Οι νεότεροι μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά αρχικά το Resident Evil 4 ήταν αποκλειστικός τίτλος του GameCube. Γιατί όμως;
Ο Shinji Mikami σχολιάζει την αποκλειστικότητα του Resident Evil 4
Μπορεί να κυκλοφόρησε τελικά και στο PlayStation 2, αλλά η αρχική ιδέα ήταν πως επρόκειτο για αποκλειστικό τίτλο του GameCube: Θα ήταν ένα από τα λεγόμενα Capcom 5, τους πέντε αποκλειστικούς τίτλους για το χαροκαμένο (στο στίβο του console war) μηχάνημα της Nintendo.
Είναι γνωστό οτι ένας από τους λόγους της αποκλειστικότητας αυτής ήταν η συμφωνία που συνήψε ο Shinji Mikami επικεφαλής και δημιουργός της σειράς Resident Evil, με τη Nintendo.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στο Variety, ο Mikami εξηγεί επιτέλους τους λόγους του.
Σύμφωνα με τον ίδιο, είχε ανησυχίες πως αν το gaming δεν απέδιδε τα αναμενόμενα για τη Sony και τη Microsoft «θα επέστρεφαν σ’ αυτά που κάνουν καλά και για τα οποία είναι γνωστές».
Επιπλέον:
Τότε σκεφτόμουν «ε λοιπόν, η Nintendo είναι ίσως η μόνη που θα μείνει στο μέλλον με παιχνίδια για τον κόσμο – όχι μόνο τα παιδιά, αλλά και τους ενήλικες». Αυτό ήταν το σκεπτικό μου τότε. Και τελικά έκανα μεγάλο λάθος.
Τέλος, αφηγήθηκε το εξής περιστατικό:
Θυμάμαι τον πρόεδρο της Capcom, τον Tsujimoto Kenzo-san, να με καλεί και να με ρωτάει: «Αλήθεια δε θα το κυκλοφορήσουμε σε άλλες πλατφόρμες;» Κι εγώ του είπα «Ε λοιπόν, αν το θέλεις, μπορείς να το κάνεις αλλά πρώτα θα πρέπει να με απολύσεις».
…όπερ και εγένετο.
Τα υπόλοιπα τα γνωρίζουμε όλοι. Πλέον το Resident Evil 4 είναι διαθέσιμο σε όλες σχεδόν τις πλατφόρμες, ακόμη και στο Switch.