Το Ocarina of Time πέρασε από πολλές φουρτούνες και μετατροπές πριν κυκλοφορήσει όπως το ξέρουμε και το αγαπήσαμε. Ποια ήταν η αρχική ιδέα;
Παρασκηνιακά μυστικά για το Ocarina of Time
Τις απαντήσεις δίνει ο Giles Goddard, ο οποίος διετέλεσε εξέχον στέλεχος της Nintendo μια φορά κι ένα καιρό. Μπήκε στην εταιρεία σε νεαρή ηλικία και ασχολήθηκε με τίτλους όπως το Star Fox (Star Wing για μας εις τας Ευρώπας) σχετικά νωρίς. Αργότερα, εργάστηκε σε παιχνίδια όπως τα Super Mario 64 και The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Σε μια συνέντευξη με το κανάλι MinnMax στο YouTube, ο Goddard μίλησε για τη δουλειά του στο Ocarina of Time, πριν καν ξεκινήσει η ανάπτυξη. Σημειωτέον πως ο ίδιος εργάστηκε πάνω στο tech demo του παιχνιδιού που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Space World του 1995:
Μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις που έγιναν από ένα πρωτότυπο cartridge του 1997, έχουμε νέες λεπτομέρειες.
Σύμφωνα με τον κ. Goddard υπήρξε πολύς πειραματισμός με το Hyrule Castle. Αρχικά διέθετε πύλες που μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι παίκτες για να επισκεφθούν τοποθεσίες του χάρτη. Κάπως σαν τα πορτρέτα του Mario 64. Ο ίδιος έκανε συγκρίσεις και με το παιχνίδι Portal, καθώς η ιδέα ήταν να μπορείτε να δείτε τον προορισμό μέσα από την πύλη.
Δείτε την πλήρη συνέντευξη παρακάτω: