Μετά τη μυστηριώδη εξαφάνισή του, ο αγαπημένος μας θείος επιστρέφει με νέες πληροφορίες για τη Nintendo. Πολλοί από εσάς ίσως τις ξέρατε ήδη. Άλλοι τις θεωρείτε απλώς φήμες. Ένας όμως έχει εισβάλει στα γραφεία της “Big N” και γνωρίζει τα πράγματα από μέσα. Πάμε να αποκωδικοποιήσουμε τα σήματα Μορς που λάβαμε προ λίγου μέσω δορυφορικού ασυρμάτου:
Η εφεύρεση του “Jump” και η γέννηση του Mario
Το έτος είναι 1981. Ένα παιχνίδι έχει κυκλοφορήσει, με ένα μυστηριώδη μεγάλο γορίλλα να κρατά αιχμάλωτη μια πριγκίπισσα. Καλά διαβάσατε στην εικόνα! Πρόκειται για τον αγαπημένο Donkey Kong! Εσείς, ο εχθρός του και σωτήρας της πριγκίπισσας, τον κυνηγάτε σε όποια κάστρ- εεε… πίστα βρίσκεται! Είστε ο Jumpman, και, συγχαρητήρια! Είστε αυτός που έφερε για πρώτη φορά τα άλματα (jumps) στην ιστορία των παιχνιδιών! Μπορείτε κάλλιστα να καυχιέστε ότι καταφέρατε να πηδήξετε πρώτος(!) τα εμπόδια της ζωής και του παιχνιδιού.
Σας θυμίζει κάτι, όμως; Την απάντηση ο θείος τη βρήκε ψάχνοντας τα αρχεία από το 1985 και μετά, όπου ο συμπαθής Jumpman είχε πλέον μετονομαστεί σε Mario. Έκτοτε, τα Super Mario Bros. ήρθαν για να μείνουν, όπως και η εντολή του jump στα περισσότερα παιχνίδια!
Metroid και Morph Ball
Το Metroid Dread πλησιάζει στα Switch, ενώ το Metroid Prime 4 το περιμένουμε εδώ και κάποια χρόνια. Θα έλεγε κανείς ότι η σειρά είναι, μετά από χρόνια, και πάλι στο επίκεντρο της προσοχής. Από νωρίς, μάλιστα, μας χάρισε μια πολύ ιδιαίτερη λειτουργία, τη Morph Ball. Η Samus, λοιπόν, γίνεται μια μπάλα και χωράει σε σημεία που αλλιώς δε θα μπορούσε να εξερευνήσει. Αναρωτηθήκατε όμως ποτέ γιατί συνέβη αυτό; Ίσως επειδή είναι εντυπωσιακό; Ο θείος και πάλι έψαξε ντουλάπια και συρτάρια, μέχρι που κόντεψε να μπει ο ίδιος σε μορφή σφαίρας για να βρει απάντηση μέχρι και σε παλιούς σωλήνες, ώσπου τελικά τα κατάφερε!
Το μυστικό βρίσκεται στη δύναμη της κονσόλας NES. Ή, καλύτερα, στην έλλειψη αυτής. Η ομάδα ανάπτυξης του πρώτου τίτλου, λοιπόν, είχε φτιάξει δεκάδες μικρούς λαβυρίνθους, αλλά οι τεχνολογικοί περιορισμοί δεν τους επέτρεπαν να φτιάξουν ένα καλό animation για να μπουσουλήσει η φίλη μας η διαστημική κυνηγός. Έτσι, της έδωσαν τη δυνατότητα να μετατρέπεται σε μπάλα! Τα υπόλοιπα είναι ιστορία, με τη Morph Ball να αποτελεί μια από τις βασικές ικανότητες της Samus Aran.
Final Fantasy VII και Nintendo
Ξέρατε ότι το πολυλατρεμένο Final Fantasy VII προοριζόταν να κυκλοφορήσει σε κονσόλα της Nintendo; Όσοι είστε λάτρεις της σειράς από παλιά, σαν το θείο, σίγουρα θα θυμάστε 6/6 προηγούμενους τίτλους να έρχονται σε συστήματα της εταιρίας και δεν εκπλαγήκατε από την είδηση. Έτσι θα γινόταν και με αυτό, το οποίο αρχικά προοριζόταν για το SNES.
Η ανάπτυξη του Chrono Trigger, όμως, πήγε πίσω την κυκλοφορία του έβδομου τίτλου της σειράς. Εύλογα, λοιπόν, θα ερχόταν στην αγορά με την έλευση της επόμενης γενιάς κονσόλων, δηλαδή στο Nintendo 64. Η χρήση των cartridges, όμως, απέτρεψε την τότε Squaresoft από το να φέρει εκεί τον τίτλο της. Αντίθετα, πιθανοί κατάσκοποι προώθησαν σε αυτήν τα “νέα” CD-Rom, τα οποία τελικά προτίμησε, εφόσον τελικά έκανε το ντεμπούτο του στο PlayStation 1, που τα υποστήριζε.
Τα λέμε, θείε! Φιλιά στη Nintendo
Ο θείος με παρακάλεσε να μοιραστώ με το κοινό, εσάς, όλα αυτά τα γεγονότα, καθώς αναχωρεί για την επόμενη μεγάλη περιπέτεια και αποστολή του. Ποιος ξέρει; Ίσως την επόμενη εβδομάδα να μας στείλει κι άλλες πληροφορίες. Αναμένουμε!
Πηγή 1, Πηγή 2, Πηγή 3, Πηγή 4