Το GamesBeat είχε προσφάτως την ευκαιρία να μιλήσει με τον J.C. Smith, το διευθυντή καταναλωτικού marketing της The Pokemon Company. Ο Smith είχε πολλά να πει για τη νέα ταινία Detective Pikachu, το Pokemon GO και πολλά άλλα/

Όπως συνήθως, μπορείτε να διαβάσετε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης παρακάτω, ενώ η πλήρης συνέντευξη στο GamesBeat βρίσκεται εδώ.

Για την πιθανότητα κάποιας Pokemon conference, εν είδι Minecon…

Είμαστε ανοιχτοί στα πάντα. Θέλουμε να αγγίξουμε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται. Τα events περιορίζονται κάπως από τη γεωγραφία. Το πόσος κόσμος μπορεί να φτάσει στο event. Θα θέλαμε να κάνουμε περισσότερα online, να γιορτάσουμε μέσω internet, για να μπορέσει όλος ο κόσμος να το ζήσει. Μέρος της ευθύνης για την παγκόσμια κυκλοφορία πληροφοριών σχετίζεται μ’ αυτό το σκεπτικό. Δε θέλουμε να κάνουμε μικρά events, μικρά γιατί δε μπορεί να έρθει όλος ο κόσμος. Προσπαθούμε να εστιάσουμε στο πώς να κάνουμε το μήνυμά μας όσο πιο ευρέως γνωστό γίνεται στη fan base.

Για το αν υπήρχαν συζητήσεις για τις νέες ταινίες Pokemon και το Detective Pikachu ή για το αν ήταν βιαστική απόφαση χάρη στην επιτυχία του Pokemon GO…

Ναι, είναι ατυχές καθώς, λόγω του timing, έτσι φαίνεται. Προφανώς, το Hollywood δε λειτουργεί έτσι. Οι συμφωνίες δε λειτουργούν έτσι. Οι συζητήσεις διεξάγονταν εδώ και πολύ καιρό. Απο τη δική μας πλευρά, χαίρομαι που τις ανακοινώσαμε. Είχαμε πολύ καλή κάλυψη απο τα πρακτορεία. Αλλά από την άλλη είχαμε τόσα νέα και για το Pokemon GO — γιατί κανονικά αυτή η είδηση θα ήταν πολύ μεγαλύτερη στα πρωτοσέλιδα αλλά, στο τέλος, είμαστε ενθουσιασμένοι. Θα μάθετε περισσότερα σύντομα.

Για το αν οι κάτοχοι των Pokemon (Nintendo, Creatures, Game Freak) φροντίζουν να σέβονται τη σειρά…

Ναι. Να το κάνουμε; Ναι! Αλλά πάντα το συζητάμε μαζί τους. Σ’ αυτό βασίζεται η σχέση μας. Στην κατανόηση της φιλοσοφίας για τις λειτουργίες των παιχνιδιών, το γιατί ήθελαν να δουλεύει κάτι με τον τρόπο που δουλεύει. Το πώς θέλουν να νιώθει ο παίκτης όποτε συμβαίνει κάτι. Θέλουμε να το αποκαλύψουμε αυτό με το marketing. Για μας αυτό σημαίνει πολλές συζητήσεις, αλλά γι’ αυτό είμαστε εδώ. Για να κάνουμε αυτές τις συζητήσεις.

Για το αν όλοι οι συνεργάτες ήταν πρόθυμοι εξ’ αρχής για το Pokemon GO…

Η συζήτηση ξεκίνησε με τον κ. Ishihara, τον πρόεδρο και Δ.Σ. της Pokémon Company στην Ιαπωνία. Είναι επίσης ο πρόεδρος της Creatures, μιας από τις τρεις εταιρείες που κατέχουν την Pokémon Company. Αυτό είναι που αρχικά σύστησε τη Game Freak, την ομάδα ανάπτυξης της σειράς video games, στη Nintendo. Ήθελε να τους πει πως η ομάδα έχει μια πολύ ωραία ιδέα, να τη δουν. Είναι η γέφυρα. Είναι αυτός που ενώνει τις ομάδες. Οπότε ναι, υπήρξαν πολλές συζητήσεις μέσα στην ομάδα. Προφανώς, γιατί αυτή θα ήταν η ομάδα που θα έκανε την ιδέα πραγματικότητα.

Στη σχέση του marketing με τη Niantic για το Pokemon GO…

Κύριος ρόλος μας είναι η έκφραση της μάρκας. Είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζονται τα Pokémon. Υπάρχουν κάθε είδους κανόνες για τη μάρκα των Pokémon. 20 χρόνια παρουσίας φέρουν πολλά βάρη για το πώς θα αξοποιούνται οι χαρακτήρες. Περνάμε καιρό μαζί τους, τους βοηθάμε στο δρόμο. Αυτός είναι ο στόχος μας. Εκείνοι διαχειρίζονται αυστηρά το game marketing. Προφανώς τους μιλάμε πολύ. Δε ζούμε στο κενό. Εκείνοι βρίσκονται στο Σαν Φρανσίσκο, εμείς στο Σηάτλ. Είναι εύκολο να γίνονται συχνά συζητήσεις. Από τη μεριά μας, εστιάζουμε πολύ στα Pokémon. Αυτό αγαπάνε οι θαυμαστές μας. Υπάρχει και συζήτηση με την κοινότητα, όταν μιλάμε για τα Pokémon. Έτσι κάνουμε σχέδια.

Για το αν η επιτυχία του Pokemon GO έχει δώσει νέες ιδέες για το μέλλον της σειράς…

Δεν το γνωρίζω αυτό. Σίγουρα μας κάνει πιο θαραλλέους — αν δούμε μια καλή ιδέα, γιατί να μην την δοκιμάσουμε, σωστά; Και βλέπουμε τι θα γίνει. Δεν είναι κάτι το παρακινδυνευμένο, σε καμία περίπτωση.

Αλλά απλά αποδεικνύει πως μπορεί να βρεθούν πολλοί τρόποι να εκφραστεί ο κόσμος των Pokémon. Πάντα υπήρχε αυτό, αλλά τώρα ας ψάξουμε περισσότερο. Το TCG, το TCG online, οι ταινίες, η ταινία live action που ανακοινώθηκε πριν λίγο καιρό ανάμεσα στα άλλα. Υπάρχει και μια live action ταινία με τον Detective Pikachu από τη Legendary Pictures. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Έχουμε δυαντή μάρκα. Συνεχίζουμε να ψάχνουμε το σωστό τρόπο να κάνουμε τα πάντα. Το κάνουμε αυτό εδώ και 20 χρόνια. Όσο συνεχίζει να αλλάζει η τεχνολογία, θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε.Πηγή

Author MasterV
Published
Views 19
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πρόσφατα Άρθρα

Μάρτιο η κυκλοφορία του Fate/Extella Link

Η τεχνική ανάλυση του Yoshi’s Crafted World

Τέλος στην καθυστέρηση του Hell Warders

Nintendo Greek Community

11 User(s) Online Join Server
  • Miles
  • AtmanB
  • CLOUD
  • Arceus922
  • daseia
  • hisoka528
  • GameDemon
  • Kyoki
  • Thorlar
  • konstiyo
  • darthmitious

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της GameDemon
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της Steliosthegamerplays
Εικόνα προφίλ του/της Sleepy
Εικόνα προφίλ του/της Achill777
Εικόνα προφίλ του/της SM
Εικόνα προφίλ του/της Spank
Εικόνα προφίλ του/της Mimakos
Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της SP1
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της Mike_Gr

Προσεχείς Εκδηλώσεις

  1. Ultimate Smash City League S1:P2

    Φεβρουάριος 23 @ 11:30 - 21:00
  2. Ultimate Smash City League S1:P3

    Μάρτιος 9 @ 11:30 - 21:00
  3. Ultimate Smash City League S1:P4

    Μάρτιος 23 @ 11:30 - 21:00

Nintendo Next Ημερολόγιο

Φεβρουάριος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων