O επικεφαλής της Platinum Games πρόσφατα μίλησε εφ’ όλης της ύλης για το Wonderful 101: Remastered, τις βελτιώσεις του και όχι μόνο!
Γιατί το Wonderful 101 και όχι κάτι άλλο;
Πάει πολύς καιρός από τότε που μας απασχόλησε το Wonderful 101. Μετά την αρχική του κυκλοφορία το 2013, το παιχνίδι ξεχάστηκε και μπήκε στο χρονοντούλαπο για το μεγαλύτερο κομμάτι του gaming πληθυσμού.
Μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα που, από το πουθενά, ανακοινώθηκε ένα remaster που μάλιστα χρηματοδοτήθηκε ήδη μέσω Kickstarter! Αν χάσατε την είδηση την πρώτη φορά, μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.
Γιατί όμως έγινε το βήμα για την αναβίωση του Wonderful 101;
Ο Hideki Kamiya, επικεφαλής της Platinum Games είπε στον ιστότοπο Nintendo Everything τα εξής:
Ε, λοιπόν, αρχικά το Wonderful 101 κυκλοφόρησε το 2013 στο Wii U και, για διάφορους λόγους, δεν ήταν μια επιτυχημένη επιχειρηματική απόπειρα για μας. Έκτοτε, ο Inaba κι εγώ στεναχωριόμασταν γιατί δεν το έπαιξαν πολλοί παίκτες.
Δεν είμαι και πολύ σίγουρος πότε ακριβώς αρχίσαμε να συζητάμε σχετικά με τη μεταφορά του σε νέες πλατφόρμες, αλλά έπρεπε πρώτα να μιλήσουμε με τη Nintendo. Όταν καθίσαμε μαζί τους, τους εξηγήσαμε την κατάσταση: Το παιχνίδι δεν ήταν επιτυχία όταν κυκλοφόρησε και θέλουμε να το φέρουμε σε σύγχρονες κονσόλες.
Θέλω να πως πως ήταν μεγάλη απογοήτευση για μας, καταλάβατε; Εργαστήκαμε τόσο σκληρά για να δημιουργήσουμε αυτό το ποιοτικό παιχνίδι κι ελπίζαμε να το παίξει πολύς κόσμος, αλλά δεν έγινε έτσι. Oπότε, μετά από διαπραγματεύσεις, η καλοσύνη της Nintendo επέτρεψε να γίνουν οι μεταφορές και η εκστρατεία μας πραγματικότητα.
Οι βελτιώσεις που έρχονται στο Wonderful 101: Remastered
Ως μέρος της συνομιλίας που είχε με τον ιστότοπο Nintendo Everything, ο Kamiya μίλησε και για τις βελτιώσεις που μπορούμε να περιμένουμε στο Wonderful 101: Remaster, πέρα από τα 1080p/60FPS.
Δια στόματος Kamiya:
Υπήρχε και στο Wii U η επιλογή να παίξετε σε μία οθόνη, με τη δεύτερη οθόνη να απεικονίζεται κάτω δεξιά στη γωνία. Αλλά θέλουμε να εκμεταλλευτούμε την ευκαιρία της επανακυκλοφορίας για να ρυθμίσουμε λίγο το UI.
Ήταν το μεγαλύτερο παιχνίδι που είχα κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή οπότε ακόμη δοκιμάζαμε πράγματα. Κοιτώντας το τώρα, νιώθω πως υπάρχουν πτυχές του που είναι λίγο απωθητικές ή χρειάζονται βελτίωση. Γα παράδειγμα, με τη δεύτερη οθόνη στη γωνία, το UI ενοχλούσε ή έμπαινε στη μέση. Παρόλο δηλαδή που υπήρχε η δυνατότητα να παίξετε σε μία οθόνη στο Wii U, νομίζω πως δεν βοηθούσε ιδιαίτερα τον παίκτη. Ακόμα και στην αρχική κυκλοφορία θέλαμε να μετακινήσουμε λίγο τα πράγματα, να τα κάνουμε μικρότερα ή μεγαλύτερα και να έχουμε περισσότερα modes , αλλά τελικά δεν τα καταφέραμε.
Επιπλέον, κοιτάζουμε και την παραμικρή λεπτομέρεια. Σε όλο το Wonderful 101, η κάμερα κινείται ανάλογα με τη δράση, με λήψεις όπως top-down ή behind-the-shoulder και πάει λέγοντας. Μερικές φορές μοιάζει και με shooter όπου ο παίκτης πατάει ένα κουμπί για να πυροβολήσει και άλλα τέτοια. Μερικοί παίκτες ίσως μπερδεύτηκαν με όλες αυτές τις αλλαγές, γιατί μπορεί να μην ήξεραν τι κουμπί να πατήσουν. Τέτοια πράγματα θέλουμε να ρυθμίσουμε, για να δημιουργήσουμε μια πιο διαισθητική και απολαυστική εμπειρία για τον παίκτη.
The Wonderful 101: Remastered με 2D side-scrolling συνοδευτικό παιχνίδι
Κλείνοντας, να πούμε πως το παιχνίδι έπιασε το ορόσημο των $1,5 εκατομμυρίων στο Kickstarter. Αυτό σημαίνει πως πλέον ο στόχος για τη δημιουργία του συνοδευτικού παιχνιδιού με τίτλο “Luka’s First Mission” έχει επιτευχθεί.
Για την ώρα, βέβαια δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες, πέραν του οτι θα είναι μια «ολοκαίνουρια 2D side-scrolling περιπέτεια με πρωταγωνιστή ένα νεαρό ήρωα».
Υπενθυμίζουμε πως αν πιάσει τα $1,75 εκατομμύρια στο Kickstarter, τότε το παιχνίδι θα αποκτήσει ένα remixed soundtrack «με ένα μυστικό ειδικό προσκεκλημένο», ενώ στα $2 εκατομμύρια θα προστεθεί και η “Luka’s Second Mission”.