Ο Hideki Kamiya, ένας από τους πιο θρυλικούς (ή διαβόητους, αναλόγως την προοπτικής σας) Ιάπωνες δημιουργούς video games, αποχώρησε από την Platinum Games.
Ο Hideki Kamiya και η αποχώρησή του από την Platinum Games
Σήμερα λοιπόν έγινε η επίσημη ανακοίνωση μέσω Twitter (νυν X) από το λογαριασμό της Platinum Games, σύμφωνα με την οποία ο πρόεδρος και συνιδρυτής της εταιρείας Hideki Kamiya θα αποχωρήσει στις 12 Οκτωρβρίου/
Σε ελέυθερη μετάφραση:
Με λύπη ανακοινώνουμε ότι ο Hideki Kamiya θα αποχωρήσει από την Platinum Games στις 13 Οκτωβρίου 2023.
Είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες για τις δημιουργικές ιδέες, την ηγεσία και την προσφορά του στην ανάπτυξη της Platinum Games από τα πρώτα βήματα ως start-up μέχρι και σήμερα.
Πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει τις επιτυχίες του στο μέλλον ως δημιουργός βιντεοπαιχνιδιών. Ανυπομονούμε να δούμε ένα καλύτερο μέλλον για τη βιομηχανία με αυτόν να δίνει το παρών. Του ευχόμαστε τα καλύτερα για τη συνέχεια!
Την είδηση επιβεβαίωσε και ο ίδιος μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο X, λέγοντας τα εξής:
Σε περίπτωση που δεν τον γνωρίζετε, πρόκειται για τον μαθητευόμενο του Shinji Mikami που έθεσε τα θεμέλια για τη δημοφιλία της σειράς Resident Evil. Ο ίδιος άλλωστε ήταν διευθυντής στη δημιουργία του εκρηκτικού Resident Evil 2, που άλλαξε κυριολεκτικά τα δεδομένα για το είδος των Survival Horror και έγινε ένα από τα μεγαλύτερα killer-app του PlayStation για χρόνια.
Στη συνέχεια ήταν υπεύθυνος για τη δημιουργία του Devil May Cry σαν παραφυάδα του Resident Evil, μετά από αλλεπάλληλες αποτυχημένες προσπάθειες για ένα RE4 της προκοπής.
Τις ημέρες του PS2 και του GameCube η ομάδα του υπό την αιγίδα της Capcom ονομάστηκε Clover Studio και έφερε στις κονσόλες μερικά καταπληκτικά, αλλά ιδιαίτερα cult, παιχνίδια όπως τα Viewtiful Joe και Okami.
Μετά τις οικονομικές αποτυχίες όλων των τίλων της ομάδας Clover, ο Kamiya μαζί με τον Shinji Mikami και τον Atsushi Inaba αποχώρησαν από την Capcom για να δημιουργήσουν ένα αυτόνομο στούντιο που μεταγενέστερα θα έπαιρνε την ονομασία Platinum Games και θα συνέχιζε τη δημιουργία ποιοτικών, αλλά συνάμα εκκεντρικών, τίτλων.
Η Bayonetta αλλά και το MadWorld ήταν τα πρώτα βήματα με εξίσου χαμηλές πωλήσεις – με μόνη εξαίρεση το διαχρονικό Metal Gear Rising που έχει γεράσει σαν καλό κρασί!
Όλα αυτά μέχρι που η Nintendo προσεταιρίστηκε την ομάδα. Έκτοτε, πολλά μοναδικά αλλά πάντα «ιδιαίτερα» παιχνίδια έχουν κάνει την εμφάνισή τους στις κονσόλες της Nintendo όπως το Wonderful 101 ή τα sequel της ελκυστικότατης Bayonetta.
Φυσικά, μοναδικοί τίτλοι όπως το Astral Chain αλλά και πολύπλευρες αποτυχίες όπως το, απλά απογοητευτικό, Star Fox Zero άφησαν γλυκόπικρες εμπειρίες στους απανταχού Nintendo fans.
Να που όμως όλα κάποτε τελειώνουν και ο Kamiya θα πάρει ξανά το δικό του δρόμο. Πού θα τον οδηγήσει; Ο χρόνος θα δείξει…