Ενόψει της κυκλοφορίας των Pokemon Sword/Shield, η Pokemon Company δημοσίευσε μια επίσημη συνέντευξη με τους ιθύνοντες. Πάμε να τη δούμε!
Στη συνέντευξη που ακολουθεί, οι γνωστοί πλέον Shigeru Ohmori και Junichi Masuda μιλούν για τις νέες λειτουργίες που προστέθηκαν στα παιχνίδια, οι αποφάσεις πίσω από τις Galar μορφές κλασικών Pokemon, τις νέες εξελίξεις και όχι μόνο. Βουρ στον πατσά λοιπόν, όσο περιμένουμε την αυριανή κυκλοφορία των παιχνιδιών!
Αλλάζοντας το παιχνίδι
Pokemon.com: Αυτά τα παιχνίδια αναπαριστούν μια αλλαγή για τη σειρά, καθώς πολλοί χαρακτήρες προσπαθούν να γίνουν Πρωταθλητές και όχι μόνο ο πρωταγωνιστής. Πώς επηρέασε αυτό την κατεύθυνση της πλοκής και του σεναρίου;
Shigeru Ohmori: Στην Αγγλία, που είναι και η έμπνευση για τη Galar region, αθλήματα όπως το ποδόσφαιρο και το rugby είναι πολύ δημοφιλή και όλοι συναγωνίζονται για να γίνουν οι καλύτεροι και να κερδίσει η ομάδα τους στα πρωταθλήματα. Αυτού του είδους τα αθλητικά ταξίδια είναι πολύ δημοφιλήκαι στα Ιαπωνικά manga και anime, οπότε ακολουθήσαμε μια παρόμοια προσέγγιση για αυτά τα παιχνίδια. Καθένας από τους αντιζήλους σας έχει τους δικούς του στόχους για να γίνει Πρωταθλητής. Ο τρόπος που αλληλεπιδράτε με τους αντιζήλους σας και μεγαλώνετε όλοι με το ταξίδι σας και τις μάχες, τις νίκες και τις ήττες, δίνουν ενδιαφέρον στο παιχνίδι.
Pokemon.com: Απ’ όσα είδαμε για τη Wild Area, η ελεύθερη κάμερα δουλεύει πολύ καλά σε ένα Pokémon RPG. Θα θέλατε ποτέ να δημιουργήσετε ένα πλήρψς open-world Pokémon game;
Ohmori: Πάντα θέλουμε να φέρνουμε νέες εκπλήξεις για τους παίκτες με κάθε νέο Pokémon game. Αυτή είναι η πρώτη φορά που εισάγαμε μια ελεύθερη κάμερα στη σειρά, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι να δούμε την ανταπόκριση των παικτών όταν το πιάσουν στα χέρια τους. Θα δούμε τι θα κάνουμε στο μέλλον μα βάση αυτές τις αντιδράσεις.
Pokemon.com: Οι Pokémon Sword και Pokémon Shield εισήγαγαν διάφορους ενδιαφέροντες τρόπους για να εκπαιδεύσουμε Pokémon εκτός μάχης, όπως τα Pokémon Camp, Poké Jobs και νέα αντικείμενα όπως τα mints. Γιατί τα θεωρήσατε σημαντικά όλα αυτά;
Ohmori: Θεωρήσαμε πως είναι σημαντικό να μπορούν να τελειώσουν το παιχνίδι όλοι οι παίκτες, ακόμη κι αν δε δίνουν σημασία στις μάχες. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να διασκεδάσουν οι παίκτες με τα Pokémon εκτός μάχης και το Pokémon Camp είναι ένας από αυτούς. Νιώσαμε πως δεν έχει νόημα να χαραμίζουν οι παίκτες χρόνο με αυτές τις λειτουργίες, αν είναι να καταλήξουν under-leveled και ανίκανοι να προχωρήσουν την ιστορία, οπότε αποφασίσαμε να δίνουμε Exp.Points όταν παίζετε στα camps. Το σκεπτικό ήταν το ίδιο και για τους άλλους τρόπους εκπαίδευσης που θα δείτε στα νέα παιχνίδια.
Pokemon.com: Τι σας παρακίνησε να κάνετε μόνιμη τη λειτουργία του Exp. Share για πρώτη φορά στης σειρά;
Ohmori: Αυτό το συζήτησα επί μακρόν με την ομάδα σχεδιασμού της μάχης. Συνειδητοποιήσαμε οτι η συντριπτική πλειοψηφία των παικτών παίζουν με το Exp. Share μόνιμα ενεργό. Σκεπτόμενοι τους λόγους που θα έκαναν κάποιον να το βγάλει, καταλήξαμε πως θα γινόταν μόνο για να πάρει Exp. Points ένα Pokémon στην ομάδα. Νιώσαμε πως το ίδιο μπορεί να επιτευχθεί αν υπάρχει μόνο ένα Pokémon στην ομάδα. Αυτός μας φάνηκε καλύτερος τρόπος να μοιράζονται τα Exp. Point για τους περισσότερους παίκτες.