Το Sakuna: Of Rice and Ruin είναι από τα παιχνιδάκια που έχουμε στο μάτι εδώ και καιρό. Δεν ήταν όμως εξαρχής προορισμένο για το Switch.
Πώς κατέληξε το Sakuna: Of Rice and Ruin να έρχεται στο Switch
Μιλώντας στο Siliconera, ο υποδιευθυντής της XSEED Games Kenji Hosoi είπε πως η Nintendo επικοινώνωησε μαζί τους αρκετές φορές πριν αποφασιστεί η κυκλοφορία του παιχνιδιού στην κονσόλα. Το αποτέλεσμα όμως φαίνεται να άξιζε τον κόπο και για τις δύο πλευρές.
Τάδε έφη Hosoi:
Το αρχικό μας σχέδιο ήταν να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι μόνο σε PC και PS4, αλλά μετά την ανακοίνωση ο τότε σύνδεσμός μας με τη Nintendo επικοινώνησε αρκετές φορές για να μας προτείνει να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι και στο Nintendo Switch.
Αρχικά είχαμε ενδοιασμούς στις πρώτες συζητήσεις. Δεν ήταν στα αρχικά μας σχέδια και θα έπρεπε να αναπροσαρμόσουμε τα πάντα. Μετά από πολλές συνομιλίες με τη Nintendo και ακούγοντας το πόσο παθιασμένοι ήταν με το παιχνίδι, τελικά αποφασίσαμε να το κυκλοφορήσουμε και στο Switch.
Δεν ήταν εύκολο για την Edelweiss, αλλά όλοι συμφωνήσαμε πως θα ήταν εξαιρετική πλατφόρμα για το παιχνίδι. Αναπολώντας, χαίρομαι που πήραμε την πρόταση στα σοβαρά καθώς εκτιμούμε απεριόριστα τη Nintendo γιατί διαφήμισε ενεργά το παιχνίδι και, όσον αφορά τις πωλήσεις, βλέπουμε απίστευτες προ-παραγγελίες στο Switch – περίπου σε αναλογία 2-προς-1 σε σχέση με το PS4.
Να σημειώσουμε εδώ πως το Sakuna: Of Rice and Ruin έρχεται στο Switch στις 20 Νοεμβρίου στα μέρη μας, μετά από πολλούς μήνες ασάφειας.