Νωρίτερα μέσα στο Μάρτιο, άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια περιπτώσεις με third-party docks για το Switch τα οποία, μετά το 5.0.0 firmware update, άρχισαν να brick-άρουν την κονσόλα.
Τι γίνεται με τα third-party Switch docks;
Η Nintendo είχε το εξής να πει σχετικά:
H Nintendo προτείνει στους κατόχους του Switch να αγοράζουν μόνο επίσημα προϊόντα για την κονσόλα τους… Προϊόντα χωρίς επίσημη άδεια δεν έχουν περάσει τη διαδικασία δοκιμών και εκτίμησης της Nintendo. Μπορεί να μη λειτουργούν με όλα τα συστήματα. Ή μπορεί να έχουν ζητήματα συμβατότητας με συγκεκριμένα παιχνίδια, ή την κονσόλα την ίδια, ή άλλα επίσημα αξεσουάρ και περιφερειακά.
Επιπλέον, ένας εκπρόσωπος της Nyko (της εταιρείας που κατασκευάζει τα third-party docks) είπε το εξής:
Η Nyko γνωρίζει το θέμα που αντιμετωπίζουν μερικοί χρήστες του Portable Docking Kit μετά την τελευταία ενημέρωση του firmware για το Nintendo Switch (version 5.0). Χρειάζονται περεταίρω δοκιμές για να εξακριβωθεί η ακριβής αιτία του προβλήματος. Πιστεύουμε όμως πως έχει να κάνει με τον τρόπο που χειρίζεται την έξοδο AV προς μια TV/οθόνη η κονσόλα όταν είναι συνδεδεμένη με το Portable Docking Kit.