Η αποκλειστικότητα των Bayonetta στις κονσόλες της Nintendo είναι κάτι που προκαλεί αλλεργικό σοκ σε πολλούς fanboys.
Δε χάνουν ευκαιρία να παρενοχλούν τον επικεφαλής, Hideki Kamiya, για μεταφορές, κάτι που τον έχει κουράσει.
Ο Hideki Kamiya ξεκαθαρίζει το τοπίο για την κατάσταση με τα Bayonetta
Το παρακάτω κείμενο είναι η μετάφραση των όσων είπε σε μια σειρά από 15 tweets ο ίδιος ο Hideki Kamiya, στέλεχος της Platinum games.
Υπάρχει κάτι που θέλω να πω σε όλους σας. Έχει να κάνει με το Bayonetta 3.
Είμαστε μια ομάδα ανάπτυξης που δημιουργεί παιχνίδια μετά από συμβόλαια με εκδότες και αφότου πάρουμε κεφάλαιο από τους ίδιους, για να καλύψουμε το κόστος ανάπτυξης. Όσον αφορά το Bayonetta 1, υπογράψαμε συμβόλαιο με τη Sega και μας έδωσαν χρήματα. Στη συνέχεια, προτείναμε το σχέδιο του παιχνιδιού και ξεκίνησε η παραγωγή. Όλα τα δικαιώματα ανήκουν στη Sega.
Εκείνο τον καιρό, η εταιρεία μας μόλις είχε ιδρυθεί και δεν είχαμε τον απαραίτητο εξοπλισμό για multiplatform ανάπτυξη. Μετά από συζητήσεις με τη Sega, αποφασίσαμε να αναπτύξουμε το παιχνίδι αποκλειστικά για το Xbox 360. Ωστόσο, αργότερα, ένας από τους συνεργάτες της Sega έκανε μια μεταφορά του παιχνιδιού στο PS3, μετά από εντολή της ίδιας της Sega. Προσφάτως αποφασίστηκε πως θα πρέπει να αναπτυχθεί και μία έκδοση για το Steam, η οποία κυκλοφόρησε πέρσι. Η Sega κατέχει τα δικαιώματα για όλες αυτές τις εκδόσεις.
Όταν ξεκινήσαμε το Bayonetta 2, αρχικά λάβαμε χρήματα από τη Sega για να αναπτύξουμε το παιχνίδι σε πολλές πλατφόρμες. Το project όμως σταμάτησε εξαιτίας συγκυριών μέσα στη Sega. Στη συνέχεια, η Nintendo έκανε ένα βήμα για να συνεχιστεί η χρηματοδότηση του παιχνιδιού. Έτσι μπορέσαμε και το τελειώσαμε. Ως εκ τούτου, τα δικαιώματα ανήκουν στις Sega και Nintendo. Οι κάτοχοι των δικαιωμάτων αποφάσισαν το παιχνίδι να γίνει για το Wii U.
H Nintendo μάλιστα είχε την καλοσύνη να χρηματοδοτήσει και μια μεταφορά του Bayo 1 για το Wii U. Μας επέτρεψαν να χρησιμοποιήσουμε το ιαπωνικό voice track που δημιουργήσαμε για τη Wii U vesrion και στην PC version του Bayo 1. Είμαι εξαιρετικά ευγνόμων στη Nintendo για τη χρηματοδότηση του παιχνιδιού και στη Sega που τους επέτρεψε να χρησιμοποιήσουν το Bayonetta IP.
Όσο για το Bayonetta 3, αποφασίστηκε εξαρχής πως το παιχνίδι θα αναπτυχθεί με χρηματοδότητση της Nintendo. Χωρίς τη βοήθειά της, δε θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε το project. Όλα τα δικαιώματα παραμένουν με τις Sega και Nintendo. Οι κάτοχοι των δικαιωμάτων αποφάσισαν πως το παιχνίδι θα πρέπει να γίνει για το Switch.
Η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι επιχείρηση. Η κάθε εταιρεία έχει τις δικές της συγκυρίες και στρατηγικές. Μερικές φορές αυτό σημαίνει πως παιχνίδια αναπτύσσονται, ενώ άλλες πως ακυρώνονται. Πιστεύω όμως πως όποιος έχει ανάμιξη, είναι αφοσιωμένος να σας δώσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Γνωρίζω πως, για μένα τουλάχιστον, αυτός είναι ο μεγαλύτερος στόχος μου όταν ξεκινάω να δουλεύω.
Δε μπορώ να εκφράσω πόσο ευτυχισμένος είμαι που θα μπορέσουμε να κάνουμε το Bayonetta 3. Και σκοπεύουμε να βάλουμε τα δυνατά μας για να βγει όσο καλύτερο γίνεται. Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε και το θεωρούμε την πιο μεγάλη μας αποστολή. Πέρασε καιρός για να πάρουμε το OK για το Bayonetta 3, αλλά τώρα που ξεκίνησε, ελπίζω να γίνει μια υπέροχη εμπειρία για όλους σας.