Η μετάφραση της συνέντευξης που έδωσε ο επικεφαλής του Xenoblade Chronicles: Definitive Edition συνεχίζεται στο δίκτυο και έχουμε νέες πληροφορίες!
Τα νέα που μάθαμε για την ανάπτυξη του Xenoblade Chronicles: Definitive Edition
Χθες σας μεταφέραμε τα τελευταία νέα για το Future Connected χάρη στη μετάφραση της συνέντευξης που έδωσε ο Tetsuya Takahashi στο έγκριτο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu.
Η μετάφραση της συνέντευξης συνεχίζεται και αυτή τη φορά έχουμε παρασκηνιακές πληροφορίες για τη δημιουργία του παιχνιδιού:
Το πρωτότυπο παιχνίδι ήταν στο Wii και σε standard definition. Μπορείτε να μας πείτε πώς αναβαθμίσατε τα γραφικά και τα υλικά σε HD για το remaster;
Takahashi: Δε χρειάζεται καν να αναφέρω τους περιορισμούς που είχαμε στο κόστος παραγωγής και το χρόνο, οπότε δε γινόταν να ξαναφτιάξουμε τα πάντα. Ξεκινήσαμε λοιπόν με το τι μπορούμε να ανανεώσουμε και τι όχι.
Συγκεκριμένα, φτάσαμε να μετατρέπουμε τις υφές και να προσθέτουμε shader textures για εχθρούς και χάρτες. Στη συνέχεια ξανασχεδιάσαμε στοιχεία όπως τα πρόσωπα και τα χέρια των σημαντικών χαρακτήρων, το νέο εξοπλισμό για τη Definitive Edition, το Monado, τις εκφράσεις των προσώπων στα cutscenes και τα scripted events και πάει λέγοντας.
Παρόλο που χωρίσαμε μ’ αυτό τον τρόπο τα πράγματα, πολύ γρήγορα τα μέλη της ομάδας έδειξαν το πάθος και την ικανότητά τους οπότε καταλήξαμε να βελτιώνουμε πράγματα όπως τους NPC και τους εχθρούς που δεν σκοπεύαμε να αλλάξουμε από την αρχή.
Υπάρχουν βέβαια πράγματα που δε μπορέσαμε να ανασχεδιάσουμε, αλλά ελπίζω να ανυπομονούν όλοι να δουν τις διαφορές στο παιχνίδι.
Πότε ξεκίνησαν τα σχέδια για το Xenoblade Chronicles: Definitive Edition? ;
Takahashi: Ο σχεδιασμός ξεκίνησε κάπου στα τέλη του 2017. Θυμάμαι οτι ήταν αμέσως μετά την κυκλοφορία του Xenoblade Chronicles 2. Τότε το Xenoblade Chronicles 2: Torna ~ The Golden Country ήταν ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης, οπότε δουλεύαμε και τα δύο την ίδια στιγμή.
Στήσαμε μια πρόταση για το Xenoblade Chronicles: Definitive Edition μαζί με το νέο παιχνίδι στο οποίο εργάζεται η 1η Ομάδα Παραγωγής και την παρουσιάσαμε το Μάιο του 2018.
Επίσημα ξεκινήσαμε τη δουλειά τον Αύγουστο, μετά το πέρας της post-production του Torna. Αυτό σημαίνει πως, για μια σύντομη περίοδο, δουλεύαμε σε τρία project ταυτόχρονα κι έπρεπε να μοιράσουμε τα μέλη της 1ης Ομάδας ανάμεσα σε τρεις τίτλους.