Το Witcher 3 είναι προ των πυλων για την αγαπημένη σας κονσόλα και το Digital Foundry έκανε μια ενδελεχή τεχνική ανάλυση της μεταφοράς.
Η τεχνική ανάλυση του Witcher 3 για το Switch, με λίγα λόγια
Το Witcher 3 είναι ένα παιχνίδι που δε χρειάζεται συστάσεις. Έχει λάβει (με το σπαθί του) πάμπολλα βραβεία και τίτλους «Παιχνιδιού της Χρονιάς» και τα expansions που είναι προεγκατεστημένα στη Switch version αυξάνουν ακόμα περισσότερο την αξία του.
Για το περιεχόμενο λοιπόν δεν υπάρχουν αμφιβολίες, πώς είναι όμως στον τεχνικό του τομέα η πλήρης έκδοση που μπορείτε να απολαύσετε στο Switch;
Επειδή, όπως καταλαβαίνετε, σε τέτοια θέματα μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις (κι ένα βίντεο είναι χίλιες εικόνες), πάμε να δούμε λίγες λεξούλες πριν προχωρήσουμε στο βίντεο του Digital Foundry:
Η έκδοση του παιχνιδιού στο Switch λοιπόν έχει διάφορες περικοπές που στοχεύουν να κάνουν το γιγάντιο κόσμο να μπορέσει να τρέξει ικανοποιητικά. Δεδομένων των προδιαγραφών της κονσόλας, το Witcher 3 τρέχει σε δυναμική ανάλυση που στοχεύει στα 720p (docked). Αυτό σημαίνει αυτόματα πως πράγματα όπως τα βίντεο έχουν κωδικοποιηθεί σε χαμηλότερο bit-rate καθώς στοχεύουν σε χαμηλότερες αναλύσεις.
Μιας και πιάσαμε τον τομέα «ανάλυση εικόνας», να πούμε πως σε έντονες καταστάσεις η ανάλυση στο docked mode μπορεί να πέσει μέχρι και τα 540p. Αυτός ο αριθμός είναι και ο στόχος της δυναμικής ανάλυσης σε portable mode και, όπως καταλαβαίνετε, ο αριθμός αυτός μπορεί να πέσει ακόμα περισσότερο.
Οι υφές των επιφανειών έχουν δεχθεί συμπίεση, η οποία βέβαια σε μεγάλο βαθμό κρύβεται από τη χαμηλότερη ανάλυση της Switch έκδοσης. Αυτό που δε μπορεί να κρυφτεί είναι η συμπίεση που έχει δεχθεί ο ήχος, αλλά και το pop-up που συμβαίνει σε αντικείμενα του περιβάλλοντος κατά τη διάρκεια πολύ «φορτωμένων» σκηνών αλλά και των cinematics.
Από την άλλη πλευρά, ο αριθμός των NPC που υπάρχουν επί της οθόνης είναι στα ίδια επίπεδα με την PS4 έκδοση, πράγμα που βοηθά στην αίσθηση πως τριγυρνάτε σε κατοικημένες περιοχές και όχι σε ερημιές. Επιφάνειες όπως το νερό παρουσιάζουν εξαιρετικής ποιότητας αντανακλάσεις, ενώ εφέ όπως περιβαλλοντική έμφραξη (ambient occlusion) και light shafts δίνουν το παρών μαζί με anti-aliasing.
Τέλος, το παιχνίδι στοχεύει σε ρυθμό ανανέωσης της τάξης των 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, πράγμα που δεν είναι πάντα εφικτό, ειδικά σε πολύ συνωνστισμένες ή «βαριές» περιοχές.
Δείτε την πλήρη ανάλυση παρακάτω: