Χθες είδαμε ένα νέο trailer για το The Lord of the Rings: Gollum και ήρθε η ώρα να δούμε τι ξέρουμε για το παιχνίδι που αναμένεται και στο Switch.
Η βασική ιδέα πίσω από το The Lord of the Rings: Gollum
Σκοπός της ομάδας ανάπτυξης της Daedalic Entertainment είναι να μας ταξιδέψει στη Μέση-γη για μια περιπέτεια από νέα προοπτική. Στο ρόλο του Γκόλουμ θα πρέπει να σκαρφαλώσουμε, νακρυφούμε από εχθρούς και όχι μόνο. Για την ώρα, η ημερομηνία κυκλοφορίας του είναι ένα ασαφές και μετέωρο 2022.
Η πλοκή ακολουθεί τον ομώνυμο ήρωα από τον καιρό που ήταν σκλάβος στο Σκοτεινό Πύργο μέχρι τις συναντήσεις του με τα Ξωτικά του Mirkwood. Μεγάλο βάρος θα δοθεί στις αποφάσεις που θα πάρετε στην πορεία, καθώς θα επηρεάσουν την ψυχολογική ισορροπία μεταξύ του Γκόλουμ και του Σμήγκολ.
Χρονικό πλαίσιο
Οι εκπρόσωποι της Daedalic, μιλώντας με τη σελίδα The Hollywood Reporter, εξήγησαν κάποια πράγματα.
Το παιχνίδι διαδραματίζεται στα χρόνια μετά την απόκτηση του Δαχτυλιδιού από το Γκόλουμ. Προφανώς, αυτό σημαίνει οτι η πλοκή λαμβάνει χώρα πριν τα τεκταινόμενα του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Θα δούμε «όσα του συμβαίνουν πριν εμφανιστεί στο βιβλίο».
Το περιοδικό EDGE είχε μια αποκλειστική παρουσίαση τον περασμένο Ιανουάριο. Εκεί αποκαλύφθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες. Το παιχνίδι ξεκινά στο Barad-dur, ένα φρούριο της Μόρντορ. Εκεί το Γκόλουμ κρατείται αιχμάλωτο, αλλά θα υπάρχουν κι άλλες, «γιγάντιες τοποθεσίες» να εξερευνήσουμε.
Μια από τις τοποθεσίες προφανώς θα είναι και τα εδάφη των ξωτικών όπου θα συναντήσουμε περισσότερους χαρακτήρες από τα βιβλία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Εμφανώς, η επιλογή του χρονικού πλαισίου έγινε για να έχει η ομάδα ανάπτυξης όσο περισσότερη ελευθερία γίνεται. Έτσι, στη Daedalic δίνεται η δυνατότητα να εξερευνήσει τα πιο ασαφή κομμάτια της μυθολογίας του Τόλκιν.
Σημεία και τέρατα
Το πρώτο gameplay που είδαμε μας έδειξε το stealth αλλά και το parkour που μπορεί να αξιοποιήσει το Γκόλουμ. Εμφανώς δε μπορεί να δείρει τους θηριώδεις εχθρούς του, οπότε πρέπει να βασιστεί στις αισθήσεις του για να τους αποφύγει. Μπορεί επίσης να σκαρφαλώσει, να κρεμαστεί από ψηλά αλλά και τρυπώσει σε ανοίγματα. Η κάθε κίνηση θα αδειάζει το μετρητή αντοχής του Γκόλουμ, οπότε πρέπει να έχετε πάντα το νου σας στα αποθέματά σας.
Φυσικά, η εσωτερική διαμάχη του Γκόλουμ με το Σμήγκολ δε θα μπορούσε να λείπει από το The Lord of the Rings: Gollum. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Δ.Σ. της Daedalic: «Ήδη υπάρχει αυτή η μεγάλη σύγκρουση στο χαρακτήρα… που σημαίνει πως υπάρχει ένας καλός λόγος για την ύπαρξη αποφάσεων που πρέπει να λάβετε στο παιχνίδι. Η απόφαση του Σμήγκολ και η απόφαση του Γκόλουμ». Απ’ όσα είδαμε μέχρι στιγμής, οι επιλογές αυτές παρουσιάζονται ως αποκρίσει διαλόγων ή επιλογές που αντανακλούν την προσωπικότητα του χαρακτήρα. Αυτό όμως είναι ακόμα υπό συζήτηση και ίσως να αλλάξει.
Ανάμεσα στα άλλα, θα μπορέσουμε να συναντήσουμε και τα Νάζγκουλ αλλά και το Θράντουιλ στο παιχνίδι. Πρέπει επίσης να αναφέρουμε πως το Γκόλουμ στο παιχνίδι δε θα μοιάζει καθόλου στο Γκόλουμ που είδαμε στις δημοφιλείς ταινίες. Όλο γενικά το στυλ των γραφικών θυμίζει λίγο… uncanny valley και είναι περισσότερο σουρεαλιστικό.
Θα δούμε κατά πόσο το παιχνίδι θα πετύχει το στόχο του στην πορεία. Για την ώρα, απολαύστε το νέο trailer, που κυκλοφόρησε μόλις χθες: