Φαίνεται πως όλο και περισσότερο φουντώνει η οργή των καταναλωτών για τη Nintendo εξαιτίας του, άλυτου μέχρι στιγμής, Joy-Con drift.
Το χρονικό της νέας καταγγελίας εναντίον της Nintendo
Η νέα καταγγελία που κατατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εκ μέρους του BEUC (Ευρωπαϊκού Οργανισμού Προστασίας Καταναλωτή) εναντίον της Nintendo δεν ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία.
Είχε ήδη προηγηθεί η ανακοίνωση πως ο BEUC ξεκίνησε μια έρευνα σε χώρες όπου οι καταναλωτές έχουν κάνει καταγγελίες σχετικά με τη μάστιγα του Joy-Con drift. Φαίνεται όμως πως οι συζητήσεις δεν απέδωσαν καρπούς καθώς η Nintendo ακόμη συνεχίζει να κάνει τα στραβά μάτια στο πρόβλημα, κάνοντας απλές δηλώσεις χωρίς ουσιαστικές κινήσεις για να το διορθώσει.
Έτσι λοιπόν, η σημερινή καταγγελία που έγινε εκ μέρους της Γαλλίας, του Βελγίου, της Ολλανδίας, της Πορτογαλίας, Ιταλίας, Νορβηγίας, Σλοβακίας, Σλοβενίας και Ελλάδας αναφέρει πως τα Joy-Con αποδεικνύονται ελαττωματικά στο 88% των περιπτώσεων εντός δύο ετών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο BEUC έκανε την καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις κατά τόπους εθνικές αρχές προστασίας καταναλωτή σχετικά με πρόωρη αχρήστευση και παραπλανητικές παραλείψεις σημαντικών πληροφοριών από τους καταναλωτές (με βάση την Ευρωπαϊκή Οδηγία για Παράνομες Εμπορικές Πρακτικές). Τώρα στοχεύει σε πανευρωπαϊκή έρευνα του θέματος με σκοπό να αντιμετωπίσει η Nintendo άμεσα το ζήτημα της πρόωρης βλάβης του προϊόντος της. Για την ώρα, ο BEUC απαιτεί απλά να αντικαθίσταται δωρεάν το κάθε ελαττωματικό Joy-Con και να πληροφορούνται σωστά οι καταναλωτές για την περιορισμένη διάρκεια ζωής του.
Η γενική διευθύντρια του BEUC, Monique Goyens, δήλωσε τα εξής:
Οι καταναλωτές προϋποθέτουν πως τα προϊόντα που αγοράζουν θα αντέξουν ένα σεβαστό χρονικό διάστημα σύμφωνα με δικαιολογημένες προσδοκίες, όχι οτι θα πρέπει να πληρώσουν δαπανηρές αντικαταστάσεις εξαιτίας τεχνικών ελαττωμάτων. Η Nintendo πρέπει να βρει σωστές λύσεις για τους χιλιάδες καταναλωτές που έχουν επηρεαστεί από αυτό το πρόβλημα.
Είναι καιρός οι εταιρείες να σταματήσουν να φέρνουν στην αγορά προϊόντα που χαλάνε πρόωρα. Η δημιουργία αχρείαστων ηλεκτρονικών απορριμάτων γίνεται ενάντια στους στόχους του European Green Deal. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και για να μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν σωστές αγοραστικές αποφάσεις, πρέπει οι κατασκευαστές να παρέχουν πληροφορίες για τη διάρκεια ζωής των προϊόντων, ωστε να μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν πιο πληροφορημένες και πιο βιώσιμες επιλογές.