Το Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp είναι προ των πυλών και το Digital Foundry, για άλλη μια φορά, ετοίμασε μια εις βάθος τεχνική ανάλυση του τίτλου!
Η τεχνική ανάλυση του Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp
Φαίνεται λοιπόν πως έχουμε να κάνουμε με μια αρκετά φροντισμένη επανέκδοση των αγαπημένων τίτλων από το Game Boy Advance, αρχής γενομένης από το νέο εισαγωγικό κλιπάκι, τους cel-shaded avatars που εμφανίζονται στη διάρκεια των διαλόγων (διαθέτουν και λίγο voice acting) και τις ανανεωμένες special moves των CO στη μάχη.
Το παιχνίδι χτίστηκε πάνω στη Unity Engine, κάτι που συνήθως σημαίνει πως οι επιδόσεις δε θα είναι και άψογες. Όπερ και εγένετο, με το παιχνίδι να τρέχει σε 1080p και 720p σε docked και portable modes αντίστοιχα και το framerate να είναι κλειδωμένο στα 30 όταν κοιτάτε το χάρτη. Στη μάχη, το framerate ξεκλειδώνεται, αλλά παρουσιάζει διακυμάνσεις μεταξύ 30-50 καρέ ανά δευτερόλεπτο (φυσικά με προβληματικό framepacing που σημαίνει σπαστό scrolling).
Τα γραφικά αξιοποιούν κλασικές τεχνικές για φωτισμό και shading, αντίθετα με το cel-shading των χαρακτήρων, οι σκιές είναι απλοί κύκλοι κάτω από τις μονάδες ενώ τα 3D μοντέλα δεν παρουσιάζουν ambient shading.
Πάμε στο βίντεο: