Η εβδομάδα φτάνει στο τέλος της και φέρνει ακόμη περισσότερα νέα για το αγαπημένο σας Switch και όχι μόνο!
Πάμε να δούμε τι μας περιμένει:
Το Spyro Reignited Trilogy έρχεται και στο Switch;
Το Spyro: Reignited Trilogy, μια βελτιωμένη επανέκδοση των αρχικών (και αγαπημένων τίτλων) της σειράς είναι γεγονός για τα PS4 και Xbox One. Ο βρετανικός όμως ιστότοπος του παιχνιδιού έχει προσθέσει στις πλατφόρμες όχι μόνο τα PC αλλά και το Switch. Η κονσόλα της Nintendo μάλιστα εμφανίζεται δύο φορές!
Η τριλογία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 21 Σεπτεμβρίου σε PS4 και Xbox, ωστόσο προφανώς δεν έχουμε κάτι συγκεκριμένο για τη δική μας έκδοση… αν υποθέσουμε πως δεν πρόκειται περί λάθους.
Tα Octoling amiibo απέκτησαν ημερομηνία κυκλοφορίας
Η Nintendo μας παρουσίασε τα Octoling amiibo κατά τη διάρκεια της περασμένης Ε3 και τώρα έχουν αποκτήσει και ημερομηνία κυκλοφορίας!
Όλοι όσοι ακόμα ασχολείστε με τις φιγούρες της Nintendo, θα χαρείτε να μάθετε πως θα κυκλοφορήσουν στις 9 Νοεμβρίου παγκοσμίως.
Προαπαιτούμενα πριν τις μάχες με τους Gym Leaders στα Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee
Τα Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee θα προσθέσουν μερικές νέες προϋποθέσεις πριν μπορέσετε να προκαλέσετε τους Gym Leaders σε μονομαχία. Συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις αυτές θα σας παρουσιάζονται στην είσοδο του κάθε γυμναστηρίου. Τα παιχνίδια θα έχουν διαφόρων ειδών προϋποθέσεις, ανάμεσά τους απαιτήσεις για συγκεκριμένους τύπους Pokemon, levels και πολλά ακόμη.
Για παράδειγμα στο Γυμναστήριο της Pewter, πριν προκαλέσετε τον Brock σε μονομαχία, θα πρέπει να του παρουσιάσετε ένα Grass-type ή ένα Water-type Pokemon.
Κατά τα φαινόμενα, οι Gym Guides θα είναι αυτοί που θα ελέγχουν να δουν αν πληρείτε τις απαιτήσεις. Αν θυμάστε, ήταν οι τύποι που παλιότερα σας έδιναν συμβουλές για το τι θα αντιμετωπίσετε μέσα στο εκάστοτε Γυμναστήριο.
Ο δημιουργός του Sonic Mania μιλά!
Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το Sonic Mania είναι το καλύτερο παιχνίδι Sonic εδώ και πολλά χρόνια. Το Eurogamer μίλησε με τον εγκέφαλο πίσω από τη δημιουργία του σχετικά με το παιχνίδι.
Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει ένα παιχνίδι με το Sonic να ξεχωρίζει; Ο Christian Whitehead απαντά:
Έχει ενδιαφέρον ο Sonic. Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί fans και όλοι έχουν διαφορετικά συναισθήματα για το τι σημαίνει Sonic για αυτούς. Μπορώ λοιπόν να αξιοποιήσω μόνο τα προσωπικά μου συνασθήματα και για μένα πάντα ήταν τα εξής… Προφανώς ο χαρακτήρας έχει ένα πολύ ελκυστικό σχεδιασμό, είναι εικονικός. Όσον αφορά το gameplay, υπάρχουν πολλές επιρροές από τα φλιπεράκια, όλα αυτά τα εξωτερικά στοιχεία, σχεδόν σα να είναι skateboarding. Πραγματικά, η ιδέα της επιτάχυνσης στις κατηφόρες και όλες αυτές οι αλληλεπιδράσεις της φυσικής.
Η κεντρική ιδέα του παιχνιδιού είναι πολύ απλή: Απλά φτάσε στο τέλος της πίστας και κέρδισες. Αλλά υπάρχουν τόσο πολλοί διαφορετικοί τρόποι να αλληλεπιδράσετε με τις πίστες, η επιτάχυνση και τα άλματα σε συγκεκριμένες γωνίες. Υπάρχει η αίσθηση του παιδότοπου. Είναι ωραία η ταχύτητα και τον καιρό του Mega Drive ήταν πολύ εντυπωσιακό επίτευγμα, αλλά εμένα ως Sonic fan με τραβάει και η ελευθερία του gameplay.
Όσον αφορά το μέλλον, ο Whitehead είπε:
Μιλώντας για games γενικά λατρεύω το 3D. Έχω δουλέψει προσωπικά με τη δική μου τεχνολογία 3D, αλλά όχι στον Sonic. Το 3D με ενδιαφέρει ως developer πολύ. Παρουσιάζει έναν ολόκληρο κόσμο από σχεδιαστικές προκλήσεις. Η retro αισθητική, ο λόγος που την ξεκίνησα ήταν γιατί όταν ήμουν νέος ήταν πιο εύκολη η ανάπτυξη σε 2D γιατί είχα μόνο τον υπολογιστή της οικογένειάς μου. Για να κάνω ένα 3D game όμως απαιτείται μια μεγαλύτερη ομάδα, αν κι εμένα με ενδιαφέρει. Σίγουρα θα το ήθελα.
Μιας και πιάσαμε τον Whitehead, ρίξτε μια ματιά στο δεύτερο ημερολόγιο ανάπτυξης του Sonic Mania Plus: