Τουρνουά: Smash at Battlenet 14

17 Ιαν
Τουρνουά: Smash at Battlenet 14

Το SmashCore σας προσκαλεί στο Smash at Battlenet 14, το 14ο της σειρά τουρνουά Super Smash bros. for Wii U στη Θεσσαλονίκη! Το Σάββατο, 20 Ιανουαρίου, σας περιμένουμε όλους στον πάνω όροφο του Battlenet 3D Aristotelous για συγκλονιστικούς αγώνες και δυνατές μονομαχίες! Οι εγγραφές ανοίγουν στις 11:00, στο χώρο του τουρνουά, μέχρι λίγο μετά τις 12:00, με την έναρξή του. Το κόστος συμμετοχής είναι 2€ και το 50% των εσόδων θα αποτελέσουν το έπαθλο του νικητή.

Φυσικά, είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να έρθετε δωρεάν να γνωρίσετε την κοινότητα και να παίξετε φιλικούς αγώνες, ή απλώς να παρακολουθήσετε το τουρνουά!

Όσοι δε θα παρεβρεθείτε, μπορείτε να δείτε ζωντανά τις πιο ‘καυτές’ μονομαχίες, όπως και ολόκληρο το top 8, από το κανάλι μας στο twitch: https://www.twitch.tv/nintendonextlive

Τα βίντεο που δεν προλάβατε να δείτε ζωντανά από τουρνουά Smash at Battlenet, μπορείτε να τα βρείτε στο κανάλι μας στο youtube: https://www.youtube.com/channel/UC732XWn4_8Sp3XgHKq22eWA

Δείτε παρακάτω τους κανόνες του Smash at Battlenet 14:

Κανόνες

ΚΑΝΟΝΕΣ Super Smash Bros. for the WiiU (competitive)

Το Smash at Battlenet 14 διεξάγεται με τη μορφή Double Elimination. Συνεπώς, κάθε παίχτης, ακόμα και αν χάσει μία φορά, έχει ακόμα μία ευκαιρία να κατακτήσει τη νίκη του τουρνουά, αφού συνεχίζει στα Lorser’s Brackets μέχρι τη δεύτερη και τελευταία του ήττα από κάποιον παίχτη.

Όλα τα set είναι παιχνίδια best out of 3 (δηλαδή νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα κερδίσει πρώτος δύο παιχνίδια) εκτός από τα Losers’ Finals, τα Winners’ Finals και τα Grand Finals, που είναι best out of 5 (με νικητή τον παίχτη που θα κερδίσει πρώτος 3 παιχνίδια).

Ρυθμίσεις παιχνιδιού

  • Το παιχνίδι ρυθμίζεται και παίζεται με 2 stocks και χρόνο στα 6 λεπτά
  • Όλα τα αντικείμενα είναι απενεργοποιημένα
  • Απαγορεύεται το pause από τους παίχτες εν μέσω του παιχνιδιού. Αν αυτό συμβεί, ο παίχτης είναι υποχρεωμένος να χάσει το stock του και το παιχνίδι συνεχίζεται κανονικά. Διαφορετικά, Pause μπορεί να γίνει μία φορά στο παιχνίδι για έκτακτη ανάγκη, τη στιγμή που κάποιος παίχτης έχασε το stock του, όχι για περισσότερο από 30 δευτερόλεπτα
  • Οι custom κινήσεις απαγορεύονται
  • Επιτρέπονται οι προκαθορισμένοι (Guest A & B) Mii χαρακτήρες με όλες τους τις ειδικές κινήσεις.Οι χαρακτήρες Mii πρέπει να έχουν όνομα βάσει του είδους τους και των ειδικών επιθέσεών τους. Πχ B1231 αντιστοιχεί σε Mii Brawler με ειδικές επιθέσεις την 1η Ουδέτερη, τη 2η Πλάγια, την 3η Πάνω και την 1η Κάτω. Η ετοιμασία των χαρακτήρων πρέπει να γίνει πριν την έναρξη του αγώνα. Αν παίχτης χρησιμοποιήσει Mii διαφορετικού μεγέθους από τα προεπιλεγμένα αποκλείεται από το τουρνουά.
  • Το damage ratio ρυθμίζεται στο 1.0x και τo Handicap στο off

Επιλογή Stage

Δεν είναι όλα τα stages αποδεκτά για τη διεξαγωγή των αγώνων. Υπάρχουν τα Starter Stages, πίστες που μπορούν να επιλεγούν στην αρχή κάθε σετ, καθώς και Counter Pick Stages, δηλαδή πίστες που προστίθενται σαν επιλογές αφού τελειώσει το πρώτο παιχνίδι του σετ.

Starter Stages

  • Battlefield
  • Final Destination
  • Smashville
  • Town & City
  • Lylat Cruise

Counter pick Stages

  • Dream Land 64
  • Omega Stages*

*Εάν έχει απαγορευτεί η Final Destination από κάποιο παίχτη αυτόματα απαγορεύονται και όλες οι Omega πιστές. Επιτρεπόμενα Omega Stages είναι τα εξής: Palutena’s Temple, Skyworld, Suzaku Castle, Wily Castle, Pokémon Stadium 2, Coliseum

Αρχίζοντας το πρώτο παιχνίδι του set οι παίχτες παίζουν πέτρα/ψαλίδι/χαρτί και ο νικητής αποφασίζει ποιος θα απαγορεύσει πρώτος πιστά. Τα bans πιστών γίνονται ως εξής: Ο πρώτος παίχτης απαγορεύει μια πιστά από την λίστα των starter, μετά ο δεύτερος απαγορεύει 2 πιστές και διαλέγει, εν τέλει, ο πρώτος παίχτης το stage.

Σε κάθε επόμενο παιχνίδι μέχρι την ολοκλήρωση του set ο παίχτης που νίκησε το προηγούμενο παιχνίδι μπορεί να απαγορεύσει μια πιστά από τις starter ή τις counter pick και στη συνεχεία ο χαμένος επιλεγεί μια πιστά από τις starter ή τις counter pick για να παίξουν.

Τα αποκλεισμένα στάδια ισχύουν μόνο για το επόμενο παιχνίδι. Κάποιος που έχει κερδίσει σε ένα στάδιο δεν μπορεί να το επιλέξει πάλι στον ίδιο αγώνα παρά μόνο αν συμφωνήσει και ο άλλος παίχτης.

Επιπλέον κανονισμοί

  • Ο νικητής ενός παιχνιδιού πρέπει να διαλέξει παίχτη πριν από τον χαμένο.
  • Στο πρώτο παιχνίδι οι παίκτες μπορούν να ζητήσουν Double Blind character pick, δηλαδή να αποκαλύψουν μυστικά σε κάποιο διοργανωτή τις επιλογές τους, χωρίς να γνωρίζει κανείς από τους παίχτες την επιλογή του άλλου πριν ξεκινήσει το παιχνίδι.
  • Ο νικητής ενός παιχνιδιού αποφασίζεται αποκλειστικά και μόνο από το result screen.
  • Gentleman clause: Εάν συμφωνήσουν και οι 2 παίκτες μπορούν να επιλέξουν οποιαδήποτε πιστά θέλουν ασχέτως εάν αυτή επιτρέπεται από τους παραπάνω κανονισμούς.
  • Stalling: Το stalling και η επιτηδευμένη παρεμπόδιση της ομαλής διεξαγωγής του αγώνα απαγορεύεται. Ο εντοπισμός και η τιμωρία του επαφίεται στην κρίση των διοργανωτών. Το stalling περιλαμβάνει καταστάσεις όπως το να γίνεται κανείς ‘αόρατος’ στο παιχνίδι, να πηγαίνει συνεχώς σε σημεία που ο αντίπαλος δε δύναται ποτέ να το φτάσει, και άλλα. Το stalling σημαίνει αυτόματα ήττα για όποιον πράττει την ενέργεια αυτήν.
  • Sudden Death: Αν ένα παιχνίδι φτάσει σε Sudden Death, ο νικητής αναδεικνύεται με βάση τα stocks και το ποσοστό. Συγκεκριμένα, όταν λήξει ο χρόνος, ο παίχτης με τα περισσότερα stocks είναι ο νικητής. Αν οι παίχτες έχουν τον ίδιο αριθμό stocks, τότε ο νικητής είναι αυτός με το χαμηλότερο ποσοστό. Στην ειδική περίπτωση που και το ποσοστό τους είναι ίδιο, ή σε μια κατάσταση που και οι δυο παίχτες έχασαν ταυτόχρονα το τελευταίο τους stock, διεξάγεται ένα tiebreaker παιχνίδι με 1 stock και 3 λεπτά χρονικό όριο. Το αποτέλεσμα από ένα in-game 300% Sudden Death δε μετράει. Σε περίπτωση που και πάλι οι παίχτες φτάσουν σε Sudden Death, η διαδικασία επαναλαμβάνεται μέχρι αναδείξεως του νικητή.
  • Warm-ups: Οι παίχτες δικαιούνται πριν το ξεκίνημα ενός σετ να ‘προθερμανθούν’ μπαίνοντας τυχαία σε ένα παιχνίδι για 30 δευτερόλεπτα, προκειμένου να πραγματοποιήσουν button check και να προετοιμαστούν για το παιχνίδι τους. Προφανώς, το παιχνίδι αυτό είναι άσχετο με το αποτέλεσμα του σετ. Η μεγάλη παράβαση του χρονικού ορίου ενός warm-up μπορεί να προκαλέσει μέχρι και αποκλεισμό, αν το κρίνει ορθό κάποιος διοργανωτής.
  • Coaching/Timeouts: Οι παίχτες μπορούν να έχουν κάποιον να εκτελεί χρέη coach για αυτούς εντός των τουρνουά. Αν συμβαίνει αυτό, πρέπει να ενημερωθεί ο αντίπαλός τους πριν το ξεκίνημα του σετ, καθώς και να υποδείξουν το πρόσωπό του. Αυτό είναι ένα timeout 30 δευτερολέπτων που προστίθεται στα 30 δευτερόλεπτα διαλείμματος ανάμεσα στα παιχνίδια. Ωστόσο, ο coach δεν επιτρέπεται να καθοδηγεί τον παίχτη που ανέλαβε κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού.
  • Απαγορεύεται το ‘στήσιμο’ των παιχνιδιών. Οι ύποπτοι για τέτοια ενέργεια μπορούν να αποκλειστούν από το τουρνουά αυτομάτως. Στις συμπεριλαμβανόμενες αξιόποινες ενέργειες βρίσκεται η επιτηδευμένη παραίτηση από ένα παιχνίδι, το μοίρασμα ενός επάθλου με αντάλλαγμα την παραχώρηση νίκης, ή οποιαδήποτε μορφή απόπειρας χειραγώγησης του bracket. Οι διοργανωτές έχουν το δικαίωμα ακόμη και να αρνηθούν την παραχώρηση επάθλου σε παίχτη ύποπτο για τέτοια ενέργεια.
  • Χειριστήρια: Για ευκολότερο τρόπο παιχνιδιού, η διοργάνωση προτείνει τη χρήση Nintendo Gamecube controller. Ωστόσο, το Wii U Pro controller (Battery removed), Wii Remote, Wii Remote + Nunchuck, Wii Remote + Classic Controller, και η Nintendo 3DS οικογένεια είναι φυσικά επιτρεπτά χειριστήρια.
  • Οι παίχτες οφείλουν να σέβονται τους διοργανωτές, τους παίχτες, τους κανόνες, τις οδηγίες των διοργανωτών και να συνεργάζονται για την ομαλή διεξαγωγή του τουρνουά. Για οποιαδήποτε απαράδεκτη συμπεριφορά παρεμποδίζει τη διεξαγωγή της εκδήλωσης ή δείχνει ασέβεια στο πρόσωπο κάποιου παρεβρισκομένου στην εκδήλωση, η τιμωρία επαφίεται στην κρίση των διοργανωτών.

Τουρνουά: Smash at Battlenet 14

About The Author
- O Θεοδόσης – Teo, a.k.a, Rush, από δύο χρονών κράτησε για πρώτη φορά χειριστήριο Nintendo 64. Έκτοτε, τα βαλέ με θεούς και δαίμονες, γιγάντια τέρατα, έγινε φίλος με πολλά περίεργα πλάσματα, εξερεύνησε αγνώστους κόσμους, πλανήτες, θάλασσες και έτσι κατάφερε να συλλέξει το Triforce και να γίνει Pokémon Master, αλλά και πολλά ακόμη, τα οποία δεν μπορεί να μας αποκαλύψει. Αγαπημένα του παιχνίδια αποτελούν κυρίως οι κλασικοί τίτλοι της Nintendo, δηλαδή Zelda, Metroid, Pokémon, Mario και Donkey Kong, ενώ τα strategy και RPG κατέχουν κι αυτά μια περίοπτη θέση στην καρδιά του. Βέβαια, μην περιμένετε μια εύκολη νίκη απέναντί του στο Super Smash bros., καθώς η σκληραγώγηση από τις περιπέτειες του τον έχουν κάνει και καλό μαχητή. Πλέον, καμένος gamer, νιντεντάκιας, αρειανός και μεταλλάς ως σήμερα, συνεχίζει να κάνει όλα τα παραπάνω χαλαρά, με ένα φραπέ στο χέρι σαν γνήσιος Σαλονικιός, άλλα ταυτόχρονα, βρίσκεται εδώ και για την ενημέρωσή σας σε ό,τι αφορά την αγαπημένη του εταιρία.

Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων