Άλλη μια μέρα, άλλος ένας World of Nintendo!
Πάμε να δούμε τα τελευταία βίντεο και τα σχόλια της Nintendo για το χώρο των eSports.
World of Nintendo βίντεο – Hey! Pikmin
Η Nintendo άνοιξε ένα πλήρη ιστότοπο για το νέο παιχνίδι της σειράς που ο Miyamoto δε θέλει να την αφήσει να ψοφήσει. Ο λόγος, φυσικά, για το Hey! Pikmin. Μπορείτε να του ρίξετε μια ματιά εδώ. Θα βρείτε πληροφορίες για το gameplay, κάποια screenshots και μερικά σύντομα βίντεο.
Αντί όμως να τα βλέπετε ένα-ένα, μπορείτε να δείτε το συγκεντρωτικό βιντεάκι παρακάτω (χάρη στο Nintendo Everything)
World of Nintendo βίντεο – European eShop highlights – Ιούνιος 2017
Όπως κάθε μήνα, έτσι και τώρα, η Nintendo ετοίμασε ένα σύντομο βίντεο με τα καλύτερα παιχνίδια του eShop για τον περασμένο μήνα.
Το μήνα Ιούνιο, για όσους έχετε χάσει τη μπάλα! Πάμε να το απολαύσουμε!
World of Nintendo News – Nintendo και eSports
Ο ιστότοπος alistdaily δημοσίευσε μια συνέτευξη με το Doug Bowser (ωραίο επώνυμο, χεχε), υποδιευθυντή πωλήσεων και marketing της Nintendo of America.
Μπορείτε να διαβάσετε μερικά αποσπάσματα μεταφρασμένα παρακάτω, ή να επισκεφθείτε το alistdaily για την πλήρη συνένευξη εδώ.
Πώς επηρεάζουν τα eSports τους Nintendo developers…
Δε νομίζω πως σχεδιάζουμε παιχνίδια με γνώμονα τα esports. Περισσότερο γνωρίζουμε πως οι παίκτες τη βρίσκουν μ’ αυτά τα διασκεδαστικά, ανταγωνιστικά παιχνίδια και ψάχνουμε νέους τρόπους να σχεδιάζουμε παιχνίδια που εκπληρώνουν αυτή την ανάγκη. Αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Τώρα, με το Splatoon, είναι ένας πολύ διαφορετικός τρόπος για ένα πόλεμο. Το ARMS εισάγει ένα περισσότερο fighting μηχανισμό, αλλά είναι διασκεδαστικό, είναι ανταγωνιστικό. Κι ύστερα το Pokkén Tournament DX έχει μια κατεύθυνση περισσότερο σαν του Smash Bros. όσον αφορά το gameplay style.
Άρα, πιο πολύ θέλουμε να δημιουργούμε μια ποικιλία από διαφορετικά ανταγωνιστικά παιχνίδια So, it’s more that we want to create a variety of different competitive games.
Switch και Wii U…
Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τα ως τώρα αποτελέσματα. Ξεκάθαρα υπάρχει ζήτηση για το προϊόν και πιστεύουμε πως συμβαίνει λόγω μιας πληθώρας παραγόντων.
Πρώτα απ’ όλα είναι η μοναδικότητα της πλατφόρμας της ίδιας, πως είναι μια οικιακή κονσόλα που μπορείτε να πάρετε βόλτα και να παίξετε με πολλούς τρόπους. ύστερα είναι η δυνατότητα να παίξετε με πολλά modes, πολλά χειριστήρια και πολλούς παίκτες. Αν δούμε τη φορητή φύση του με το Tabletop Mode, μπορείτε να συνδέσετε πολλά Switches στο τραπέζι για να συναγωνίζεστε σε πολλές οθόνες ή σε μία.
Αυτή η μοναδική πρόταση παιχνιδιού οδηγεί στη ζήτηση κι ύστερα είναι το υπέροχο περιερχόμενο. Ξεκινήσαμε με το Legend of Zelda: Breath of the Wild, το οποίο πωλείται σχεδόν με κάθε κονσόλα και συνεχίζεται με τίτλους που κυκλοφόρησαν στη συνέχεια, όπως το Mario Kart 8.
Η επιτυχία του Switch και οι third-parties…
Το Φεβρουάριο, ανακοινώσαμε πως είχαμε 70 developers ή publishers που κατασκεύαζαν 100 παιχνίδια. Απο τότε, οι αριθμοί υπερδιπλασιάστηκαν και μιλάμε για indies μέχρι μεγαλοpublishers. Στις E3 press conference, με την εξαίρεση της Sony, όλοι ανέφεραν το Nintendo Switch. Ακόμα και οι φίλοι μας στη Microsoft μίλησαν για ευκαιρίες cross-play. Είναι μια ένδειξη υποστήριξης και τους ευχαριστούμε και ανυπομονούμε.