Το demo του Bravely Default II βρίσκεται στο eShop και οι αντιδράσεις των παικτών έχουν προκαλέσει την ομάδα να κάνει απαραίτητες βελτιώσεις.
Τι αναβαθμίστηκε στο Bravely Default II μετά το demo
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε ο Masashi Takahashi, παραγωγός του παιχνιδιού, στο ιαπωνικό περιοδικό Famitsu, μίλησε για τις αντιδράσεις που αντιμετώπισε η ομάδα από τους θαυμαστές της μετά το αρχικό demo που κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το Μάρτιο του 2020.
Σύμφωνα με τη μετάφραση που βρήκαμε στο Nintendo Everything:
Η λίστα με τις αλλαγές ήταν ατελείωτη. Με απλά λόγια, απομακρύναμε την κάμερα λίγο στα dungeons. Όσοι έπαιξαν το demo ένιωσαν οτι χάνονταν πολύ εύκολα στα dungeons και οτι δέχονταν επίθεση από τέρατα εκτός οθόνης. Οπότε διορθώσαμε αυτά τα προβλήματα απομακρύνοντας την προοπτική της κάμερας.
Επίσης καθαρίσαμε τα πρόσωπα στα εικονίδια των χαρακτήρων αλλά και τα μενού. Δεν αλλάξαμε τα μοντέλα καθόλου. Απλά ρυθμίσαμε τις σκιές και τα συναφή για να κάνουμε τα πάντα να φαίνονται πιο όμορφα. Επιπλέον, προσθέσαμε τη δυνατότητα να συγκρίνετε νέα όπλα και πανοπλίες στα μαγαζιά. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά ήταν κάτι που έπρεπε να υπήρχε εξαρχής στο παιχνίδι. Δεν προλάβαμε να το ενσωματώσουμε όμως στο πρώτο demo.
Ντρέπομαι για το πόσο συχνά απολογούμαι διαβάζοντας αντιδράσεις στις δημοσκοπήσεις των θαυμαστών. Μ’ αυτό υπόψιν όμως, ανακουφίζομαι. Επιβεβαιώνεται έτσι η αντίληψη οτι ακολουθήσαμε τη σωστή πορεία για το τελικό προϊόν.