fbpx

Το Witcher 3 είναι προ των πυλων για την αγαπημένη σας κονσόλα και το Digital Foundry έκανε μια ενδελεχή τεχνική ανάλυση της μεταφοράς.


Η τεχνική ανάλυση του Witcher 3 για το Switch, με λίγα λόγια

Το Witcher 3 είναι ένα παιχνίδι που δε χρειάζεται συστάσεις. Έχει λάβει (με το σπαθί του) πάμπολλα βραβεία και τίτλους «Παιχνιδιού της Χρονιάς» και τα expansions που είναι προεγκατεστημένα στη Switch version αυξάνουν ακόμα περισσότερο την αξία του.

Για το περιεχόμενο λοιπόν δεν υπάρχουν αμφιβολίες, πώς είναι όμως στον τεχνικό του τομέα η πλήρης έκδοση που μπορείτε να απολαύσετε στο Switch;

Επειδή, όπως καταλαβαίνετε, σε τέτοια θέματα μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις (κι ένα βίντεο είναι χίλιες εικόνες), πάμε να δούμε λίγες λεξούλες πριν προχωρήσουμε στο βίντεο του Digital Foundry:

Η έκδοση του παιχνιδιού στο Switch λοιπόν έχει διάφορες περικοπές που στοχεύουν να κάνουν το γιγάντιο κόσμο να μπορέσει να τρέξει ικανοποιητικά. Δεδομένων των προδιαγραφών της κονσόλας, το Witcher 3 τρέχει σε δυναμική ανάλυση που στοχεύει στα 720p (docked). Αυτό σημαίνει αυτόματα πως πράγματα όπως τα βίντεο έχουν κωδικοποιηθεί σε χαμηλότερο bit-rate καθώς στοχεύουν σε χαμηλότερες αναλύσεις.

Μιας και πιάσαμε τον τομέα «ανάλυση εικόνας», να πούμε πως σε έντονες καταστάσεις η ανάλυση στο docked mode μπορεί να πέσει μέχρι και τα 540p. Αυτός ο αριθμός είναι και ο στόχος της δυναμικής ανάλυσης σε portable mode και, όπως καταλαβαίνετε, ο αριθμός αυτός μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο.

Οι υφές των επιφανειών έχουν δεχθεί συμπίεση, η οποία βέβαια σε μεγάλο βαθμό κρύβεται από τη χαμηλότερη ανάλυση της Switch έκδοσης. Αυτό που δε μπορεί να κρυφτεί είναι η συμπίεση που έχει δεχθεί ο ήχος, αλλά και το pop-up που συμβαίνει σε αντικείμενα του περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια πολύ «φορτωμένων» σκηνών αλλά και των cinematics.

Από την άλλη πλευρά, ο αριθμός των NPC που υπάρχουν επί της οθόνης είναι στα ίδια επίπεδα με την PS4 έκδοση, πράγμα που βοηθά στην αίσθηση πως τριγυρνάτε σε κατοικημένες περιοχές και όχι σε ερημιές. Επιφάνειες όπως το νερό παρουσιάζουν εξαιρετικής ποιότητας αντανακλάσεις, ενώ εφέ όπως περιβαλλοντική έμφραξη (ambient occlusion) και light shafts δίνουν το παρών μαζί με anti-aliasing.

Τέλος, το παιχνίδι στοχεύει σε ρυθμό ανανέωσης της τάξης των 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, πράγμα που δεν είναι πάντα εφικτό, ειδικά σε πολύ συνωνστισμένες ή «βαριές» περιοχές.

Δείτε την πλήρη ανάλυση παρακάτω:


Author MasterV
Published
Categories Νέα
Views 202
0

Comments

No Comments

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ESCI Ελλάδα εναντίων Ελβετίας

Ένα Like στο Facebook μας βοηθάει

Facebook Pagelike Widget

Ελληνική Κοινότητα Nintendo στον Discord

Ποιος είναι συνδεδεμένος

Δεν υπάρχουν καθόλου χρήστες αυτή τη στιγμή συνδεδεμένοι

Πρόσφατα ενεργά μέλη

Εικόνα προφίλ του/της MasterV
Εικόνα προφίλ του/της Shadowrush
Εικόνα προφίλ του/της AkiraGr
Εικόνα προφίλ του/της SM
Εικόνα προφίλ του/της Arceus922
Εικόνα προφίλ του/της kamen
Εικόνα προφίλ του/της mariapesm
Εικόνα προφίλ του/της Gold Luigi
Εικόνα προφίλ του/της Jesteros
Εικόνα προφίλ του/της nK
Εικόνα προφίλ του/της Mike_Tsak
Εικόνα προφίλ του/της SpyrosRai
Εικόνα προφίλ του/της GR☆DRACULA
Εικόνα προφίλ του/της Mimakos
Εικόνα προφίλ του/της V3rsed

Πρόσφατα Άρθρα

Synthetik: Ultimate – Νέο trailer

Στοιχεία πωλήσεων από τη Μ. Βρετανία (03/12/2020)

Τουρνουά/Εκθέσεις

  1. Splatoon 2 Tournament Banner Season 2

    Nintendo Next Online Tournament [Splatoon 2 Season 2] #2

    6 Δεκεμβρίου @ 17:30 - 22:00

Αρχείο Nintendo Next

Δεκέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031