Σκοπεύετε να αγοράσετε το L.A. Noire; Σας ενδιαφέρει η τεχνική πλευρά των πραγμάτων;
Θέλετε να δείτε πώς είναι η Switch version σε σύγκριση με τις άλλες;
Για άλλη μια φορά, το Digital Foundry ρίχνει μια εκτενή ματιά στη Switch version of L.A. Noire. Η ετυμηγορία είναι πως, αν και υπαρχουν βελτιώσεις με τις εκδόσεις της προηγούμενης γενιάς, υπάρχουν και προβλήματα.
L.A. Noire και Switch: Τεχνική ανάλυση
Κατ’ αρχάς, η βασική ανάλυση του L.A. Noire στο Switch είναι 1920 x 1080 σε docked mode. Αλλά, η ανάλυση αυτή είναι δυναμική και μπορεί να πέσει στα 1440 x 1080 όταν ζορίζουν τα πράγματα. Σε γενικές γραμμές βέβαια, είναι ανώτερη από την αρχική PlayStation 3 version που έτρεχε σε 720p. Σε portable mode το παιχνίδι τρέχει σε 720p, αλλά η ανάλυση μπορεί να πέσει μέχρι το 960 x 720 όταν χρειάζεται.
Τώρα, στο θέμα των γραφικών, κάποια textures είναι στα επίπεδα του PS3. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που έχουν βελτιωθεί αισθητά. Το παιχνίδι γενικά όμως δεν είναι στο επίπεδο του PS4 και του XBone. Υπάρχουν φυσικά και άλλες αλλαγές που έχουν να κάνουν με τις σκιές και το ambient occlusion.
Μια αξιοσημείωτη διαφορά (προς το χειρότερο) στη Switch version έχει να κάνει με το draw distance που είναι χειρότερο από την PS3 version. Αυτό, κατά τη γνώμη μας, είναι αδικαιολόγητο. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα.
Το παιχνίδι τρέχει στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Δυστυχώς όμως, το frame rate δεν είναι σταθερό και υπάρχουν αισθητές πτώσεις όταν τα πράγματα γίνονται πιο έντονα επί της οθόνης. Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, υπάρχουν και προβλήματα με το frame pacing, το οποίο δίνει μια αίσθηση “λόξιγκα” στα τεκταινόμενα.
Επίσης, πέρα από την ανάλυση, όταν παίζετε σε portable mode, το Switch μειώνει περεταίρω τα draw distances, αφαιρεί το ambient occlusion και μειώνει την ποιότητα του texture filtering.
Εν πάσει περιπτώσει, μπορείτε να δείτε τη σύγκριση στην πράξη παρακάτω: