Το FIFA 18 σήμανε την επιστροφή της ΕΑ σε κονσόλα της Nintendo. Πώς είναι όμως η έκδοση του παιχνιδιού από τεχνικής απόψεως;
Σας έχουμε την απάντηση!
Τεχνική ανάλυση και σύγκριση των εκδόσεων του FIFA 18
Οι αρχικές εντυπώσεις είναι πως η Switch version έχει τις ρίζες της στην έκδοση για τις κονσόλες περασμένων γενεών. Ωστόσο διαθέτει νέες λεπτομέρειες στα γραφικά και το gameplay. Είναι σαν μια ενδιάμεση έκδοση. Πιο πολύ σαν expansion του FIFA 17, παρά σαν υποδεέστερη μεταφορά του FIFA 18 από το αντίπαλο δέος.
Κοιτώντας το εις βάθος, τα υλικά του προέρχονται από τη last-gen Legacy Edition, που σημαίνει παρόμοια στάδια, μοντέλα και animations. Το πλήθος είναι animated 2D sprites και όχι 3D. Ωστόσο, τα μοντέλα των παικτών έχουν υψηλότερης ανάλυσης υφές και normal mapping σε σύγκριση με την Xbox 360 version. Από αυτή την άποψη, προσεγγίζει τις εκδόσεις για PlayStation 4 και Xbox One. Φωτισμός και shaders φαίνονται επίσης αναβαθμισμένα, ενώ το γήπεδο διαθέτει 3D χόρτο στα replays και post-processing.
Επίσης, το FIFA 18 τρέχει στα 1080p όταν το έχετε docked στο Switch. To anti-aliasing είναι απόν, φυσικά.
Το Depth of field φαίνεται πως είναι παρόμοιο μεταξύ Switch και των άλλων σύγχρονων εκδόσεων.
Και, όπως μας υποσχέθηκε η ΕΑ, το FIFA 18 λίγο-πολύ τρέχει σε 60 frames per second σταθερά την ώρα του gameplay. Όπως και στις άλλες εκδόσεις, κατά τη διάρκεια των replay και των εισαγωγών πριν τους αγώνες, τα frame rate πέφτει στα μισά.
Αλλά επειδή σας κουράσαμε, παρακολουθήστε την εξαντλητική σύγκριση του Digital Foundry για το FIFA 18 στο Switch.
Στη συνέχεια, μπορείτε να αποφασίσετε αν αξίζει να δώσετε τα χρήματά σας.