Οι δημιουργοί των Pokemon Ultra Sun / Ultra Moon μιλούν!

10 Νοέ
Οι δημιουργοί των Pokemon Ultra Sun / Ultra Moon μιλούν!

Το επίσημο Pokemon site δημοσίευσε μια νέα συνέντευξη με τους Kazumasa Iwao και Shigeru Ohmori της Game Freak.

Για να δούμε τι είπαν!

Παρακάτω, θα βρείτε μερικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη, ενώ μπορείτε να τη βρείτε στην πληρότητά της εδώ. Επίσης, στο τέλος, θα βρείτε μερικά βίντεο με τη Z-move του Mimikyu.

 

 

 

Τι έδωσε την ώθηση για την επιστροφή παλαιότερων χαρακτήρων, της Team Rainbow Rocket για παράδειγμα;

Mr. Iwao:

Οι Pokémon Ultra Sun και Ultra Moon είναι το αποκορύφωμα όλων μας των προσπαθειών. Γνωρίζαμε από την αρχή πως θέλαμε να κάνουμε κάτι με του χαρακτήρες παλαιότερων παιχνιδιών Pokemon. Στην αρχή, σκεφτήκαμε να κάνουμε κάτι με τους παλιούς αρχηγούς  στο Battle Agency. Αλλά αυτοί οι χαρακτήρες αυτοί έχουν τόσο πολλή προσωπικότητα, που ο συγγραφέας ένιωσε πως μπορούσε να κάνει μια ιστορία με αυτούς. Έτσι ξεκίνησε το post-game με την Team Rainbow Rocket.

Ο κάθε αρχηγός έρχεται από έναν κόσμο, όπου κατάφερε να εκπληρώσει τις σκοτεινές του φιλοδοξίες. Κόσμοι όπου ο παίκτης δεν υπήρξε ποτέ. Το παιχνίδι με τους παράλληλους κόσμους είναι εφικτό με τις Ultra Wormhole των Ultra Sun και Ultra Moon. Τώρα, θα έχετε τη δυνατότητα να τους σταματήσετε.

 

Με το Necrozma, την Team Rocket, τα Ultra Beasts, οι προκλήσεις είναι πολλές για τους παίκτες. Πώς ισορροπούν όλα αυτά;

Mr. Iwao:

Εφόσον η Team Rainbow Rocket εμφανίζεται μετά το τέλος, δε μας απασχόλησε ιδιαίτερα. Αλλά πιστεύω πως γενικά υπάρχει καλή ισορροπία εφόσον θέσαμε το Necrozma στο επίκεντρο. Τα Legendary Pokémon που εμφανίζονται στο κουτί είναι επίσης στο επίκεντρο της ιστορίας, ένας “πυρήνας” των Pokémon games.

Όλα αυτά. Δηλαδή το σενάριο με την Team Rainbow Rocket που είναι προσβάσιμο μόνο μετά το τέλος του κυρίως παιχνιδιού. Μαζί με την πληθώρα των sub-events για να απολαύσουν οι παίκτες και τις αμοιβές από τα Mantine Surf και το Ultra Warp Ride εμπλουτίζουν το post-game. Ελπίζουμε οι παίκτες να συνεχίσουν να περνάνε χρόνο απολαμβάνοντας το παιχνίδι, μετά την ολοκλήρωση της κεντρικής ιστορίας.

 

Από πού έρχεται η δημιουργική σπίθα για ένα νέο Pokémon game;

Mr. Ohmori:

Δεν υπάρχει προκαθορισμένη διαδικασία, αλλά μπορώ να εξηγήσω την προσέγγισή μου. Ξεκινάω με ένα παρασκήνιο και σκέφτομαι τι είδους περιοχή θα ήταν. Έχει βουνά; Ποτάμια; Πόσο μέρος της βρέχεται από ωκεανό; Ξεκινώ απαντώντας αυτές τις απορίες και στη συνέχεια σκέφτομαι πώς ζουν  τα Pokémon εκεί. Τι είδους Pokémon χρειαζόμαστε. Φυσικά, σκέφτομαι και την ιστορία ταυτόχρονα, αλλά στο τέλος, κάνω ρυθμίσεις για να βγάζουν όλα νόημα με το παρασκήνιο.

 

 

Πόσο λαμβάνεται υπόψιν το ανταγωνιστικό περιβάλλον στη δημιουργία ενός παιχνιδιού;

Mr. Iwao:

Φυσικά, λαμβάνουμε υπόψιν το ανταγωνιστικό (competitive) περιβάλλον και το παρακολουθούμε όταν κάνουμε ρυθμίσεις στο παιχνίδι. Παρόλα αυτά, δεν απαντούμε άμεσα σε συγκεκριμένες απαιτήσεις παικτών. Δε θέλουμε απλά να βάλουμε όσα περιμένουν οι παίκτες, αλλά αντίθετα, θέλουμε να είμαστε ένα βήμα παραπέρα. Να προσθέσουμε πράγματα που ούτε οι παίκτες περιμένουν.

 

 

Τι περιμένετε να ενθουσιάσει τους παίκτες στις νέες αυτές εκδόσεις;

Mr. Iwao:

Δε μπορώ να μπω σε πολλές λεπτομέρειες, αλλά είμαι ενθουσιασμένος με τη σκέψη οτι οι παίκτες θα δουν την κατάληξη της ιστορίας του Necrozma.

Mr. Ohmori:

Εγώ είμαι πολύ ενθουσιασμένος που οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια ολοκαίνουρια περιπέτεια στην Alola region. Αυτή τη φορά, με μια διαφορετική ιστορία από αυτή των Pokémon Sun και Pokémon Moon και, ελπίζουμε, να ερωτευτούν ακόμα περισσότερο με την Alola region.

 

Αποκάλυψη της Z-Move του Mimikyu

Θέλετε αγκαλίτσες; Τότε θα χαρείτε να μάθετε πως και το Mimikyu θέλει! Αν, πάλι, δε θέλετε αγκαλιές δε θα σας ρωτήσει κιόλας!

 

Οι δημιουργοί των Pokemon Ultra Sun / Ultra Moon μιλούν!

About The Author
-

Ένας βάρβαρος που βγήκε από τη σπηλιά του στο Βορρά για να γράψει για Νιτέντα. Συμφιλιωμένος πλέον με ξυράφια και ψαλίδια, τριγυρνάει τις νύχτες για αθώα θύματα να προσηλυτίσει στο μαγικό κόσμο των video games. Ο γνωστός MasterV ξαναχτυπά.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων