Σας είχαμε πει για τα σχέδια που υπήρχαν για την πιθανή μεταφορά του Rivals of Aether τον Ιανουάριο του 2018. Τώρα πια τα πράγματα είναι επιβεβαιωμένα!
Rival of Aether – Ένας κλώνος του Smash στην κονσόλα του Smash
Ενάμισι χρόνο πριν, ο δημιουργός του παιχνιδιού, Dan Fornace, είχε πει πως η ομάδα του έψαχνε να βρει τρόπο να γίνει πραγματικότητα μια μεταφορά του τίτλου στο Switch.
Οι θαυμαστές του πετυχημένου τίτλοι περίμεναν καιρό, αλλά το περασμένο Σ/Κ ο Fornace έκανε μια ανακοίνωση στα πλαίσια του Super Smash Con. Στο βιντεοσκοπημένο του μήνυμα που προβλήθηκε στην έκθεση, ο Fornace επιβεβαίωσε την κυκλοφορία του τίτλου και για το Switch.
Γιατί όμως άργησε τόσο μια ανακοίνωση, πόσο μάλλον μια κυκλοφορία; Το κύριο πρόβλημα είναι η ριζική ανακαίνιση του netcode για το Switch, μαζί με επιπλέον προσθήκες.
Τι προσθήκες;
Μια από τις μεγαλύτερες αναβαθμίσεις του Rivals είναι άλμα από ένα two-player online game σε four player. Αυτό σημαίνει πως θα μπορείτε να μπείτε σε queue για 1v1, 2v2, ή free-for-all online. Ενημερώνουμε επίσης το σύστημα των friendly lobbies system, για να φιλοξενούν μέχρι και τέσσερις παίκτες αλλά να προσθέσετε και spectators. Θα μπορείτε επίσης να κάνετε rotation lobbies και να κάνετε spectate σε four-player matches. Όλα αυτά είναι ένας σωρός από αναβαθμίσεις που γίνονται παρασκηνιακά.
Όταν τελειώσουν τα προβλήματα με τα bugs, το παιχνίδι θα έρθει και στο Switch. Το παιχνίδι, όπως υποψιάζεστε από τα παραπάνω, δεν έχει καν παράθυρο κυκλοφορίας ακόμη. Ο ίδιος ο Fornace πάντως ελπίζει πως η κυκλοφορία θα γινει σύντομα.