Μετά το χθεσινό development letter, η Happinet δημοσίευσε το δεύτερο ενόψει της κυκλοφορίας του Brigandine: The Legend of Runersia.
Οι διαφορές μεταξύ των difficulty modes του Brigandine: The Legend of Runersia
Πάμε να δούμε τι έχει να μας πει ο Kazuhiro Igarashi για τα διαφορετικά difficulty modes του τίτλου.
Γεια σας παιδιά! Είμαι ο Igarashi, παραγωγός του Brigandine: The Legend of Runersia.
Όπως σας υποσχέθηκα, θα μιλήσω λίγο περισσότερο για τις διαφορές μεταξύ των Easy, Normal και Hard.
Το πέρασμα του χρόνου παρακολουθείται μέσω των Organization και Attack Phases.Μία season (εποχή) αποτελείται από μία Organization Phase και μία Attack Phase κι ένα έτος στη Runersia διαθέτει 24 seasons.
Στην Organization Phase ετοιμάζεστε για μάχη, οργανώνετε τους ιππότες και τα τέρατά σας σε τάγματα και τα τοποθετείτε σε βάσεις.
Να προσέξετε ιδιαίτερα τις βάσεις σας που βρίσκονται κοντά σε εχθρικές βάσεις, καθώς υπάρχει περίπτωση να δεχθούν επιθέσεις. Όταν επιτίθεστε σε εχθρική βάση, στέλνετε τάγματα από μια κοντινή σας βάση. Οι βάσεις της πρώτης γραμμής πρέπει να είναι ενισχυμένες με δυνατούς ιππότες και τέρατα. Η μάχη λαμβάνει χώρα στην Attack Phase και είναι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού. Αν δέχεστε εισβολές ή εισβάλλετε εσείς σε εχθρική βάση, η μάχη λαμβάνει χώρα στο battle map. Το AI (η συμπεριφορά της CPU) του εχθρού κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης διαφέρει ανάλογα με τη δυσκολία.
Στο Organization Phase των μεγαλύτερων επιπέδων δυσκολίας, ο εχθρός θα διαμορφώνει πιο αποδοτικά τάγματα και θα εισβάλλει πιο επιθετικά. Στο Easy mode, οι παίκτες έχουν αρκετές χείρες βοηθείας. Για παράδειγμα, δε θα μπορείτε να αποτύχετε σε quests και θα μπορείτε να επιστρατεύσετε ιππότες αλλά θα δείτε και events πιο συχνά. Στην Attack Phase, οι εχθρικές μονάδες θα κάνουν πιο έξυπνες κινήσεις αν παίζετε σε μεγάλα επίπεδα δυσκολίας. Στη δυσκολία Hard, η CPU θα λαμβάνει υπόψιν τη διαφορά στις δυνάμεις των στρατευμάτων και την τοποθεσία του πεδίου της μάχης πριν πάρει αποφάσεις. Αντίθετα, οι εχθροί σε Normal και Easy είναι πιο εύκολοι καθώς θα κάνουν λάθη στις μάχες.
Το παιχνίδι έχει να κάνει με την κατάκτηση της Runersia και ο χρόνος που έχετε στη διάθεσή σας διαφέρει ανάλογα με τη δυσκολία που θα επιλέξετε. Στο Easy Mode, δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο. Μπορείτε να κατακτήσετε την ήπειρο με το πάσο σας. Στο Normal Mode, το χρονικό περιθώριο 120 seasons, ή πέντε χρόνια της Runersia ενώ στο Hard Mode έχετε μόνο 60 seasons, δηλαδή δυόμιση χρόνια της Runersia.
Όσο πιο μεγάλη η δυσκολία, τόσο λιγότερο χρόνο έχετε να εκπαιδεύσετε στρατό και να σχεδιάσετε στρατηγικές για την εισβολή, αλλά αυτή η πρόκληση είναι που κάνει το παιχνίδι διασκεδαστικό!
Το Easy Mode δεν έχει χρονικό περιθώριο, οπότε μπορείτε να στείλετε ιππότες σε quests όοσο συχνά θέλετε. Αυτό σας επιτρέπει να κερδίζετε περισσότερους συμμάχουν, να μαζεύετε αντικείμενα και να εκπαιδεύετε μονάδες, που σημαίνει οτι οι στρατιές σας θα είναι πιο ισχυρές και η κατάκτηση της ηπείρου πιο εύκολη.
Τώρα, ίσως σκέφτεστε «Εγώ θέλω προκλητική CPU, αλλά απεριόριστο χρόνο να εκπαιδεύω στρατιώτες. Τι επιλογή έχω;» Προσωπικά θα σας πρότεινα και πάλι να παίξετε σε Hard. Από ένα σημείο και μετά, ανεξάρτητα από το επίπεδο δυσκολίας, το χρονικό περιθώριο εξαφανίζεται κι έχετε όσο χρόνο θέλετε να εκπαιδεύσετε το στρατό σας.
Ορίστε λοιπόν! Μια εις βάθος ματιά στα επίπεδα δυσκολίας του παιχνιδιού!
Περιμένετε όμως! Έχει κι άλλο! Υπάρχει ένα τέταρτο επίπεδο δυσκολίας! Ονομάζεται Challenge Mode, γνωστό και ως Alternate Chapter mode. Σ’ αυτό το mode ξεκλειδώνεται μόνο αν τερματίσετε το The Legend of Runersia mode. Στο mode αυτό, θα πρέπει να κατακτήσετε τη Runersia, αλλά ξεκινάτε με 10 Rune Knights της δικής σας επιλογής, μία βάση και όλοι οι εχθροί και σύμμαχοι ξεκινούν από το Level 1. Καθεμιά από τις στρατηγικές σας κινήσεις θα σας δώσουν ένα SS (Strategy Score), οπότε δείτε πόσο μεγάλο σκορ μπορείτε να πιάσετε! Η δυσκολία του mode αλλάζει ανάλογα με το πόσο υψηλό σκορ είναι ο στόχος σας.
Θα μιλήσουμε για το Challenge Mode στο επόμενο letter. Όπως πάντα, σας ευχαριστώ για την ανάγνωση!