Γνωρίζαμε πως η Virtuos θα είναι η εταιρεία που έχει επωμιστεί το βάρος της μεταφοράς των Final Fantasy X, X-2 και Zodiac Age. Τι έχουν να μας πουν;
Πρόσφατα λοιπόν, ο ιστότοπος Nintendo Life πήρε συνέντευξη από το στούντιο σχετικά με τη μεταφορά των συγκεκριμένων Final Fantasy στο Switch. Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε μερικά σημαντικά αποσπάσματα μεταφρασμένα στα Ελληνικά. Στον παραπάνω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τη συζήτηση στην πληρότητά της (στα Αγγλικά).
Πότε ξεκίνησε η μεταφορά των τίτλων στο Switch;
Το όλο έργο υπέπεσε στην αντίληψή μας το δεύτερο μισό του 2017, οπότε η ομάδα συστάθηκε και ξεκίνησε δουλειά το Δεκέμβριο. Για μεγάλες σειρές όπως τα Final Fantasy, συνήθως χρειάζεται χρόνος για να συντονιστούν οι κυκλοφορίες για όλες τις πλατφόρμες και με τις άλλες κυκλοφορίες. Συνήθως λοιπόν υπάρχει μια ευελιξία στο πρόγραμμα.
Οι δυσκολίες της μετατροπής για το Switch
Θα έλεγα πως ήταν τεχνικά δύσκολο γιατί για να τρέξουν τα Final Fantasy στο Switch, έπρεπε να τα μετατρέψουμε από τα 64GB. Οπότε, η Switch version έπρεπε να συμπιεστεί χωρίς να υπάρχει αντίκτυπος στις επιδόσεις. Αυτό απαιτεί ικανότητες κι έχουμε μια μικρή ομάδα που εστιάζει συγκεκριμένα σ’ αυτά τα μέρη των remaster.
Στοιχεία που έπρεπε να αλλάξουν ή να προσαρμοστούν
Σε ένα τέτοιο έργο, κύριος στόχος είναι να αποδίδεται ακριβώς η ίδια εμπειρία με αυτή της αρχικής έκδοσης. Οπότε δεν έχουμε πειράξει το κεντρικό περιεχόμενο των παιχνιδιών για να μείνουν απαράλλαχτα.
Ωστόσο, διορθώθηκαν κάποια προβλήματα παλαιότητας κατά τη μεταφορά, μεταξύ άλλων ζητήματα με τη λογική του UI και μεταφραστικά λάθη. Πήραμε και τη λειτουργία “quick recovery” από τη PS Vita version για να εκμεταλλευτούμε την touch screen του Switch. Τέλος, ενσωματώσαμε το “key mapping” στις εκδόσεις για Xbox One και Switch για να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στα χέρια του παίκτη. Είναι η πρώτη φορά που φέρνουμε τέτοιες λειτουργίες σε κονσόλες (υπάρχει μόνο για PC, όχι στα PS4/PSV).
Πιστεύουμε πως τέτοιες λειτουργίες και διορθώσεις μπορούν να μελτιώσουν την εμπειρία σε σχέση με παλαιότερα remasters.
Τι έμαθαν από τη μεταφορά στο Switch
Η μεγαλύτερη πρόκληση για το Nintendo Switch ήταν το μέγεθος. Μέχρι τώρα, το μέγεθος των δεδομένων έφτανε και στα 50GB. Τέτοιος όγκος δε χωράει σε μία Switch game card, οπότε έπρεπε να αναλύσουμε και να τροποποιήσουμε τη διαδικασία που επεργάζονται τα δεδομένα για να χωρέσει το παιχνίδι σε μία 32GB card, χωρίς να υπάρξει αντίκτυπος στην ποιότητα των γραφικών ή στους χρόνους φορτώματος.