Όπως συνηθίζει ο Masahiro Sakurai, επικεφαλής της δημοφιλέστατης σειράς Super Smash Bros., μίλησε σχετικά με το παρελθόν αλλά και την άποψή του για το online κομμάτι.
Η αρχική ιδέα για το Smash Bros. στο Wii
Όπως είναι ευρέως γνωστό, ο κ. Sakurai δεν ήξερε ότι το 2005 η Nintendo είχε στα σχέδια ένα νέο Smash Bros. για το νέο, τότε, Wii.
Η είδηση ανακοινώθηκε σε μια έκθεση τύπου πριν την E3 2005, όπου ο αείμνηστος Satoru Iwata ανακοίνωσε ότι ένα νέο παιχνίδι της σειράς έρχεται στην επερχόμενη κονσόλα και μάλιστα θα παίζεται και online. Οι δυο τους συναντήθηκαν εκ των υστέρων, με την αρχική ιδέα να ήταν μια απλή μεταφορά του Smash Bros. Melee στο Wii αν ο κ. Sakurai έλεγε όχι στην πρόταση για ένα ολοκαίνουριο τιτλο.
Συγκεκριμένα, είπε:
Είχα ήδη γίνει αυτόνομος και, αν είχα πει όχι, μπορεί να είχαν αφήσει ανέπαφους τους 26 μαχητές και να είχαν κυκλοφορήσει το παιχνίδι ως είχε στο Wii. Αυτό μου είχε πει κάποτε ο κ. Iwata.
[…]
Αν δεν είχαμε κάνει το παιχνίδι από την αρχή, ίσως η σειρά να είχε τελειώσει εκεί.
Πόσο ταιριάζει το online στη σειρά;
Ένα άλλο ενδιαφέρον σχόλιο του κ. Sakurai στο τελευταίο του βίντεο έχει να κάνει με τις απόψεις του σχετικά με το online κομμάτι.
Σύμφωνα με τον ίδιο:
Δε νομίζω ότι το online παιχνίδι και το Smash Bros. ταιριάζουν και πολύ καλά. Ένα από τα καλύτερα κομμάτια της σειράς είναι το πώς οι παίκτες μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι ανάμεσα στην παρέα τους. Αλλά όταν έρχονται αντιμέτωποι με τον ανταγωνισμό σε παγκόσμιο επίπεδο, οι άνθρωποι μπορέι να χάσουν την αυτοποπεποίθησή τους, που δεν είναι καλό.
Επιπλέον, το παιχνίδι πρέπει να επικοινωνεί απόλυτα συγχρονισμένα. Σε σύγκριση με την ασύγχρονη επικοινωνία παιχνιδιών όπως το Mario Kart, αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα. Θα πρέπει να παίζετε με ανθρώπους που είναι όσο πιο κοντά γίνεται, οπότε καλύτερα να παίζετε με παίκτες της ίδιας χώρας ή, ακόμη καλύτερα, της περιοχής σας. Επιπλέον, το network lag κάνει το παιχνίδι μια πολύ ενοχλητική εμπειρία.
Παρόλα αυτά, όσον αφορά τα τεχνικά προβλήματα, δεν έχει σημασία η δική μου άποψη. Αν είναι η δουλειά μου, θα το κάνω. Και ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να έχει πλάκα. Όταν εν τέλει καταφέραμε το παιχνίδι να παίζει online σκέφτηκα «Ουάου, τελικά γίνεται».
[…]
Επίσης, ένας από τους λόγους που το Brawl δεν ήταν όσο «σκληροπυρηνικό» ήταν το Melee, ήταν το online αφού ο απαιτητικός χειρισμός θα ήταν πρόβλημα στα online matches εκείνο τον καιρό.