Αν θέλετε να πάρετε μια γεύση από το Metroid Prime, αλλά σε δύο διαστάσεις, κατεβάστε το demo του Prime 2D όσο προλαβαίνετε!
Prime 2D – Μια προσπάθεια των fans να μετατρέψουν το πρώτο Metroid Prime σε κλασικό Metroid
Κι εκεί που όλοι νόμιζαν οτι η Team SCU έκανε πρωταπριλιάτικο αστείο με το demo, να που είναι αλήθεια! Η ομάδα δουλεύει σχεδόν δεκαπέντε χρόνια (!) στο… «remake» ενός από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια του GameCube. Μετά από τόσο καιρό, έφτασε η στιγμή να δοκιμάσουμε τους κόπους τους!
Μπορείτε να βρείτε το demo εδώ για να το δοκιμάσετε στον υπολογιστή σας.
Πάμε να δούμε τι έχει να πει για το όλο εγχείρημα ο εκπρόσωπος της ομάδας στα επίσημα forum:
Εμείς είμαστε πίσω από το Prime 2D fan project. Η ονομασία μας είναι και πάντα ήταν Team SCU. Έχουμε μακρά ιστορία, από τον Απρίλη του 2004. Γίναμε μέλη του Samus.Co.Uk 8 όταν δημιουργήθηκε. Το ακολουθήσαμε όταν μετακινήθηκε. Φύγαμε όταν πέθανε, αλλάξαμε 5 κεντρικούς προγραμματιστές και είχαμε εκατοντάδες εθελοντές που έκαναν χιλιάδες υλικά. Αυτά ήταν στο παρελθόν όμως και είμαστε στο τώρα.
Παρόλο που δημοσίως η πρόοδος φαίνεται στάσιμη τα τελευταία 5 χρόνια, παρασκηνιακά έγινε τρομερή δουλειά στα θεμέλια. Η εργασία έθεσε τη βάση πάνω στην οποία στήσαμε ένα βίντεο προς τιμήν των 15 χρόνων από την κυκλοφορία του Metroid Prime. Το βίντεο διαθέτει ολοκαίνουρια καλλιτεχνικά υλικά αλλά και ήχο και καταγράφηκε με την ολοκαίνουρια NetMission engine.
Το Prime 2D πάντα ήταν fan project με στόχο τη χαρά της δημιουργίας και της μάθησης. Αυτό φαίνεται από όσους συνεισέφεραν και τώρα έχουν μπει στη βιομηχανία των games. Όσο το project ωρίμαζε, ωρίμαζαν και οι δημιουργοί. Η πήχυς της αναμενόμενης ποιότητας ανέβηκε. Αυτή η αλλαγή είχε ως αποτέλεσμα αλλαγή προτεραιοτήτων, με πολλές να φαίνονται και στο βίντεο. Αντί για μια pixel-perfect μετάβαση που οραματίζονταν οι προκάτοχοί μας, έχουμε μια πιο στοχευμένη προσέγγιση. Την άποψή μας για την αλλαγή από τα κλασικά 2D στο σύγχρονο 3D gaming.
Αντί να αντιγράψουμε τα πηγαία υλικά επακριβώς, κοιτάξαμε τις κεντρικές ιδέες. Τις μετατρέψαμε και τις ενσωματώσαμε σε μια λογική 2D λύση. Έτσι μπορέσαμε να επικεντρωθούμε στο να φτιάξουμε ένα καλό παιχνίδι κατ’ αρχάς. Και μ’ εκείνο σα βάση, να δημιουργήσουμε μια γνώριμη εμπειρία, αντί να περιοριστούμε στην προσπάθεια ενσωμάτωσης 3D ιδεών σε ένα 2D χώρο.
Στο μεταξύ εμείς ακόμα περιμένουμε να μάθουμε κανένα νέο για το Metroid Prime 4 από τη Nintendo…