βγήκε αλώβητος από την επίθεσή του. Η ώρα της λύτρωσης είχε πλέον φτάσει για τον Καρίμ. Τι θα άλλαζε όμως αν ο Καρίμ είχε μείνει να προστατεύει ένα άλλο τεχνούργημα;
Στο τέλος ο Roberto, με την πηγή της δύναμης του Αρχαίου κρυμμένη στα χέρια του, επέστρεψε να αναφέρει τα ευρήματά του στο νέο του αφέντη.
Η κατάληξή του όμως ήταν τραγική….
Ας παίξουμε Eternal Darkness, μέρος 18ο: Ο Πόλεμος που θα θέσει τέλος στον Πόλεμο
Επόμενη στάση μας, ο Καθεδρικός Oublie, στη Γαλλία. Αυτή τη φορά όμως, το παρασκήνιο είναι αρκετά μεταγενέστερο. Συγκεκριμένα, βρισκόμαστε εν μέσω του Μεγάλου Πολέμου, όπως ονομαζόταν τότε, ο Α’ Παγκόσμιος. Ο ναός πλέον έχει μετατραπεί σε στρατιωτικό νοσοκομείο, για τη θεραπεία των αμέτρητων τραυματιών του πολέμου.
Πρωταγωνιστής αυτή τη φορά, ένας πολεμικός ανταποκριτής, ο Peter Jacob. Τι τον περιμένει όμως; Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να το μάθετε: