Μπορεί λοιπόν η σειρά Xenoblade να έκανε τη Monolith Soft γνωστή στο κοινό της Nintendo, δεν είναι όμως το μόνο πράγμα στο μυαλό των δημιουργών!
Φιλοδοξίες για το μέλλον της Monolith Soft
Ο δημιουργός της σειράς, Tetsuya Takahashi, μίλησε με την ισπωνική σελίδα Vandal σχετικά με το τι έχει στο μυαλό του για τη συνέχεια.
Για να δούμε τι είπε:
Από την άποψη της επιθυμίας να δώσουμε μεγαλύτερη ποικιλία αστο ρεπερτόριο της Monolith, θα ήθελα να κάνω ένα project μικρότερης κλίμακας αν είχα την ευκαιρία. Αυτή τη στιγμή όμως πιστεύω πως πρέπει να αυξήσουμε την αξία όσων έχουμε χτίσει με τη σειρά Xenoblade Chronicles. Βέβαια, αν καταφέρουμε να οργανωθούμε με τρόπο που να το επιτρέψει, θα ήθελα να δώσω μια ευκαιρία και στο μικρής κλίμακας project.
Εσείς τι θα θέλατε να είναι αυτό το «μικρής κλίμακας project» που αναφέρει ο Takahashi;
Ο αντίκτυπος της εμφάνισης του Shulk στο Super Smash Bros. Ultimate για τη σειρά Xenoblade Chronicles
Μιλώντας με τη σελίδα USgamer, ο παραγωγός του Xenoblade Chronicles: Definitive Edition σχολίασε την παρουσία του Shulk στο Smash Bros.:
Νομίζω πως ο σχεδιασμός και η φύση των επιθέσεών του άφησαν μια ανεξίτηλη εντύπωση στο κοινό. Επιπλέον, φαίνεται πως θεωρείται δυνατός χαρακτήρας με καλές επιδόσεις, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Ο συμπαραγωγός του Xenoblade Chronicles: Definitive Edition για τη Nintendo, Genki Yokota, σημείωσε τα εξής:
Νομίζω πως η ευκαιρία να συστήσουμε το Shulk σε παίκτες τυπικά δεν παίζουν RPGs ήταν κάτι σημαντικό. Γι’ αυτό και προσθέσαμε κι ένα ‘Casual Mode’ για να μπορέσει να απολαύσει το παιχνίδι και ο κόσμος που δεν είναι καλός στα RPGs ή που δεν τα έχει ξαναπαίξει.