H Unreal Engine 4 είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία ανάπτυξης για την κονσόλα της Nintendo.
Καλά νέα, αλλά τι ακριβώς βελτιώθηκε;
Οι βελτιστοποιήσεις της Unreal Engine 4
Η πιο δημοφιλής μηχανή ανάπτυξης παιχνιδιών στη βιομηχανία λοιπόν αναβαθμίστηκε στην έκδοση 4.20. Αυτό που μας ενδιαφέρει εμάς είναι οι βελτιώσεις που προσφέρει στην ανάπτυξη τίτλων για το Switch και έχουμε καλά νέα! Σύμφωνα με την Epic, έχουν επέλθει «πάμπολλες βελτιώσεις μνήμης και επιδόσεων που έγιναν ειδικά για το Fortnite στο Nintendo Switch αλλά θα βοηθήσουν όλους τους Unreal Engine developers!»
Οι σημαντικότερες αυτές βελτιώσεις είναι οι εξής:
- Υποστήριξη για Dynamic Resolution και Temporal Upsampling
- Σημαντικές βελτιστοποιήσεις στo CPU rendering
- Βελτιώσεις στo threading
- Καλύτερη συμπίεση των textures
- Υποστήριξη για το Memory Profiling
- Υποστήριξη backbuffer σε ανάλυση 1080p (docked mode)
- Και πολλές ακόμη βελτιώσεις!
Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, μερικοί από τους σημαντικότερους τίτλους του Switch αξιοποιούν την Unreal Engine 4. Ανάμεσά τους το πρόσφατο Octopath Traveller, αλλά και τα επερχόμενα Dragonball FighterZ, Bloodstained: Ritual of the Night, το αναμενόμενο Yoshi και όχι μόνο!
Τώρα παραμένει άγνωστο το αν οι δημιουργοί παιχνιδιών που είχαν θέματα (όπως το Rime) θα μπουν στον κόπο να κάνουν βελτιώσεις αλλά, όπως πάντα, ο χρόνος θα δείξει.