Έρχεται το Ultimate Mayhem 2! Το Nintendo Next και η SmashCore κάνουν την υπέρβαση για ακόμα μια φορά σε συνεργασία με την GameAthlon Summer 2019.
The Ultimate Mayhem 2
Το Nintendo Next και SmashCore σε συνεργασία με την GameAthlon διοργανώνει το δεύτερο τουρνουά του Ultimate Mayhem. Ετοιμαστείτε λοιπόν για ακόμα μία φορά να μπείτε στην αρένα με τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες της Nintendo, και όχι μόνο, για να αποδείξετε ποιος είναι ο καλύτερος. Η σειρά τουρνουά Ultimate Mayhem έχει καθιερωθεί στο GameAthlon . Δείτε παρακάτω αναλυτικά του κανόνες για το τουρνουά όπως που θα προμηθευτείτε τα εισιτήρια για να συμμετάσχετε στο γεγονός.
Μακράν το πιο αναμενόμενο τουρνουά της GameAthlon
Με ποσοστά που αγγίζουν την ώρα που ανάγραφηκε το άρθρο το 30%, δείχνει πόσο αγαπά το Ελληνικό κοινό την προσπάθεια που κάνει το Nintendo Next και η SmashCore για να σας προσφέρει το πιο hype τουρνουά της GameAthlon Summer 2019!
Η ώρα διεξαγωγής του τουρνουά θα θα ανακοινωθεί σύντομα. Οπότε όσοι έχουν προ εγγραφεί on line πρέπει να είναι στην γραμματεία της διοργάνωσης για check in 2 ώρες πριν την έναρξη του τουρνουά.
Όσοι εγγραφούν με την προσέλευσή τους στην γραμματεία γίνονται αυτόματα check in.
Προμηθευτείτε εισιτήρια και εγγραφείτε στους παρακάτω συνδέσμους:
Κανόνες Τουρνουά
Ορισμός Αγώνα
Κάθε αγώνας είναι στα δύο (2) νικηφόρα παιχνίδια (Best of 3) έως ένα σημείο που γίνονται στα τρία (3) (Best of 5). Οι παρακάτω κανόνες δεν αλλάζουν μεταξύ αυτών των δύο μορφών.
Ορισμός Διαδικασίας
- Οι παίκτες επιλέγουν τους χαρακτήρες τους. Οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να θελει Κρυφή Επιλογή (βλ. Παράγραφο 1.4).
- Χρησιμοποιήστε τον Κατάλογο Αρχικού Σταδίου για να καθορίσετε το πρώτο στάδιο.
- Οι παίκτες παίζουν το πρώτο παιχνίδι του αγώνα.
- Ο νικητής του προηγούμενου παιχνιδιού αποκλείει δύο (2) στάδια (βλ. 2.3.2). Ο ηττημένος παίκτης του προηγούμενου παιχνιδιού επιλέγει ένα στάδιο σύμφωνα με τα στάδια και τις απαγορεύσεις (βλ. 2.3.3).
- Ο νικητής του προηγούμενου παιχνιδιού πρέπει να ανακοινώσει τον χαρακτήρα του για το επόμενο παιχνίδι (είτε παραμείνει, είτε αλλάξει).
- Ο ηττημένος παίκτης του προηγούμενου παιχνιδιού πρέπει να ανακοινώσει τον χαρακτήρα του για το επόμενο παιχνίδι.
- Παίζεται το επόμενο παιχνίδι.
- Επαναλαμβάνονται τα βήματα 4 έως 8 για όλα τα επόμενα παιχνίδια έως ο αγώνας να λήξει.
Συμφωνία Σταδίου
Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε νόμιμο στάδιο, αν και οι δύο συμφωνούν σε αυτό. Οι παίκτες δεν μπορούν να παίζουν σε παράνομα στάδια ή να αλλάζουν τη διάρκεια ενός αγώνα (στη 1 νίκη, στις 2,3 κτλ). Εάν αυτό παραβιαστεί και οι δύο παίκτες θα υποβληθούν σε πλήρη αποκλεισμό από το τουρνουά.
Επιλογή Κρυφών Χαρακτήρων
Οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να ζητήσει να γίνει μια κρυφή επιλογή χαρακτήρων. Σε αυτή την περίπτωση, ένας διαιτητής ή τρίτο άτομο θα ειδοποιηθεί κρυφά για τις επιλογές του κάθε παίκτη για τον πρώτο γύρο. Και οι δύο παίκτες πρέπει να επιλέξουν τον πρώτο χαρακτήρα του γύρου τους, με τον διαιτητή να επικυρώνει την επιλογή χαρακτήρων.
Πρώτος Αποκλεισμός Σταδίων
Οι παίκτες κάνοντας Πέτρα-Ψαλίδι-Χαρτί αποκλείουν στάδια μεταξύ των 5 αρχικών σταδίων με την εξής σειρά: 1 ο νικητής, 2 ο ηττημένος και άλλο 1 ο νικητής.
Παύση και Κουμπί Home
Η ρύθμιση Pause πρέπει να απενεργοποιείται. Ωστόσο, εάν δεν είναι απενεργοποιημένη, η παύση είναι νόμιμη μόνο όταν ο κάθε παίκτης παραμένει στη δική του πλατφόρμα respawn και μόνο για το σκοπό του να καλέσει διαιτητή του τουρνουά ή στην περίπτωση δυσλειτουργίας εξοπλισμού. Όλες οι άλλες παύσεις σημαίνουν απώλεια stock στον παίκτη που έκανε την παύση. Εάν η παύση κάνει τον αντίπαλο να χάσει ένα stock, ο παίκτης που έκανε την παύση λαμβάνει μια ήττα παιχνιδιού. Ο κανόνας αυτός ισχύει και για χειριστήρια που επιστρέφουν στην αρχική οθόνη του Switch.
Εσκεμμένη Καθυστέρηση
Η διακοπή ή η σκόπιμη καθυστέρηση του παιχνιδιού απαγορεύεται και ελέγχεται από τη διακριτικότητα του προσωπικού του τουρνουά. Το σταμάτημα περιλαμβάνει αλλά δεν περιορίζεται στο να γίνεσαι αόρατος, συνεχίζοντας infinites μετά το 300%, και στέκοντας σε μια θέση που ο αντίπαλος δεν μπορεί ποτέ να σας φτάσει. Η καθυστέρηση αυτή θα οδηγήσει σε απώλεια του παιχνιδιού για το παίκτη που την ξεκίνησε.
Αυτοκαταστροφικές Κινήσεις
Εάν ένα παιχνίδι τελειώσει με κίνηση αυτοκαταστροφής, η οθόνη αποτελεσμάτων θα καθορίσει τον νικητή. Εάν γίνει sudden death, ισχύει ένα τυποποιημένο παιχνίδι (βλέπε 1.9).
Ξαφνικός Θάνατος (Sudden Death)
Εάν ένα παιχνίδι πηγαίνει στο Sudden Death, ο νικητής καθορίζεται από τα stock και το ποσοστό κατά τη λήξη του κανονικού παιχνιδιού. Εάν και οι δύο παίκτες είναι ίσοι σε stock, ο παίκτης με το χαμηλότερο ποσοστό είναι ο νικητής. Σε περίπτωση ποσοστού ισοπαλίας ή ενός παιχνιδιού στον οποίο και οι δύο παίκτες χάνουν ταυτόχρονα το τελευταίο τους stock, θα διεξαχθεί ένα tiebreaker με 1 ζωή (stock) και χρονικό όριο 3 λεπτών. Τα αποτελέσματα ενός παιχνιδιού 300% Sudden Death δεν μετράνε. Εάν συμβεί sudden death σε ένα παιχνίδι sudden death, αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται.
Διαμοιρασμός Ζωών (Stock Sharing)
Επιτρέπεται ο διαμοιρασμός stock σε αγώνες ομάδων (doubles, triples).
Όρος “Grab and Go”
Στο ομαδικό, απαγορεύεται οι παίκτες να αλλάζουν χειριστήρια με τον συμπαίκτη τους.
Απουσία Συμπαίκτη
Εάν ο συμπαίκτης ενός παίκτη δεν είναι παρών για ένα παιχνίδι, ο αγώνας δεν θα συνεχιστεί μέχρι να φτάσει ο συμπαίκτης του. Απαγορεύεται να παίξουν 2v1 ή να παίξουν με CPU.
Αλλαγή Ταυτότητας
Θα αποκλειστείτε αμέσως από το τουρνουά και χωρίς δυνατότητα ενστάσεων εάν βρεθείτε να χρησιμοποιείτε εναλλακτικό nickname / tag ή / και αποκρύψετε την ταυτότητά σας για να χειριστείτε το bracket / seeding. Η μόνη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα είναι εάν ο παίκτης ειδοποιήσει έναν διοργανωτή πριν από την λήξη των εγγραφών.
Επιλογή Χρώματος Χαρακτήρα και Ομάδων
Αν υπάρχει διαφωνία σχετικά με τα χρώματα χαρακτήρων ή τα χρώματα ομάδων (π.χ. οι δύο παίκτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν τον πράσινο Fox), οι παίκτες θα παίξουν ένα παιχνίδι ΠΨΧ για να καθορίσουν ποιος παίρνει το χρώμα. Ο παίχτης ή ομάδα 1 επιλέγει τις κόκκινες θέσεις και ο παίχτης ή ομάδα 2 τις μπλε.
Χρώματα Ομάδων
Στο ομαδικό, οι παίκτες πρέπει να επιλέξουν κοστούμια χαρακτήρων που είναι παρόμοια με το χρώμα της ομάδας τους. Παράδειγμα: 2 παίκτες R.O.B. στην κόκκινη ομάδα χρησιμοποιούν το κόκκινο R.O.B. και το R.O.B. με κόκκινα χέρια. Στην περίπτωση ενός χαρακτήρα που δεν έχει επιλογή χρώματος (Παράδειγμα: δεν υπάρχει μπλε χρώμα Fox), συνιστούμε αυτές οι ομάδες να χρησιμοποιούν ένα παρόμοιο χρώμα που είναι διαθέσιμο σε αυτό το χαρακτήρα μέσα σε λογικό πλαίσιο.
Ειδική Περίπτωση Χρώματος Ομάδας
Οι παίκτες μπορούν να ζητήσουν από τους αντιπάλους τους να αλλάξουν χρώματα για να προσαρμόσουν αχρωματοψυχία ή αν το χρώμα τους δεν μπορεί να διακριθεί από το άλλο χρώμα της ομάδας ή το φόντο της σκηνής. Η αίτηση πρέπει να γίνει πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Παράδειγμα: ζητώντας από τον Cloud να επιλέξει πράσινη ομάδα για να διακρίνεται όταν είναι σε Limit ή να έχει Sonic σε μπλε ομάδα για να αποφευχθεί η σύγχυση.
Προθέρμανση
Οι περίοδοι προθέρμανσης, οι έλεγχοι κουμπιών και “handwarmers” δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 45 δευτερόλεπτα στο ρολόι παιχνιδιών. Η παραβίαση αυτού του κανόνα μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια παιχνιδιού κατά την κρίση του TO.
Αντεπιλογή (Counterpicking)
Κάθε παίκτης που έχασε το προηγούμενο παιχνίδι έχει 30 δευτερόλεπτα μετά τον αποκλεισμό των σταδίων για να ειδοποιήσει τον αντίπαλό του για το counterpick. Εάν δεν έχει επιλέξει στάδιο counterpick σε αυτό το χρονικό πλαίσιο, ένας διαιτητής μπορεί να κληθεί και ο παίκτης που επιλέγει counterpick να χρεωθεί απώλεια παιχνιδιού.
Παραβίαση Παροχής Συμβουλών (Coaching)
Το coaching ορίζεται ως μια προσπάθεια παροχής συμβουλών σε οποιονδήποτε παίκτη κατά τη διάρκεια ενός αγώνα τουρνουά. Το coaching δεν επιτρέπεται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα τουρνουά, είτε κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού είτε μεταξύ των παιχνιδιών ενός αγώνα. (Η μόνη εξαίρεση σε αυτό είναι όταν πραγματοποιείται επαναφορά Grand Finals. Στην περίπτωση αυτή, οι παίκτες μπορούν να λάβουν διάλειμμα ενός λεπτού στο οποίο μπορεί να συμβεί coaching). Το προσωπικό του τουρνουά διατηρεί το δικαίωμα να κρίνει τι θεωρείται “coaching” και τη σοβαρότητα της παραβίασης. Εάν πραγματοποιηθεί coaching τα άτομα που γίνονται coaching θα λάβουν κυρώσεις όπως περιγράφεται παρακάτω:
- 1ο παράπτωμα (πταισματικό): Προφορική προειδοποίηση προς τον παίκτη και τον προπονητή. Αυτή η προειδοποίηση παραμένει για ολόκληρο το τουρνουά.
- 2ο παράπτωμα (μείζων): Ο παίκτης λαμβάνει απώλεια παιχνιδιού ο προπονητής απομακρύνεται από το τουρνουά.
- 3ο παράπτωμα (σφοδρό): Παίκτης και προπονητής λαμβάνουν πλήρη αποκλεισμό και απομάκρυνση από το τουρνουά.
Ενθάρρυνση (Cheering) και Παροχή Συμβουλών (coaching)
Ενθάρρυνση – Μη ξεκάθαρες δηλώσεις όπως: “Πάμε!”, “Τό’χεις!”, ή “Λιώσ’τους!”. Αυτά δεν είναι παραβιάσεις. Αυτά δεν θεωρούνται παραβιάσεις coaching, καθώς δεν χαρακτηρίζονται ως συμβουλές που μπορούν να εφαρμοστούν στο παιχνίδι.
Παροχή συμβουλής – Συγκεκριμένες δηλώσεις που δείχνουν συνήθειες, συγκεκριμένες επιλογές ή χρονοδιαγράμματα όπως: “Έχει έτοιμο waft!” ή “Πρόσεχε τα rolls του!”
- Συνέπεια
Όποιος δεν είναι παρών για τον αγώνα του 10 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα έναρξης, υπόκειται σε ήττα του συγκεκριμένου αγώνα - Συμπαιγνία
Οι παίκτες που είναι ύποπτοι συμπαιγνίας μπορούν να αποκλειστούν αμέσως από το τουρνουά. Αυτό περιλαμβάνει χάνοντας ένα παιχνίδι σκόπιμα, μοιράζοντας μια πληρωμή ή ένα βραβείο, ή διαπράττοντας οποιαδήποτε άλλη μορφή χειρισμού των αγώνων. Ο TO διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πληρωμή των κερδών του τουρνουά σε οποιονδήποτε παίκτη που είναι ύποπτος συμπαιγνίας - Παρερμηνεία Κανόνων & Λάθη Ρυθμίσεων στο Παιχνίδι
Τα παιχνίδια ή οι αγώνες δεν επαναλαμβάνονται λόγω παρερμηνείας των κανόνων ή λανθασμένης διαμόρφωσης των ρυθμίσεων παιχνιδιού, εξαιρουμένων των ρυθμίσεων που αφορούν συγκεκριμένους παίκτες. Οι ρυθμίσεις παιχνιδιού θα πρέπει να ρυθμιστούν σύμφωνα με την ενότητα 2.1. Είναι ευθύνη των παικτών να ζητήσουν από τον ΤΟ οποιαδήποτε διευκρίνιση του κανόνα που έχει οριστεί σε περίπτωση διαφωνίας και το αποτέλεσμα ενός παιχνιδιού ή αγώνα δεν αλλάζει μετά το πέρας, εκτός εάν σε ακραίες περιπτώσεις η απόφαση κριθεί απαραίτητη από τους διοργανωτές του τουρνουά.
Σε περίπτωση που οι παίκτες ξεκινήσουν ένα παιχνίδι με λάθος χειρισμό χειριστηρίου (ρυθμίσεις χεισμού κλπ.), δεν μπορούν να αποσυρθούν από ένα παιχνίδι για να διορθώσουν τις ρυθμίσεις τους μόλις περάσουν δέκα δευτερόλεπτα στο ρολόι του παιχνιδιού. Μετά το πέρας αυτού του χρονικού ορίου, οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν τις λανθασμένες ρυθμίσεις τους, με την επιφύλαξη της διακριτικής ευχέρειας του προσωπικού του τουρνουά.
Ανωτέρα Βία
Οποιοδήποτε παιχνίδι διακόπτεται από εξωτερικές, αμερόληπτες συνθήκες (π.χ. αποκοπή παροχής ρεύματος, ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια, αποκόλληση των καλωδίων εικόνας κλπ.) θα πρέπει να αναφερθεί και να επαναληφθεί κατά την κρίση του προσωπικού του τουρνουά.
Κατανάλωση
Κατά τη διάρκεια των αγώνων απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητού, ποτού, τσιγάρου ή άλλων ουσιών.
- Οριστικές Αποφάσεις
Εάν προκύψουν τυχόν απρόβλεπτες καταστάσεις, η κρίση του προσωπικού του τουρνουά είναι τελική. Οι κανόνες μπορούν να τροποποιηθούν μεταξύ των φάσεων ενός τουρνουά προς το καλύτερο συμφέρον της εκδήλωσης. (Παράδειγμα: Ανακαλύπτεται ένα σφάλμα που σπάει το παιχνίδι σε ένα συγκεκριμένο στάδιο στα μέσα τουρνουά που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί κάποιον. Το στάδιο μπορεί να χρειαστεί να απομακρυνθεί από τα νόμιμα για το υπόλοιπο της εκδήλωσης.) Συμμετοχή στο τουρνουά σημαίνει αποδοχή όλων των κανόνων. Οποιαδήποτε αμφισβήτηση λύνεται με απόφαση του διοργανωτή. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση επικοινωνήστε με τον διοργανωτή.
Β. Κανόνες Παιχνιδιού
- Ρυθμίσεις παιχνιδιού
- Τα stock και ο χρόνος ορίζονται σε 3 και 6 λεπτά αντίστοιχα
- Handicap: Off
- Final Smash Meter: Off
- Spirits: Off
- Damage Handicap: Off
- Items: Off and None
- Stage Morph: Off
- Stage Hazards: Off
- Team Attack: On
- Launch Rate: 1.0x
- Underdog Boost: Off
- Pausing: Off
- Score Display: Off
- Show Damage: Yes
- Custom Balance: Off
- Echo Fighters: Separate
- Radar: Small
- Mii: Επιτρέπονται όλοι οι συνδυασμοί επιθέσεων
Κατάλογος Σταδίων
Αρχικά Στάδια
- Battlefield**
- Final Destination**
- Pokémon Stadium 1 ή 2
- Town and City
- Smashville*
Στάδια Αντεπιλογής (Counterpick)
- Yoshi’s Story
- Yoshi’s Island
- Lylat Cruise
- Kalos Pokémon League
*Η Smashville παίζεται με Stage Hazards ON.
**Οι Battlefield και Omega εκδοχές των σταδίων επιτρέπονται ως αντεπιλογή αντί των αρχικών σταδίων Battlefield ή Final Destination αντίστοιχα. Παρόλα αυτά, τα ακόλουθα στάδια δεν επιτρέπεται να επιλεγούν σε μορφή Battlefield ή Omega. Η λίστα αυτή πιθανώς να τροποποιηθεί.
- Dream Land GB
- Duck Hunt
- Flat Zone X
- Fountain of Dreams
- Gamer
- Hanenbow
- Mario Maker
- Mute City SNES
- Pac-Land
- Windy Hill Zone
Επιπρόσθετοι Κανόνες
Επιλογή Αρχικού Σταδίου
Δείτε την ενότητα 1.5 για λεπτομέρειες σχετικά με το ποιος αποκλείει. Οι παίκτες μπορούν να αποκλείουν από τα νόμιμα στάδια (κάθε άτομο αποκλείει σε μορφή Π1-Π2-Π2-Π1) για να καθορίσει το στάδιο έναρξης για το πρώτο παιχνίδι. Αν η Battlefield ή η Final Destination επιλεχθεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια παραλλαγή που συμφωνήθηκε αμοιβαία, αν οι παίκτες δεν συμφωνούν τότε παίζεται η προεπιλογή.
Αποκλεισμός Σταδίων Αντεπιλογής
Μετά από κάθε παιχνίδι του αγώνα, πριν την αντεπιλογή σταδίου, ο παίκτης που κέρδισε το προηγούμενο παιχνίδι μπορεί να απαγορεύσει δύο (2) στάδια από τον πλήρη κατάλογο σταδίων. Αυτές οι απαγορεύσεις δεν παραμένουν σε ολόκληρο τον αγώνα παρά μόνο ισχύουν για το επόμενο παιχνίδι. Ο ηττημένος του προηγούμενου παιχνιδιού έπειτα επιλέγει από τα υπόλοιπα στάδια, αποκλείοντας εκείνο που ο συγκεκριμένος παίκτης έχει κερδίσει το προηγούμενο σε αυτό παιχνίδι (βλ. 2.3.3). Εάν το Final Destination ή το Battlefield έχει επιλεγεί ως αντεπιλογή, μια παραλλαγή μπορεί να επιλεγεί από τον ηττημένο του προηγούμενου παιχνιδιού, ακολουθώντας τον κατάλογο των απαγορευμένων παραλλαγών που αναφέρονται στην παράγραφο 2.2.
Περί Νικηφόρων Σταδίων
Ένας παίκτης ή μια ομάδα δεν μπορεί να επιλέξει το στάδιο στο οποίο κέρδισε το προηγούμενο παιχνίδι του αγώνα αν δεν συμφωνήσει ο αντίπαλος παίχτης ή ομάδα.
Χειριστήρια
Για ευκολία πρόσβασης, το προσωπικό του τουρνουά συνιστά τη χρήση των χειριστηρίων Nintendo Gamecube. Ωστόσο, το χειριστήριο Switch Pro και τα Joy Cons επιτρέπονται. Οι επιλογές Turbo / macro στα χειριστήρια απαγορεύονται. Οι παραλλαγές κουτιών του χειριστηρίου GameCube επιτρέπονται εφόσον δεν έχουν ενεργοποιημένες τις λειτουργίες μακροεντολών / turbo. Ο κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για το δικό του χειριστήριο.
Παρεμβολές Χειριστηρίου
Αν το χειριστήριο σας διαπιστωθεί ότι είναι η αιτία διακοπής του τουρνουά (στο μέσο του παιχνιδιού ή με άλλον τρόπο), κινδυνεύεται με αποκλεισμό από τη διοργάνωση. Θα πρέπει να είστε απόλυτα σίγουροι ότι αποσυνδέσατε το ασύρματο χειριστήριο πλήρως από την κονσόλα που παίζατε.
Περί Glitch
Εάν κάτι συμβαίνει σε οποιοδήποτε παιχνίδι που έχει ως αποτέλεσμα απρόβλεπτες συνέπειες (π.χ. οι χαρακτήρες γίνονται αόρατοι, ξαφνική τηλεμεταφορά, οι χαρακτήρες παραμένουν κολλημένοι σε άλλα σώματα κ.λπ.), το παιχνίδι πρέπει να συνεχιστεί χωρίς διακοπή, εκτός αν η αλλαγή καθιστά το παιχνίδι ανούσιο για έναν ή περισσότερους παίκτες. Σε αυτή την περίπτωση, οι παίκτες θα πρέπει να ενημερώσουν τον διοργανωτή ή το προσωπικό του τουρνουά για επίλυση.
Περί των Mii Fighters
Οι Mii Fighters πρέπει να χρησιμοποιούν τα προεπιλεγμένα κοστούμια τους (αν και οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε χρώμα για το Mii σύμφωνα με τις ενότητες 1.14 και 1.15) και πρέπει να χρησιμοποιήσουν ένα Guest Mii. Οποιοσδήποτε παίκτης σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ένα Mii κατά τη διάρκεια ενός σετ πρέπει να δηλώσει ότι δημιουργεί τους Mii Fighters πριν από τον αγώνα. Οι Mii Fighters θα πρέπει να ονομάζονται μετά από το συνδυασμό ειδικών κινήσεων που έχουν επιλεγεί, με τη μορφή “AXXXX”. Πχ: B1231 αντιστοιχεί σε Mii Brawler με ειδικές επιθέσεις την 1η Ουδέτερη, τη 2η Πλάγια, την 3η Πάνω και την 1η Κάτω. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοσδήποτε συνδυασμός κινήσεων, αλλά πρέπει να δημιουργηθούν τυχόν κινήσεις που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε παίκτης κατά τη διάρκεια μιας σειράς (μέχρι το όριο των τριών Mii Fighters εκτός εάν δοθεί ρητά άδεια από τον διοργανωτή του τουρνουά).
Ρυθμίσεις Χειρισμού
Ο κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος να φτιάξει ένα μη-προσβλητικό ψευδώνυμο (tag) με τις ρυθμίσεις χειρισμού του και να τις δοκιμάσει πριν ξεκινήσει ο αγώνας. Κανένας παίκτης δεν μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα από τρεις επιλογές ελέγχου ανά αγώνα εκτός εάν δοθεί ρητά άδεια από τον διοργανωτή τουρνουά.
Ultimate Smash City League συνεχίζεται
Σας περιμένουμε όλους να απολαύσετε ένα ακόμα τουρνουά από την SmashCore και το Nintendo Next. Τα βραβεία θα ανακοινωθούν σύντομα.
Μην ξεχνάμε πάντα το Ultimate Smash City League και το 8 Part της Αθήνας και το part 6 της Θεσσαλονίκης! Με τους τελικούς στον ορίζοντα που θα μοιράσουν βραβεία 1500€!