Το Pokemon GO συνεχίζει πολύ δυναμικά την επιτυχία του. Συνεχείς αναβαθμίσεις, βελτιώσεις, αλλαγές και events συνεχίζουν να προσφέρουν μια εμπειρία που, όπως φαίνεται, το κοινό λατρεύει. Μπορεί οικονομικά το 2017, ο δεύτερος χρόνος κυκλοφορίας του παιχνιδιού, να έφερε μια μείωση στα έσοδα, αλλά έκτοτε παρατηρείται μόνο ανοδική πορεία, που ξεπερνά την αρχική επιτυχία. Έτσι, έχει κρατήσει πιστούς οπαδούς, οι οποίοι έκαναν το 2020 το καλύτερο έτος που έχει δει ο τίτλος μέχρι σήμερα. μένουν ακόμη δύο μήνες μέχρι το τέλος του χρόνου, αλλά τα έσοδα έχουν ήδη το 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Ας δούμε με νούμερα τις “επιδόσεις” του Pokemon GO σύμφωνα με το Sensor Tower:
Pokemon GO – ένα ασταμάτητο φαινόμενο
Οι παίχτες του Pokemon GO παγκοσμίως έχουν ξοδέψει σε αυτό 11% περισσότερα χρήματα ήδη σε αυτό το έτος σε σχέση με ολόκληρο το προηγούμενο. Σε σχέση με τους αντίστοιχους 10 πρώτους μήνες του 2019, πρόκειται για 30% αύξηση. Παρά το γεγονός ότι ο τίτλος διανύει τον 5ο χρόνο ζωής του, έφτασε στη θέση νούμερο 3 mobile παιχνιδιών. Η θέση αυτή αφορά το πόσα ξοδεύουν οι παίχτες πάνω του, εξαιρώντας τα 3rd Party Android καταστήματα, όπως αυτά στην Κίνα.
Κολοσσιαία έσοδα
Οι παίχτες παγκοσμίως έχουν ξοδέψει μέχρι σήμερα 4.2 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 1.5 εξ’ αυτών, δηλαδή το 36.3%, ξοδεύτηκαν στις Η.Π.Α. Στη δεύτερη θέση έρχεται η Ιαπωνία, με 1.3 δισεκατομμύρια δολάρια (31.3%). Η τρίτη χώρα με τα μεγαλύτερα έσοδα ανήκει στην Ευρώπη. Πρόκειται για τη Γερμανία, όπου ξοδεύτηκαν 238.6 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή το 5.7% των συνολικών εσόδων. Όσον αφορά τα διαδικτυακά καταστήματα, τα 2.2 δις (53.4%) προήλθαν από το Google Play, ενώ τα 1.9 περίπου από το App Store (46.6%).
Οι λήψεις του Pokemon GO
Το Pokemon GO έχει συνολικά 600 εκατομμύρια μοναδικές λήψεις μέχρι σήμερα. Πρώτη χώρα σε χρήστες είναι οι Η.Π.Α, με 109 εκατομμύρια (18.2 των συνολικών). Βραζιλία και Μεξικό κατέχουν τις δύο επόμενες θέσεις, με 65.2 (11%) και 37.3 (6.2%) αντίστοιχα. Τέλος, όσον αφορά τις δύο πλατφόρμες στις οποίες μοιράζονται οι λήψεις, το Google Play έχει καταγράψει 466 εκατομμύρια λήψεις, δηλαδή το 78% των συνολικών, με το App Store να κατέχει το 22% με 132 εκατομμύρια λήψεις.