Το The Vanishing of Ethan Carter είναι ένα αρκετά πετυχημένο παιχνίδι μυστηρίου και καταφθάνει αύριο κιόλας στο Switch! Πάμε να το δούμε.
Η περίεργη πρίπτωση της εξαφάνισης του Ethan Carter
Αν δεν το γνωρίζετε, το παιχνίδι είναι ένα από τα πολλά walking simulators που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Η διαφορά είναι πως αυτή τη φορά υπάρχει μια απτή ατμόσφαιρα μυστηρίου και αρκετές δόσεις ανεξήγητου.
Πάμε να δούμε δυο λόγια για τον τίτλο, μαζί με το γνωστό και μη εξαιρετέο trailer:
Εμπνευσμένο από τη λογοτεχνία του ανεξήγητου (και άλλες μακάβριες ιστορίες) από τις αρχές του 20ου αιώνα, το παιχνίδι στοχεύει να εξελίξει τη συναρπαστική αφήγηση στα παιχνίδια. Παρόλο πρωταγωνιστεί ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ και υπάρχουν προκλήσεις για το μυαλό σας, δεν πρόκειται για κάτι που βασίζεται στις σπαζοκεφαλιές. Αντίθετα, εστιάζει σε ατμόσφαιρα, ύφος και την ανθρωπιά των χαρακτήρων.
Είναι επίσης το πρώτο παιχνίδι του Adrian Chmielarz για κονσόλα της Nintendo. Ο συνιδρυτής των Astronauts και σχεδιαστής παιχνιδιών όπως τα Painkiller, Bulletstorm και Gears of War: Judgment.
Εσείς παίζετε το ρόλο του Paul Prospero, ενός ντετέκτιβ με κλίση στον αποκρυφισμό, ο οποίος λαμβάνει ένα ανησυχητικό γράμμα από τον Ethan Carter. Όταν κατάλαβε πως το αγόρι κινδυνεύει, ο Paul καταφθάνει στην πατρίδα του Ethan, τη Red Creek Valley και τα πράγματα είναι χειρότερα απ’ ότι φαντάστηκε. Ο Ethan εξαφανίστηκε μετά από μια βάναυση δολοφονία και ο Paul σύντομα ανακαλύπτει πως δε θα είναι μόνο ένας ο φόνος που χρειάζεται διευρεύνηση.
Τα μυστήρια όμως δε λύνονται από μόνα τους. Με τις υπερφυσικές ικανότητες του Paul θα επικοινωνήσετε με τους νεκρούς ενώ με τη δική σας παρατηρητικότητα θα ανακαλύψετε το μυστήριο πίσω από μια σειρά από πτώματα, τις ρίζες μια αρχαίας σκοτεινής δύναμης που παραμονεύει στη Red Creek Valley και τη μοίρα ενός χαμένου αγοριού.
Η Nintendo Switch version αναπτύχθηκε από τους The Astronauts και τη SPIN Software.
Οι παίκτες επίσης θα παρατηρήσουν μεγαλύτερο μέγεθος στη γραμματοσειρά, για να είναι το παιχνίδι πιο ευανάγνωστο σε handheld mode.
Ο επικεφαλής της τεχνολογίας της Astronauts, στα πλαίσια της ανακοίνωσης σχολίασε:
Η αρχική μεταφορά στην τελευταία Unreal Engine ήταν μια πρόκληση και πολλά κομμάτια του κώδικα έπρεπε να ξαναγραφτούν από την αρχή, αλλά άξιζε. Το καλό με την Unreal Engine 4 είναι το πόσο μπορεί να προσαρμοστεί, οπότε η μηχανή δουλεύει άψογα στο Nintendo Switch.
Μπορείτε επίσης, αν προτιμάτε, να παρακολουθήσετε ένα πλήρες walkthrough της PC έκδοσης αμέσως παρακάτω: