Και να που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να επιβεβαιώσει όσα υποπτευόμασταν τόσον καιρό. Ούτε καν ο Miyamoto ήθελε το art stlyle του Wind Waker!
Νέες παρασκηνιακές πληροφορίες για το Wind Waker
Δεκαετίες τώρα ο Miaymoto έχει γίνει γνωστός ως το δημιουργικό «μεγάλο κεφάλι» της Nintendo. Τα ένστικτά του όσον αφορά το σχεδιασμό των video games έχουν αποδειχθεί σωστά ξανά και ξανά και ξανά.
Όταν λοιπόν, πριν σχεδόν είκοσι χρόνια, ο Miyamoto αποκάλυψε πως το Legend of Zelda του GameCube θα είναι σαν καρτούν ήταν αμέτρητοι οι fans (ακόμη και τα έγκριτα περιοδικά της εποχής, Ελληνικά και ξένα) που έσπευσαν να υπερασπιστούν την τιμή του λέγοντας πόσο ιδιοφυής είναι και πως για άλλη μια φορά θα αλλάξει τα δεδομένα.
Η ιστορία βέβαια έδειξε το αντίθετο, με το Wind Waker να πατώνει όχι μία, αλλά δύο φορές στο στίβο της αγοράς με πολλούς (συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος) να το θεωρούν ένα από τα πιο αδύναμα mainline Zelda games. Παρόλα αυτά, η πλύση εγκεφάλου είναι μεγάλο πράγμα. Γενεές από gamers μεγάλωσαν ακούγοντας πόσο «πρωτοποριακό» ήταν το Wind Waker. Πώς θα μπορούσε να μην είναι άλλωστε, όντας «παιδί» του Miyamoto;
Έλα όμως που δεν ήταν έτσι τα πράγματα!
Η αληθινή άποψη του Miyamoto
Το κανάλι Did You Know Gaming στο YouTube δημοσίευσε ένα βίντεο, στο οποίο υπάρχει μεταφρασμένη μια παλιά συνέντευξη του Aonuma από το ιαπωνικό περιοδικό Nintendo Dream.
Το αρχικό σχέδιο ήταν να βελτιωθούν τα γραφικά του Ocarina of Time και του Majora’s Mask, με το πρωτότυπο του Wind Waker να ξεκίνησε με εκείνο το στυλ. Δηλαδή στο στυλ που είδαμε στο πρώτο demo του GameCube στη έκθεση SpaceWorld το 2000:
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ένα Zelda με ρεαλιστικό στυλ ήταν κάτι που επανέλαβε η Nintendo για το tech demo του Wii U μετά από πολλά χρόνια.
Παρόλα αυτά, ένα μέλος της ομάδας ανάπτυξης σχεδίασε τον Toon Link, η ομάδα τον ερωτεύτηκε και κάπως έτσι γεννήθηκε το Wind Waker που ξέρουμε.
Αλλά τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα!
Ο Aonuma ήξερε ότι το toon style δε θα άρεσε στο Miyamoto, οπότε καθυστέρησε να του το δείξει όσο περισσότερο μπορούσε. Όταν τελικά ο Miyamoto το είδε, η αντίδρασή του ήταν αυτή που είχε ο περισσότερος λογικός κόσμος – κυριολεκτικά κρίντζαρε ο άνθρωπος.
Σύμφωνα με τον Aonuma:
Αν του το είχα συζητήσει από την αρχή, θα μου έλεγε «Καλά, πώς είναι Zelda αυτό το πράμα;». Είχε πολλούς ενδοιασμούς για να εγκαταλείψει το ρεαλιστικό art style μέχρι την τελευταία στιγμή.
Σε κάποια φάση, αναγκάστηκε να το παρουσιάσει παρά τη θέλησή του. Τότε μου είπε: «Ξέρεις, δεν είναι αργά να αλλάξεις πορεία και να κάνεις ένα ρεαλιστικό Zelda».
Μετά από χρόνια, όταν το Twilight Princess αποκαλύφθηκε και έκανε τα πλήθη της E3 να πάθουν παροξυσμό, αποδείχθηκε πόσο δίκιο είχε ο Miyamoto.
Πόσο διαφορετική θα ήταν άραγε η πορεία του Κύβου αν, αντί για το Wind Waker που δίχασε ακόμα περισσότερο τη Nintendo fanbase μετά την απώλεια της Rare, είχαμε δει το Twilight Princess σαν το πρώτο Zelda της κονσόλας;