Ξέρατε πωςτο Dragon Quest XI θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει μια open-world προσέγγιση;
Η αποκάλυψη έγινε μέσα από μια νέα συνέντευξη με το Yuji Horii, δημιουργό της σειράς!
Dragon Quest XI και open world
Σε μια συνέντευξη λοιπόν με τον ιστότοπο DenfaminicoGamer, ο Yuji Horii είπε τα εξής:
(Αρχική μετάφραση από τα Ιαπωνικά: Siliconera)
Yuji Horii: Ε, λοιπόν στην αρχή σκεφτήκαμε να αναλάβουμε για πρώτη φορά [για τα δεδομένα της σειράς Dragon Quest] την πρόκληση ενός open world τίτλου.
Μπα! Ένα open-world game. Το Legend of Zelda: Breath of the Wild σημείωσε μεγάλη επιτυχία με την ίδια ακριβώς πρόκληση. Ακόμη και για το Dragon Quest XI υπήρχε αυτήη ιδέα;
Yuji Horii: Aααχ, το νέο Zelda ήταν διασκεδαστικό. Τα παιχνίδια με τα οποία κόλλησα τα τελευταία χρόνια game ήταν αυτό και το Candy Crush Saga [γέλια].
Ωστόσο, αναλογιστήκαμε πως αυτή ήταν η καμπή των 30 χρόνων του Dragon Quest. Αποφασίσαμε λοιπόν, επειδή οι ιστορίες μας είναι γραμμικές ως ένα βαθμό, πως θα μπορούσαμε να παρεκκλίνουμε ως ένα σημείο με μια γεύση από open-world gameplay.
Παρόλο που τα open-world games προσφέρουν πολλή ελευθερία, είναι δίκοπο μαχαίρι. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιοιυς παίκτες να καταλάβουν το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια. Και πιστεύω επίσης πως είναι δύσκολο να δημιουργηθεί μια ροή για μια μεγάλη ιστορία μέσα σε ένα κόσμο που σου επιτρέπει να πας οπουδήποτε ευθύς εξ αρχής.