Το Axiom Verge 2 είναι ένα παιχνίδι που μόνο με το όνομά του απαιτεί την προσοχή μας. Πάμε να δούμε το sequel που περιμένουμε με ανυπομονησία!
Η πρώτη ανακοίνωση του Axiom Verge 2
Το παιχνίδι εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Indie World Showcase της Nintendo, το Δεκέμβριο του 2019.
Μάλιστα, η κυκλοφορία του ήταν αρχικά προγραμματισμένη για το Φθινόπωρο του 2020. Όπως όλοι γνωρίζουμε όμως, αυτό δε συνέβη ποτέ. Λίγους μήνες πριν, ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από το παιχνίδι που έβαλε στη Nintendo τα γυαλιά για το πώς φτιάχνεται ένα Metroid, έσπασε τη σιωπή του.
Οι λόγοι για την καθυστέρηση του Axiom Verge 2
Δια στόματος Tom Happ:
Η πρόβλεψη του μέλλοντος είναι δύσκολη και ακόμη περισσότερο εν έτει 2020. Αυτή την περίοδο πέρσι κυκλοφόρησα το πρώτο (και μοναδικό ως τώρα) trailer για το Axiom Verge 2. Εκεί, τολμηρά τελείωσα γράφοντας «ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2020» με κεφαλαία. Δυστυχώς, έχοντας βάλει τα δυνατά μου, δε συνέβη. Ζητώ συγγνώμη από του fans που περίμεναν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτό το σύμπαν. Για όσους βαριούνται να διαβάσουν το παρακάτω κείμενο, η καλύτερη πρόβλεψη που μπορώ να κάνω είναι πως το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στο πρώτο εξάμηνο του 2021. Ελπίζω για το νωρίτερο δυνατό, αλλάεπειδή δε θέλω να απογοητεύσω κανένα, θα το αφήσω εκεί.
Γιατί αργεί τόσο όμως; Η αρχική πρόβλεψη έγινε με βάση τις λειτουργίες που είχαν απομείνει στη λίστα και το χρόνο που είχε χρειαστεί για να ενσωματωθούν στο πρώτο Axiom Verge. Δε θέλω να δικαιολογούμαι, αλλά πολλοί ήταν οι παράγοντας που έκαναν το project να ξεστρατίσει.
Αρχικά, οι εχθροί τώρα είναι πολύ πιο εξεζητημένοι απ’ οτι στο πρώτο Axiom Verge. Εκεί που ακολουθούσαν κάποτε ένα προκαθορισμένο μονοπάτι, στο Axiom Verge 2 μερικοί εχθροί μπορούν να ανιχνεύσουν το περιβάλλον για να σας βρουν. Αν σας εντοπίσουν, θα σας κυνηγήσουν.
Πιο περίπλοκα περιβάλλοντα, πιο περίπλοκη εργασία
Ύστερα, όσοι παίξατε το αρχικό παιχνίδι σίγουρα θυμάστε ένα από τα πιο ξεχωριστά του χαρακτηριστικά: Το Address Disruptor tool. Είναι το εργαλείο που σας επιτρέπει να glitch-άρετε τους εχθρούς και το περιβάλλον. Δε θέλω να αποκαλύψω πολλά, αλλά το Axiom Verge 2 έχει κάτι παρόμοιο αλλά που δίνει όμως περισσότερο έλεγχο στο τελικό αποτέλεσμα.
Τρίτον, το art style του Axiom Verge 2 είναι πολύ πιο περίπλοκο από του πρώτου. Θα προσέξετε στις παρακάτω συγκρίσεις πως στο πρώτο παιχνίδι, το κάθε tile ηταν ξεχωριστό. Αυτό δημιουργούσε μια εσκεμμένα τετραγωνισμένη εικόνα. Ένα κόσμο ξένο, όπως απαιτούσε και η πλοκή. Το Axiom Verge 2 από την άλλη, λαμβάνει χώρα σε ένα πλανήτη που μοιάζει πολύ περισσότερ στη Γη. Διαθέτει φυσικές κατηφόρες κι ανηφόρες. Για να πετύχω τη διαφορά έπρεπε να κάνω tiles που να συνδυάζονται άψογα μεταξύ τους. Ακούγεται ίσως επουσιώδης αλλαγή, αλλά έχει τεράστιο αντίκτυπο στο σχεδιασμό, στα σχέδια αλλά και την αίσθηση του παιχνιδιού.
Τέλος, φυσικά, είχαμε το απρόβλεπτο των ημερών. Εκείνο το καθαρό χειμωνιάτικο πρωινό που δημοσίευσα το trailer του Axiom Verge 2 έκανα τρελά πράγματα, όπως το να μιλήσω με ανθρώπους από κοντά. Τα χέρια μου δεν είχαν ξεφλουδιστεί εντελώς από το συνεχές πλύσιμο. Ο γιος μου έκανε φίλους στο νηπιαγωγείο. Δεν είχε ακόμα αρχίσει να κλαίει από αγανάκτηση από τη φτωχή απομίμηση της ανθρώπινης επαφής που του παρέχει ένας υπολογιστής. Το ίδιο πάθαμε όλοι μας.
Είμαι ευγνώμων για τις απορίες που εκφράζονται σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας του Axiom Verge 2. Είχα τις ανησυχίες μου για το αν θα υπήρχε καν ενδιαφέρον 5 χρόνια μετά το αρχικό παιχνίδι. Παρόλο που παίρνει περισσότερο χρόνο απ’ όσο ήλπιζα, θα βάλω τα δυνατά μου για να αξίζει η αναμονή.
Νέο gameplay και μια παρουσίαση από το δημιουργό!
Χθες λοιπόν, είχαμε τα τελευταία νέα για το παιχνίδι! Χάρη στο gamesradar, είδαμε το παιχνίδι σε δράση. Όχι μόνο αυτό, αλλά ακούσαμε και τις σκέψεις του ίδιου του Tom Happ.
Δείτε το βίντεο παρακάτω: