Το Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion είναι ένας από τους μεγαλύτερους τίτλους που κυκλοφόρησαν την τελευταία περίοδο στο Switch, οπότε δε θα μπορούσε να λείπει η τεχνική ανάλυση του Digital Foundry!
Η τεχνική ανάλυση του Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion
Το παιχνίδι λοιπόν έχει χτιστεί εκ θεμελίων στην Unreal Engine 4, με τα γραφικά του να έχουν ξαναδουλευτεί από την αρχή. Με ανασχεδιασμένους χαρακτήρες και περιβάλλοντα με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και πλούσιες υφές μαζί με ένα σωρό βελτιώσεις στα γραφικά.
Παρόλα αυτά, ο σκελετός του αρχικού παιχνιδιού από το PSP παραμένει, με τα animations των cinematics αλλά και τον υποτυπώδη σχεδιασμό του χάρτη, ειδικά στους εσωτερικούς χώρους. Ακόμη και τα FMV προέρχονται από το PSP, με βελτιωμένη ποιότητα μεν, αλλά με τις ενδείξεις της συμπίεσης να γίνονται αισθητές δε. Σε γενικές γραμμές βέβαια είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το πρωτότυπο αλλά πολύ πιο απλοϊκό σε σύγκριση με το Final Fantasy VII Remake.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το παιχνίδι τρέχει περίφημα στο Switch, στοχεύοντας σε ανάλυση 720p (docked και portable) στα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο, αλλά με λίγο προβληματικό framepacing.
Σε σχέση με τις κονσόλες του ανταγωνισμού, η Switch version παρουσιάζει όλα τα σημαντικά εφέ, αλλά με μερικούς συμβιβασμούς όσον αφορά την ποιότητα. Η πυκνότητα του χορταριού για παράδειγμα είναι πιο αραιή, οι αντανακλάσεις είναι πιο θαμπές, η ποιότητα του Depth-of-Field blur είναι πιο χαμηλή ενώ οι σκιές σε πραγματικό χρόνο απουσιάζουν σε πολλούς εξωτερικούς χώρους.
Πάμε στο βίντεο που αναλύει τα πάντα ενδελεχώς γιατί, ως γνωστόν, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!