pokken-tournament-3

Ο Katsuhiro Harada της Bandai Namco μίλησε με το Famitsu αυτή την εβδομάδα σχετικά με το  Pokken Tournament. Το arcade παιχνίδι ξύλου κυκλοφορεί πολύ σύντομα στην Ιαπωνία. Πολύ πιθανόν όταν διαβάζετε αυτές τις γραμμές να έχει ήδη κυκλοφορήσει.

Σε ένα κομμάτι της συνέντευξης, ο Harada εξηγεί πως το Pokken Tournament δεν είναι απλά ένα παιχνίδι Tekken με μπογιά Pokemon.

Είναι γερό ανταγωνιστικό παιχνίδι, αλλά στον πυρήνα του, είναι παιχνίδι δράσης για φίλους των Pokémon. Κάποιοι θα πιστέψουν οτι, επειδή δουλέψαμε σε παιχνίδια όπως τα Tekken και Soul Calibur ή επειδή το ονομάσαμε ‘Pokkén,’ το παιχνίδι αυτό φτιάχτηκε για σταθερούς παίκτες παιχνιδιών ξύλου, θα ήθελα όμως να πω ξεκάθαρα οτι απλά δεν είναι.

Ο Harada τελικά λέει πως το Pokken Tournament σχεδιάστηκε με τους φίλους των Pokémon κατά νου, αντί για τους παραδοσιακούς παίκτες παιχνιδιών ξύλου.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για να φτιάξουμε το παιχνίδι και η τεχνογνωσία πίσω απο τον τεράστιο αριθμό των animations προέρχεται απο την εμπειρία μας με τα παιχνίδια που έχουμε κάνει στο παρελθόν, όσον αφορά όμως το gameplay, έχουμε εστιάσει στους φίλους τωνPokémon.

Ένας τρόπος που η ομάδα ανάπτυξης επιχείρησε να δελεάσει τους οπαδούς των Pokemon ήταν με το σχεδιασμό του μενού (UI). Αυτό διαφέρει σε σχέση με κάτι που θα ήταν γνώριμο σε έμπειρους παίκτες παιχνιδιών ξύλου.

Το να έχουμε την κάμερα να δείχνει τους χαρακτήρες να κοιτούν ο ένας τον άλλο απο το πλάι με τις ράβδους αντοχής τοποθετημένες πάνω αριστερά και δεξιά στην οθόνη είναι μια καλά θεμελιωμένη σταθερά στα παιχνίδια ξύλου και είναι κάτι που οι παίκτες εκείνων των παιχνιδιών καταλαβαίνυν ενστικτωδώς. Αυτό μπορεί να έδινε στους φίλους των Pokemon την εντύπωση πως το παιχνίδι είναι δυσκολότερο απ’οτι είναι πραγματικά, οπότε το ξεφορτωθήκαμε.

Ο Harada είχε επίσης μερικές συμβουλές για αρχαρίους. Προτείνει οτι τέτοιοι παίκτες θα πρέπει να «εστιάσουν κυρίως στο να αμύνονται σωστά». Παρ’όλο που οι συνδυασμένες επιθέσεις και η τεχνική είναι σημαντικές, η σωστή άμυνα ενάντια στις αντίπαλες επιθέσεις ήταν το πιο σημαντικό σημείο διαφοροποίησης μεταξύ αρχαρίων και έμπειρων παικτών.

Πηγή 1 , Πηγή 2

Author MasterV
Published
Categories Wii U Νέα
Views 11
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Nintendo Greek Community

40 User(s) Online Join Server
  • Blank
  • Eski The Jet Ski
  • CLOUD
  • Skeletron
  • AkiraGr
  • anan
  • daseia
  • paixtis
  • Goodys
  • Nanondorf
  • GodOfNiggas
  • E - S c o r t 🅱o i

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της sklonis
Εικόνα προφίλ του/της Steliosthegamerplays
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της iankysyrath
Εικόνα προφίλ του/της Achill777
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της Sonic555
Εικόνα προφίλ του/της Sleepy
Εικόνα προφίλ του/της GameDemon
Εικόνα προφίλ του/της nikospap
Εικόνα προφίλ του/της Spank

Προσεχείς Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν προσεχείς εκδηλώσεων αυτήν τη στιγμή.

Nintendo Next Ημερολόγιο

Μάρτιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων