Οι απορίες του Polygon για τα Pokemon Sword/Shield
Ο ιστότοπος Polygon είχε κι αυτός με τη σειρά του την ευκαιρία να μιλήσει με τα στελέχη της Game Freak σχετικά με τα νέα παιχνίδια που θα δούμε σύντομα στο Switch.
Πάμε να δούμε μερικά αποσπάσματα:
Πόσο γρήγορα μπορεί να δημιουργηθεί ένα Pokemon;
Ohmori: Χρειάζεται σίγουρα κάμποσος χρόνος. Θα έλεγα πως το ταχύτερο που μπορεί μια ιδέα να εφαρμοστεί πλήρως στο παιχνίδι είναι περίπου τρεις μήνες ανά χαρακτήρα. Ξέρετε, όλα πρέπει να γίνονται παράλληλα. Δεν αρκεί μόνο η εξωτερική εμφάνιση των Pokémon. Πρέπει να γίνει το 3D μοντέλο και να είναι εντός ορίων στον αριθμό πολυγώνων, να προσαρμοστούν τα οστά, οι υφές και να το κάνουμε να δείχνει όπως το σχεδιάσαμε. Μετά θα πάει στους animators για να κάνουν όλα τα διαφορετικά animations, να τα ελέγξουμε για να φροντίσουμε οτι ανταποκρίνονται στην αρχική ιδέα και στο τέλος να τα βάλουμε στο παιχνίδι για να δούμε αν όλα δουλεύουν σωστά εκεί μέσα. Είναι σίγουρα περίπλοκη διαδικασία.
Γιατί ξαφνικά απέκτησε εξέλιξη ο Farfetch’d;
Ohmori: Βασικά η έμπνευση για τη Galar region, είναι το Ηνωμένο Βασίλειο. Περάσαμε καιρό στην έρευνα και τις αναφορές σε διάφορα πράγματα κι εγώ πέρασα χρόνο εκεί. Κάτι που θυμάμαι είναι οτι τα πράσα είναι πολύ μεγαλύτερα και πιο χοντρά από αυτά που βλέπω στην Ιαπωνία. Μόλις τα είδα, μου ήρθε η ιδέα πως τα Farfetch’d της Galar region θα μπορούσαν να έχουν εξελιχθεί με διαφορετικό τρόπο.