Από την ώρα που κυκλοφόρησε, το Animal Crossing: New Horizons έχει βάλει φωτιά στους κύκλους του gaming και είμαστε ακόμα στην αρχή!
Η επιτυχία του Animal Crossing: New Horizons
Χθες σας είπαμε πως το New Horizons είχε μια θεαματική αρχή στη Μ. Βρετανία. Το παιχνίδι όμως δε σταμάτησε εκεί. Ήδη μέσα σε λίγες ημέρες έπιασε το 1/3 των συνολικών πωλήσεων λιανικής του New Leaf στην Αγγλία.
Μάλιστα, αν αθροίσουμε τις πωλήσεις λιανικής από όλα τα παιχνίδια του 2020 που έπιασαν την πρώτη θέση σε πωλήσεις (11 συνολικά) πάλι δεν αρκούν για να ξεπεράσουν τις πωλήσεις που κατάφερε το New Horizons.
Το παιχνίδι λοιπόν σίγουρα έγινε ανάρπαστο στην αγορά της Βρετανίας. Μένει μόνο να έρθουν στα χέρια μας στοιχεία και από άλλες περιοχές για να δούμε αν αυτή η επιτυχία είναι παγκόσμια αλλά και για πόσο θα κρατήσει.
Επιτυχία που παρασέρνει και τα κινητά
Όταν ένα παιχνίδι προκαλεί τόση αίσθηση, τότε η επιτυχία του εξαπλώνεται πέρα από τα στενά όρια της πλατφόρμας του.
Αυτό συμβαίνει και με το New Horizons καθώς, σύμφωνα με τα δεδομένα της Sensor Tower, η επιτυχία του επηρεάζει και το Animal Crossing: Pocket Camp στα κινητά και tablets.
Στις 21 Μαρτίου, οι παίκτες ξόδεψαν συνολικά $253.000. Ήταν η πιο επιτυχημένη ημέρα του παιχνιδιού από τις 2 Μαρτίου. Συνολικά το Μάρτιο το παιχνίδι έχει αποφέρει έσοδα της τάξης των $3,6 εκατομμυρίων.
Ακόμα και τα downloads του τίτλου αυξήθηκαν σε σχέση με τον περασμένο μήνα. Από 520.000 που ήταν το Φεβρουάριο έφτασαν τα 1,3 εκατομμύρια μέχρι την 21η Μαρτίου. Μόνο την περασμένη εβδομάδα έγιναν 670.000 downloads, μια αύξηση 87% σε σχέση με την προηγούμενη!
Λίγες πληροφορίες από τα παρασκήνια του Animal Crossing: New Horizons
Μιλώντας με τη Washington Post, οι επικεφαλής του New Horizons αποκάλυψαν μερικά ενδιαφέροντα πράγματα σχετικά με το παρελθόν του παιχνιδιού, αλλά και τα σχέδιά τους για το μέλλον.
Κατ’ αρχάς, το παιχνίδι ξεκίνησε να αναπτύσσεται από το 2012. Ναι, αμέσως μετά την κυκλοφορία του New Leaf και πριν καν ξεκινήσει η δημιουργία του New Leaf: Welcome Amiibo (2016). Εννοείται βέβαια πως όταν ξεκίνησαν την προσπάθειά τους, δεν είχαν ιδέα ούτε για το Switch, ούτε και το είχαν κατά νου.
Ήθελαν όμως να διορθώσουν χρόνια προβλήματα που παρουσιάζονται στη σειρά. Το crafting ενσωματώθηκε ως μια μέθοδος για να έχουν οι παίκτες κάτι να κάνουν ακόμη και μετά το κλείσιμο του in-game καταστήματος.
Οι δυνατότητες να αλλάξετε το νησί προήλθαν από το γεγονός οτι πολλοί παίκτες έκαναν restart ξανά και ξανά μέχρι να βρουν ένα layout που να τους βολεύει και πάει λέγοντας.
Δυστυχώς, μία από αυτές τις αλλαγές ήταν και η μετατροπή των seasonal events σε δωρεάν DLC για να εξαναγκάσουν τους παίκτες να είναι συνδεδεμένοι online και να αποφεύγουν το «time travel».
Η απόφαση αυτή όμως έχει αρνητικές επιπτώσεις και στην ανάπτυξη του τίτλου όμως, καθώς η εξάπλωση του κοροροϊού σημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα με την ανάπτυξη των μελλοντικών updates.
Οι ίδιοι οι επικεφαλής είπαν σχετικά:
Η ανάπτυξη των updates συνεχίζεται, αλλά η ομάδα μπορεί να χρειαστεί να προσαρμοστεί στο μέλλον αν χειροτερέψει η κρίση του κορονοϊού.
Δεν είμαστε σίγουροι, αλλά νομίζω πως πρέπει να παραμένουμε ευέλικτοι.
Είπε η Aya Kyogoku πριν ο Hisashi Nogami προσθέσει πως με την κατάσταση ως έχει και το συνωστισμό που επικρατεί παραδοσιακά στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Ιαπωνίας, οι ώρες εργασίας της ομάδας έχουν ήδη αλλάξει για να αποφεύγουν τις ώρες αιχμής.
Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν την υγεία και την ακεραιότητά τους.