Εξισορρόπηση της μάχης
Pokemon.com: Πρόσφατα αναφέρατε οτι μερικές από τις λειτουργίες της μάχης να αποδειχθούν ιδιαίτερα δύσκολες. Ήταν εξαρχής στόχος σας να δώσετε επιπλέον προκλήσεις στους εξπέρ των παιχνιδιών;
Ohmori: Αποφασίσαμε να προσθέσουμε τις συνεργατικές μάχες (cooperative battles) για πρώτη φορά. Οι παίκτες μπορούν να συνεργαστούν με μέχρι και τρεις άλλους παίκτες για να αντιμετωπίσουν πανίσχυρους αντιπάλους που δε γίνεται να πέσουν διαφορετικά. Πιστεύουμε πως αυτές οι νέες μάχες απαιτούν διαφορετική επικοινωνία μεταξύ παικτών και ανυπομονώ να δω πώς θα αναλάβουν τις νέες προκλήσεις οι παίκτες με τους φίλους τους.
Pokemon.com: Πώς βρήκατε την ισοροπία μεταξύ του Dynamax και άλλων λειτουργιών όπως τις Mega Evolution και τα Z-Crystals;
Ohmori: Πάντα ψάχνουμε τρόπους να κάνουμε την έκπληξη. Αυτή τη φορά επινοήσαμε την ιδέα του Dynamax, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ανά πάσα στιγμή, αλλά μόνο μία φορά σε κάθε μάχη. Αυτό σημαίνει πως κάθε γύρος είναι μια ευκαιρία να γυρίσετε τη ροή της μάχης, κάτι που κάνει το παιχνίδι πιο συναρπαστικό. Δεδομένου πως τα Pokémon μπορούν να κάνουν Dynamax ενώ κρατάνε κι ένα αντικείμενο, πιστεύουμε πως θα δούμε πολλές νέες στρατηγικές με τους πιθανούς συνδυασμούς που υπάρχουν.
Pokemon.com: Οι Max Raid Battles προτρέπουν πολλούς Εκπαιδευτές να μάχονται ενάντια σε ένα αντίπαλο. Ποιές ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε στο balancing για αυτού του είδους το παιχνίδι;
Ohmori: Υπάρχουν διάφορα είδη παικτών Pokémon, από τον χαλαρό μέχρι τον πολύ σκληροπυρηνικό, κάτι που δυσκολεύει τη διαδικασία για αυτή τη νέα λειτουργία. Πιστεύουμε όμως πως δημιουργήσαμε κάτι που μπορεί να απολαύσει ο καθένας. Για παράδειγμα, η κάθε επίθεση μπορεί να «φάει» το μυστηριώδες τείχος του αντιπάλου, ανεξαρτήτως επιθετικής δύναμης. Επίσης, ακόμη κι αν τα Pokémon σας βγουν εκτός μάχης, μπορείτε να συνεχίσετε να εμψυχώνετε τους συμπαίκτες σας για να ενεργοποιήσετε μια πληθώρα από ευεργετικές ιδιότητες.
Pokemon.com: Μπορείτε να προβλέψετε ποιά Pokémon και συνδυασμοί θα γίνουν δημοφιλείς στους διαγωνισμούς; Είναι κάτι που έχετε κατά νου όταν αναπτύσσεται ένα παιχνίδι;
Ohmori: Όταν η ομάδα δουλεύει στο balancing της μάχης, προσπαθεί να προβλέψει ποιά Pokémon θα χρησιμοποιούνται συχνότερα και κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι παίκτες βρίσκουν πρωτότυπες στρατηγικές που δεν θα μπορούσαμε να προβλέψουμε. Αυτό, πιστεύω, είναι που κάνει τόσο ενδιαφέρουσες τις μάχες στα Pokémon και ανυπομονώ να δω ποιά Pokémon θα γίνουν δημοφιλή μετά την κυκλοφορία.