Τι είναι αυτό που καθορίζει ένα Pokémon RPG;
Pokemon.com: Πώς βρίσκετε τη σωστή ισοροπία μεταξύ της διατήρησης της ταυτότητας ενός core Pokémon RPG και της εισαγωγής νέων λειτουργιών; Σας έρχονται ποτέ ιδέες που τελικά δεν ενσωματώνετε γιατί δε θα ταίριαζαν σε ένα Pokémon RPG?
Junichi Masuda: Τα Pokémon είναι μυστήρια πλάσματα — είναι φίλοι μας, αλλά έχουν δυνάμεις που ξεπερνούν τις ανθρώπινες. Παίρνουμε τις αποφάσεις μας με αυτά τα στοιχεία κατά νου. Για παράδειγμα, μια σημαντική απόφαση μπορί να είναι το αν θα κάνουμε πιο βολική μια πτυχή του gameplay, ή αν θα κάνουμε ένα Pokémon να δείχνει πιο πολύ σαν ζωντανό πλάσμα. Ένας ακόμη σημαντικός τομέας των παιχνιδιών Pokémon είναι το οτι αρχικά αντιμετωπίζετε ένα Pokémon σαν εχθρό στη μάχη, αλλά το ίδιο Pokémon θα γίνει σύμμαχος στο μέλλον.
Pokemon.com: Όταν μπει μια νέα λειτουργία σε ένα Pokémon RPG, πώς κρίνετε αν θα την ξαναδούμε σε επόμενα παιχνίδια;
Masuda: Λαμβάνουμε πάντα υπόψιν τις αντιδράσεις των παικτών. Επίσης σκεφτόμαστε τι μπορεί να επιτευχθεί με τις τελευταίες εξελίξεις στο υλισμικό αλλά και τις αλλαγές στα ενδιαφέροντα των ανθρώπων. Όταν σκεφτόμαστε νέα συστήματα και λειτουργίες, αναλογιζόμαστε και το πώς θα ταιριάξουν στα ήδη υπάρχοντα συστήματα.
Pokemon.com: Μετά την Alola region που έφερε τα trials και εξαφάνισε τα Gyms, τα Pokémon Sword και Pokémon Shield επιστρέφουν στο μονοπάτις των οκτώ Gym που είδαμε στα παλαιότερα RPGs. Πώς καταλήξατε σ’ αυτή την πιο γνώριμη δομή;
Ohmori: Σκέφτηκα πως για την πρώτη ολοκαίνουρια γενιά παιχνιδιών Pokémon στο Nintendo Switch, οι παίκτες θα προτιμούσαν ένα παραδοσιακό Pokémon RPG. Αυτό οδήγησε στην απόφαση να του ταξιδιού στα Gyms και να επεκτείνουμε ακόμη περισσότερο την ιδέα, προσθέτοντας στοιχεία αθλημάτων, κάτι που εκφράζει τον κόσμο του παιχνιδιού. Ωστόσο, ανάλογα με την έκδοση που θα αποκτήσετε, μερικά από τα Gyms θα είναι διαφορετικά, οπότε ελπίζω να θελήσουν οι παίκτες να τα δοκιμάσουν όλα!
Pokemon.com: Η ανάπτυξη αυτών των παιχνιδιών αυτών πρέπει να συνέπεσε με τα Pokémon: Let’s Go, Pikachu! και Pokémon: Let’s Go, Eevee! Τι μάθατε από εκείνα τα παιχνίδια για τη διαδικασία ανάπτυξης για το Switch, που σας βοήθησαν στη συνέχεια και στα Pokémon Sword και Pokémon Shield;
Ohmori: Τα Pokémon: Let’s Go, Pikachu! και Pokémon: Let’s Go, Eevee! Δημιουργήθηκαν ταυτόχρονα με τα Pokémon Sword και Pokémon Shield και οι δύο ομάδες συνεργάστηκαν στενά. Στα Pokémon: Let’s Go, Pikachu! και Pokémon: Let’s Go, Eevee!, δημιουργήσαμε να κεντρικά συστήματα που αποτελούν τη βάση της ανάπτυξης για το Nintendo Switch.
Κάτι που αρχικά δε σκοπεύαμε να ενσωματώσουμε στα Pokémon Sword και Pokémon Shield ήταν να τριγυρνάνε τα Pokémon στα ανοιχτά. Μετά τα Pokémon: Let’s Go, Pikachu! και Pokémon: Let’s Go, Eevee! είδαμε πόσο άρεσε αυτή η λειτουργία, οπότε εργαστήκαμε σκληρά για να τη βάλουμε και στα Pokémon Sword και Pokémon Shield και ρυθμίσαμε την ισοροπία των παιχνιδιών για να δουλέψει σωστά.