Να και μια είδηση που δε μας εκπλήσσει καθόλου. Η δημοσκόπηση των video game δημιουργών που έγινε στα πλαίσια της GDC έδειξε αυξημένο ενδιαφέρον για το Switch!
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η GDC (Game Developers’ Conference) δημοσιεύει μια έκθεση σχετικά με την «κατάσταση της βιομηχανίας». Η έκδοση του 2019 δημοσιεύθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και περιέχει ευοίωνες ενδείξει για το μέλλον του Switch.
Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης που έγινε στη .
Περίπου 4.000 δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών πήραν μέρος στην εν λόγω δημοσκόπηση, που μας αποκάλυψε τα εξής: developers participated this time around.
Ποιά ήταν η πλατφόρμα στην οποία κυκλοφοόρησε το τελευταίο σας παιχνίδι;
- Xbox 360 – 3%
- Xbox One X – 20%
- PlayStation 3 – 2%
- PlayStation 4 / Pro – 24%
- Nintendo Switch – 9%
- Smartphones / Tablets – 33%
- Web browser – 9%
- PC – 56%
- Mac – 15%
- Linux – 8%
- VR Headsets – 12%
- AR Headsets – 3%
- Tabletop Games – 2%
- Other – 8%
Πέρσι, στο ίδιο ερώτημα, το Switch είχε ποσοστό μόλις 5%. Όπως βλέπετε, το ποσοστό σχεδόν διπλασιάστηκε και έφτασε στο 9%.
Για ποιά/ποιές πλατφόρμαπλατφόρμες αναπτύσσετε παιχνίδια αυτή τη στιγμή;
- Xbox 360 – 2%
- Xbox One X – 28%
- PlayStation 4 / Pro – 31%
- Nintendo Switch – 18%
- Smartphones / Tablets – 38%
- Web browser – 10%
- PC – 66%
- Mac – 20%
- Linux – 10%
- VR Headsets – 17%
- AR Headsets – 7%
- Voice Powered Games (Amazon Alexa, Google Home, etc.) – 2%
- Tabletop Games – 4%
- Other – 7%
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το Switch είχε τη μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Πλέον το 18% των δημιουργών αναπτύσσει παιχνίδια για το Switch, σε σχέση με το 12% της περασμένης χρονιάς. Επίσης, το 22% του συνόλου των δημιουργών είπε πως αναμένει το επόμενο παιχνίδι τους να έρθει και στο Switch.
Ποιές είναι οι πλατφόρμες που σας ενδιαφέρουν περισσότερο αυτή τη στιγμή;
- Xbox 360 – 2%
- Xbox One X – 28%
- PlayStation 4 / Pro – 38%
- Nintendo 3DS – 2%
- Nintendo Switch – 45%
- Smartphones / Tablets – 33%
- Apple TV – 2%
- Web browser – 10%
- PC – 60%
- Mac – 14%
- Linux – 8%
- VR Headsets – 27%
- AR Headsets – 20%
- Voice Powered Games (Amazon Alexa, Google Home, etc.) – 5%
- Tabletop Games – 10%
- Other – 5%
Το 2018, το 36% των δημιουργών ανέφερε πως το Switch τους ενδιαφέρει περισσότερο. Το ποσοστό, όπως βλέπετε, αυξήθηκε στο 45%.
Σύγκριση πωλήσεων παιχνιδιών στο Switch σε σχέση με άλλες κονσόλες.
- Οι πωλήσεις στο Switch ήταν υψηλότερες από το μέσο όρο – 24%
- Οι πωλήσεις στο Switch ήταν στο μέσο όρο – 20%
- Οι πωλήσεις στο Switch ήταν κάτω από το μέσο όρο – 12%
- ΔΓ/ΔΑ. (Έχω κυκλοφορήσει μόνο στο Switch, ή άλλος λόγος) – 43%
Τι μπορούμε να κρατήσουμε από όλα τα παραπάνω; Κάτι που έχουμε πει επανειλλημένως. Οι 3rd parties μπορεί να εκδηλώνουν όσο ενδιαφέρον θέλουν. Ωστόσο, το ενδιαφέρον δε θα γίνει πράξη αν δεν είναι επιτυχημένη μια κονσόλα.
Ευτυχώς, το Switch συνεχίζει πολύ δυνατά και τα προγνωστικά είναι αρκετά ενθαρρυντικά και όλα παίζονται στο πώς θα διαχειριστεί αυτή την επιτυχία η Nintendo στο μέλλον. Ίδωμεν!